Ainakaan minun "Hordes of Chaos" teoksessani ei Chaos Sorcererin/Exalted Sorcererin kohdalla ole moista optiota.
Equipment-kohdassa on Chaos Armour ja hand weapon,
ja optioina:
-upgrade lvl2/4
-eri markit
-magic itemit
-eri ratsut/vaunu
Jos sinulla on asiasta parempaa(uudempaa, korjattua) tietoa ole hyvä ja kerro mistä se löytyy.
Saako maagille minkäänlaista armoria?
Re: Saako maagille minkäänlaista armoria?
Notre Damen Kaulankatkoja kirjoitti:Saako maagi pitää minkäälaista armori tai shieldiä? Saako se pitää maagista armoria tai maagista shieldiä?
Slann saa 2+ wardin!
Mikä, on elämän tarkoitus?
- The Captain
- Valvoja
Damn. Joku on varastanut minun ideani.Dr. Hammer kirjoitti:Eli olette sitä mieltä että kaamossorsa saa käyttää kilpeä? Aattelin vaan sille Slaaneshin demonimiekkaa heiluttavalle velholle hankkia sen verran seiviä, ettei tapa itteään (=0+)..Muuten ihan kiva heppu kyllä, mutta ykköset sattuvat =)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Sssori. Mutta pakkohan sitä oli kokeilla. Tosin meni viime peli kyllä niin reisille tosta sorsasta huolimatta, ettei mitään rajaa. Hävisin hautakinkkuja vastaan 2200-200. Positiivista oli se, että tuo kyseinen sorsa oli viimeinen hahmoni kentällä.. Voisin kyllä silti vaihtaa vaikka Khorneen (tai takaisin Jakamattomaan), kokeilin vaanThe Captain kirjoitti: Damn. Joku on varastanut minun ideani.
Meni "vähän" OT:ksi..
A herd of one.