"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Figuinnostus

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Lord Azog

Figuinnostus

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Morloips taas pitkästä aikaa. Tulin taas piinaamaan teitä n00biudellani. Koettaakaa kestää :) .

Onko muilla kuin minulla käynyt tälläistä innostuksen laantumista? Esim. en ole pitkään aikaan käynyt sotussa ja maalaillut figuja. Mutta nyt innostus kait on nousussa...tekee taas mieli maalata figuja...

(aika pirun huono comeback, eikö vain :) )
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

No on aika huono comeback, mutta ei huonoin. (Täytyy kaikesta ettiä positiivista)

Niin ittelläni oli just parin kuukauden lama, jonka aikana maalasin noin kolme ukkoa, mutta nyt olen maanantaista tähän päivään maalannut kymmenen kääpiötäni ja maalausinto sen kuin kasvaa!

Mutta tuolla on toi topikki"Motivaatio maalaukseen" tai joku tollanen, niin käyppä sieltä selailee...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

Kun on niinkuin minä hävinnyt putkeen melkein vuoden alkaa innostus peliin vähän laantua, kun tuloksen tietää aina etukäteen: Massacre häviö minulle.
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Mulla oli yhtä kaveria vastaan kahen kuukauden häviöputki (se voitti joka kerta massacrella, tuurilla) arvaa ottiko päähän! Sitten mä tein sille massacren ja sitten oli hauskaa :D
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

Voittaisipa joku muukin massacrella...
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
niblebitzer
Chaosboyz Crew

Viesti Kirjoittaja niblebitzer »

Ei tauko harrastuksessa ole mikään ihmeellinen asia. Jossei joskus innosta maalata, niin turha siitä on mitään paineita ottaa, sama koskee pelaamista.

Vanhat parrat voisivat kertoa vaikka minkälaisia tarinoita tauoista ja motivaation puutteesta, vaan eipä niistä tule hullua hurskaammaksi.

Motivaation palauttamisessa auttaa kylläkin uusien asioiden kokeilu, armeijoiden vaihtaminen/lainaaminen ja nättien pikku-ukkojen katselu
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.

http://lunatix.epixx.org/
Warped Creme

Viesti Kirjoittaja Warped Creme »

Kyl kyl, onhan meillä kaikilla ollut innostuslama.

Huomenna on eka 40k peli ainakin kuukauteen.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Mulla oli joskus vuoden parin tauko, mutta kun peliporukka laajeni (sain jonkun suunnilleen vuoden pituisen häviöputken aikaiseksi muuten) niin alkoi taas peli kiinnostaa...
zqmfgb
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

Eiköhän kaikki harrastukset ol aika kausi luontosia joskus hontsittaa enemmän ja joskus vähemmän!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Nyt on tullut örkkejä vastaan massacre häviöitä mutta kyllä joku päivä nekin saa maistaa kuoleman mahtavaa terää!
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

Hermot siinä menee kun pitöisi ottaa matsia jatkuvasti saman armeejan kanssa...minulla on peli joka toinen kuukausi...innostus on laskenut aina jonkun "uuden" harrastuksen myötä,esim:mtg.
Turpiin tulee noin joka kolmas matsi.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Mulla on nyt tullut kaksi häviötä ja muistaakseni kaksi tasapeliä. Vai olikohan se toisin perin?
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

Niblebitzer kirjoitti: Vanhat parrat voisivat kertoa vaikka minkälaisia tarinoita tauoista ja motivaation puutteesta, vaan eipä niistä tule hullua hurskaammaksi.
Hullua tai ei, huutoon vastataan.

Kyllä motivaatio alkoi hiipua wh40k 2editionin jälkeen kun oli jo kaikki codeksit nähty ja GW:ssä oli vallalla tälläinen "pelejä lapsille" kulttuuri. (the red period). Samaan aikaan hiipui myös kavereiden innostus ja siihen se sitten jäi. Meni yli kaksi vuotta kunnes tuli uutta laitosta ja mm. Khornen muoviset berzerkerit. Oli niin makeita että innostus alkoi kokonaisuudessaan uudelleen. Aloitin uudet armeijat ja vanhat jäi romukoppaan. Samalla myös oma vaatimustasoni maalausjäljestäni nousi merkittävästi.

Tämän jälkeen oli viel ajoittaisi pieniä taukoja mutta muutettuani tilavampaan kämppään olen pystynyt ylläpitämään isompaa askartelupöytää. Tämän ansiosta figujen työstämisen aloittaminen hetken mielijohteesta on helppoa. Inspiraatio ei kariudu kamojen esillelaittoon ja purkuun tai liian pienen pöydän siivoamiseen muusta krääsästä.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

Itse olen juuri kunnostautumassa innostuksen laantumisessa, olin noin 6kk täysin GW maailman ulkopuolella(oli se hienoa aikaa). Mutta nyt taas innostus 110% lasissa.
Huumorilla, huumorilla.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Minä keräsin noin 5-6 kuukautta welffejä sitten oli noin 3-4 kuukauden tauko ja aloitin kääpiöarmeijan keruun sen takia, että welffejen kuudes versio ilmestyy kuitenkin niin myöhään.
Herra juusto

Viesti Kirjoittaja Herra juusto »

Mullakin on ollu muutaman kuukauden tauko.Mutta kun sain päähäni aloittaa taun niin on innostus taas palaillut.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Hmmh... taisin omata tuossa yhdessä kohtaa kauniin 2-3 vuoden tauon... :D Sitten tuossa viime kesänä aloin taas heräillä haudassani... tässä sitä sitten mennään... :wink: ... tulos: myin kaikki FB:t ja ostin tilalle kasan LOTRia... viisasta? jaa-a... :roll:
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

Warhammer ei ole harrastus! Se on elämän tapa :D
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
MonoSKI

Viesti Kirjoittaja MonoSKI »

Mulla käy yleensä sille, et jonku turnauksen/tapahtuman jälkeen tekee mieli maalata ja sit taas maalausinto laskee.
Siperiankanat jyrää!!!
Baharroth

Viesti Kirjoittaja Baharroth »

Mut sehän on ihan tavallista et into laskee välillä, sillä jos koko aika vaan paasaisit itteäs olemaan näitten kaa niin eihän se enää ole hauskaa.
Mutta jos välillä pitää pieniä taukoja niin into sen kuin kasvaa. :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”