"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Blogi: IG Darkon 3rd regiment (15.04.17)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Blogi: IG Darkon 3rd regiment (30.07.10)

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Okei, eka squadi on nyt viimeinkin kokonaan valmis.. Nyt on beissit ja näkyy muutama tatuointikin jotka maalasin. Ennen en ole niitä maalannut joten se oli hieman vaikeaa mutta kyllä mä noihi ihan tyytyväinen siinä mielessä olen. Ja yllättävän siedettävät kuvatkin onnistuin vielä ottamaan. :P

Kuvat on laitettu dakka galleriasta että kun klikkaa tuosta kuvasta niin pääsee sivulle jossa voi zoomailla niin näkee vähän tarkemmin jotain jos haluaa. Ja jos löytyy kyseiselle sivulle tunnuksia niin käykää toki antamassa äänenne jos haluatte. :)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ja sana on jälleen vapaa..
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Wow. Tribaalitatuointi on loistava ja baset ovat oikeesti onnistuneita. Thumbs up.
Izmo Laitela

Viesti Kirjoittaja Izmo Laitela »

Oonkos nähny tuon tatuointimiehen ennenkin?
Myyra kirjoitti:pari muutaman kymmenen minerin yksikköä suorittaa anaali-insertaation
Xenon
Peliporukkavalvoja

Izmo Laitela kirjoitti:Oonkos nähny tuon tatuointimiehen ennenkin?
Joo siis nää ei ole mitään niin sanotusti uusia figuja, nämä on noita samoja veteraaneja jotka on jo tuolla ykkös sivulla mutta niille on vaan tehty nyt viimein baset. :P Että siellä varmaan olet nähnyt. Tosin ilman tuota tatuointia. :)

Ja kiitoksia Heizelhoffille. :)
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Blogi: IG Darkon 3rd regiment (05.08.10)

Joo muutaman taas maalasin lisää.. Ei mitään jännää, pelkkää tykinruokaa taas. :) Tuossa tribaali tatskassa on vähän korjattavaa, mutta pitää korjata ku jaksan. Tokasta squadista 7/10 maaleissa, jes.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Blogi: IG Darkon 3rd regiment (10.08.10)

Toka squad maalattu. Tahti on hidas, eikä yhtään varma. :P Baset tulee taas joskus myöhemmin.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Iloinen ryhmäkuva.

Kuva
goddish

Viesti Kirjoittaja goddish »

Kiukkusen näköisiä ukkoja...

Värit toimii, etenkin pidän camo väristä.
Ainut mikä häiritsee minua on iho joka on paikka paikoin erittäin voimakkaasti sävytetty, veikkaan tosin että pelipöydällä kontrasti ihossa toimii hyvin.

Näitähän kattelee ihan mielellään.

Hyviä sutimis hetkiä.
Nurinaa, ainaista nurinaa...
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Olenkin jo jotain näistä mesen välityksellä mumissut, mutta sanotaan julkisesti että ois kiva jos piiput porattas ;) . Tatuoidut jätkät on aina päheitä, ainakin figuina :P .

Ps. Millon pääsen matsaa örkeillä näitä?
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Xenon
Peliporukkavalvoja

goddish kirjoitti:Kiukkusen näköisiä ukkoja...

Värit toimii, etenkin pidän camo väristä.
Ainut mikä häiritsee minua on iho joka on paikka paikoin erittäin voimakkaasti sävytetty, veikkaan tosin että pelipöydällä kontrasti ihossa toimii hyvin.

Näitähän kattelee ihan mielellään.

Hyviä sutimis hetkiä.
Kiitos. :) Joo taitaahan tossa ihossa olla aika paljon kontrastia nyt, mutta joku ehdotti sen lisäystä niin ajattelin kokeilla. Mut onko liikaakin? Voisinhan hitusen sitä koittaa vähentää jatkossa. Ja tosiaan peli pöydällehän nämä ovat loppupeleissä menossa. :)
Pesis kirjoitti:Olenkin jo jotain näistä mesen välityksellä mumissut, mutta sanotaan julkisesti että ois kiva jos piiput porattas ;) . Tatuoidut jätkät on aina päheitä, ainakin figuina :P .

Ps. Millon pääsen matsaa örkeillä näitä?

Nii no piippujen poraus on minusta aika turhaa jos suoraan sanotaan. ;D Piipun reikä on minusta vaikea porata täysin keskelle tuota piippua ja jos se ei ole täysin keskellä niin se näyttää erittäin hölmölle. :P Tai näin ainakin kun en omista kuin pelkän käsikäyttöisen pinnaus poran. :P Jollain Dremelillä vois tietty olla helpompaa, en ole kokeillut. Voisin kyllä nyt ainakin katsoa noita piippuja ja maalata mustat "reijjät" niihin jos niissä on tarvetta. Joskus tulevaisuudessa jos tulee hankittua Dremel/vastaava niin voisin ehke kokeilla porata noita, mutta ei tällä käsipelillä. :D

Riippuu vähän että minkä kokoista matsin haluat pelata? :) Mut kuhan nyt saan poppoota vielä vähän kasaan niin kyllähän näillä kohta jotain pikkumatsia pelaamaankin pääsee. :)
Pesis

Itseasias taidetaan edetä samaa vauhtia örkeillä ja IG:llä, ainakin maalauspuolella :P . Pitänee munkin koettaa aloittaa "kilpaileva" blogi, jos vaikka molemmat motivoitus paremmin.
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Pesis kirjoitti:Itseasias taidetaan edetä samaa vauhtia örkeillä ja IG:llä, ainakin maalauspuolella :P . Pitänee munkin koettaa aloittaa "kilpaileva" blogi, jos vaikka molemmat motivoitus paremmin.
Joo pistäs vaan blogi pystyyn. :) Oisha se kiva nähdä niitä sun örkkejäs. :) Ja kyllähän se ekstra motivaatiokin varmaan aina kelpaa jokaiselle kun on tästä harrastuksesta kyse. :D
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Blogi: IG Darkon 3rd regiment (15.08.10)

Tossapa ois toine veteran squadi nyt valmiina. Laillinen armeija ei ole enää kaukana. :P

Kuva

Kuva

Kuva
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Blogi: IG Darkon 3rd regiment (15.08.10)

Nyt on hiukan paremmat kuvat.. Eivät edelleenkään mitään loistavia, mutta parempaan päin sentään..
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Blogi: IG Darkon 3rd regiment (16.08.10)

Pistetääs pieni päivitys.. Alotin tekemään tota company command squadia. Nyt ensi alkuun officeri ja tollane counts as "Officer of the fleet". Konversiot on kutakuinkin valmiita. Kuhan mömmöt kuivuu niin pitää vähän hioa ja siistiä noita vielä. Ja jotkut jänskät nimet keksiä.

Kapteeni

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Luutnantti, joka on siis Officer of the fleet sääntöjen puolesta.

Kuva

Kuva
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Blogi: IG Darkon 3rd regiment (22.08.10)

Pikku päivitystä taas.. Alkaa olla eka shocktrooper squadi valmiina maalaukseen. Muutama bitsi pitää vielä liimata. Aikaa kului noh.. sanotaan nyt vaikka että ihan liikaa. Mutta toivottavasti se näkyy positiivisesti lopputuloksessa, tai ainakin viimeistään kun saan maalattua ne. :P

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Eipä mulla muuta taas. Sana on vapaa ja kysyä saa.
Pesis

Päheitä kyl noi sirpaleliivit (?) . Aluks en digannu tästä konseptista tehdä moderneja inttikamoja IG:lle mut kaipa noi kokonaisena armeijana toimii :) . Naureskelin vähä äsken kun sun perusjanterit on isompia (varsinkin haban kohdalta) kun noi mun retroörkit :D . Syyslomaks vaan apopelejä pystyyn ; )
Xenon
Peliporukkavalvoja

Pesis kirjoitti:Päheitä kyl noi sirpaleliivit (?) . Aluks en digannu tästä konseptista tehdä moderneja inttikamoja IG:lle mut kaipa noi kokonaisena armeijana toimii :) . Naureskelin vähä äsken kun sun perusjanterit on isompia (varsinkin haban kohdalta) kun noi mun retroörkit :D . Syyslomaks vaan apopelejä pystyyn ; )
Kiitoksia. :) Jotain sirpaleliivejä/kevyitä suojaliivejä ne ovat juu. :) Hyvä jos oot muuttamassa mieltä, edes vähäsen. ;) En minä näe näissä moderneissa kamoissa mitään ongelmaa. Uudempiakin kamoja löytyy vaikka Elysian drop troopeilta. Joilla onkin sitten kaikenmaailman bullpup lasguneja, grav-chuteja + muuta kehittyneempää kamaa mitä näillä ei ole. Joten en näe syytä miksei tälläistä poppoota 40k pörröön mahtuisi. Autoguneja on 40k fluffissa, niitä on ties kuinka monia erilaisia. Ja monet IG rykmentit käyttävät niitä edelleen. Tietty siitä voi aina kiistellä että onko se mahdollista että IG:llä on tankeissa käytetty jotain muuta runkoa kuin niitä perinteisiä chimeran ja leman russin runkoja. :P Mutta siihenkään ei ole mitään muuta järkevää perustelua kuin se että gw ei ole jaksanut tehdä enempää erilaisia variaatioita tankeille.

Niin noilla kyllä on tota muskelia edelleen. :D Mut hei mietippä jos en olisi vielä trimmanut noiden lihaksia. :E Uusia Catachan modelleita odotellessa... Kunnes niitä tulee niin saatte tyytyä näihin. Saa nähdä tuleeko ihan syyslomaksi vielä apoon riittävää armeijaa. ;DDD
Pesis

Lainaat multa 15 leman russia ja avot ;) . En mä sitä pörröön kannalta kato pahalla, ne vaan ei sovi mun 40k mielikuvaan :| . Mut edelleen pääasia et ite diggaat... Ps. Basejen reunat mustaks!
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Blogi: IG Darkon 3rd regiment (02.09.10)

No pistetääs taas jotain pientä päivityksen tynkää tännekkin.

Eli testailin vähän värejä näihin perusjanttereiden varusteisiin ja olen itse ainakin melko tyytyväinen lopputulokseen.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Mielipiteitä saa tietysti esittää. :)

@Pesis:
No voiskai sitä ehkä, pitää kattoa. ;DD

Basejen reunoja en laita mustiksi.. Mietin ja vertailin sitä itsekkin kun tein noita baseja ja päädyin siihen lopputulokseen että minun mielestäni paranti noiden basejen ilmettä kun maalasi nuo reunatkin tolla värillä.
Morteus

Re: Blogi: IG Darkon 3rd regiment (02.09.10)

Viesti Kirjoittaja Morteus »

Hyvä meininki, ennenkaikkea konvatut mutkat korostaa armeijan hienoutta. Ja mitä piippujen poraamiseen tulee, ainakin oman armeijan suhteen ero oli kuin vesi ja kivi kun sai kaikki piiput kuosiin. Itse teen poraukset aina pienellä pinnausporaulla, ja homma menee nappiin näin:

1. Veitsellä/viilalla pieni kolo keskelle piippua, jotta poranterä osuu siihen varmasti
2. Kaikista pienimmällä poralla apureikä
3. Sopivan kokoisella poralla itse piipun poraus

Ei voi mennä pieleen jos hitunenkin kärsivällisyyttä löytyy, ja mitä kattoo sun konvertointeja, niin luulis löytyvän ;). Hyvännäkönen armeija, tee siitä vielä paremman näkönen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”