"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Saako maagille minkäänlaista armoria?

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Ainakaan minun "Hordes of Chaos" teoksessani ei Chaos Sorcererin/Exalted Sorcererin kohdalla ole moista optiota.

Equipment-kohdassa on Chaos Armour ja hand weapon,
ja optioina:
-upgrade lvl2/4
-eri markit
-magic itemit
-eri ratsut/vaunu

Jos sinulla on asiasta parempaa(uudempaa, korjattua) tietoa ole hyvä ja kerro mistä se löytyy.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Krakai

Re: Saako maagille minkäänlaista armoria?

Viesti Kirjoittaja Krakai »

Notre Damen Kaulankatkoja kirjoitti:Saako maagi pitää minkäälaista armori tai shieldiä? Saako se pitää maagista armoria tai maagista shieldiä?

Slann saa 2+ wardin! :D :D :D
Mikä, on elämän tarkoitus?
Väkipyörä

Melkein mikä tahansa loitsiva character saa ward saven, siitä ei ollutkaan kysymys.

-Joskus olisi niiiin tyydyttävää päästellä näppäimistöltä mitä mieleen tulee, mutta maltampa mieleni-
Mikä ei tapa, ärsyttää!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Dr. Hammer kirjoitti:Eli olette sitä mieltä että kaamossorsa saa käyttää kilpeä? Aattelin vaan sille Slaaneshin demonimiekkaa heiluttavalle velholle hankkia sen verran seiviä, ettei tapa itteään (=0+)..Muuten ihan kiva heppu kyllä, mutta ykköset sattuvat =)
Damn. Joku on varastanut minun ideani.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Väkipyörä

The Captain kirjoitti:Damn. Joku on varastanut minun ideani.
Eiköhän tuo "idea" (itsestäänselvyys pikemminkin) ole syntynyt jo jokaisen kaaoskirjaa pläränneen päässä.

Mikä ei lainkaan vähennä sen arvoa ja käyttökelpoisuutta :D
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Champpa

Viesti Kirjoittaja Champpa »

The Captain kirjoitti: Damn. Joku on varastanut minun ideani.
Sssori. Mutta pakkohan sitä oli kokeilla. Tosin meni viime peli kyllä niin reisille tosta sorsasta huolimatta, ettei mitään rajaa. Hävisin hautakinkkuja vastaan 2200-200. Positiivista oli se, että tuo kyseinen sorsa oli viimeinen hahmoni kentällä.. Voisin kyllä silti vaihtaa vaikka Khorneen (tai takaisin Jakamattomaan), kokeilin vaan :D . Seuraavana tahtoo kokeilla Nahkahurttia, mikään ei kuulosta epämääräisemmältä kuin frenzied fast cavalry :roll: .

Meni "vähän" OT:ksi.. :roll:
A herd of one.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”