"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Oletko mielestäsi keskitasoa parempi maalaaja?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Razze

Oletko mielestäsi keskitasoa parempi maalaaja?

Viesti Kirjoittaja Razze »

Juuri niin. Vaikka onkin hankala määrittää mikä keskitaso on, niin vastatkaa silti, tämä on puhtaasti MIELIPIDEkysely.

Omasta mielestäni olen keskitasoa parempi maalaamaan, ainakin sen perusteellla mitä olen muilta nähnyt.

P.S:Miksi en voi tehdä äänestystä (kyllä, luin ohjeet)?
Viimeksi muokannut Razze, Su 11.05.2003 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikki ihmiset ovat kuolemattomia kunnes kuolevat
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Noh... Sanotaan vaikka et aika pettynyt olen ellei ens vuonna tule Golden demonia.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Olen.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Silloin kun jaksan panostaa figuihin tavallista enemmän eikä hommalla ole kiirettä, olen.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Verrattuna mihin?
Kaikkiin ihmisiin? Kaikkiin figupelaajiin vai kaikkiin, jotka maalaavat
vain maalaamisen ilosta?
No, itse luulen olevani keskitasoa warhammeristien skaalassa, eli
maalamisen ilosta maalaajat vetävät reilusti ohi, sen sijaan tavallista
kadunmiestä parempi figumaalari väitän olevani.

EDIT: Ja "ammattilaisten" rinnalla olen keskittymiskyvytön räkänokka.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

No meidän kaveriporukassa pisimpään pelannut/maalannut. Kyllä ne muut ottaa hyvää tahtia kiinni.. pidän itseäni ihan kohtalaisena maalaajana, mutta varmaankin sitä keskitasoa. Kai jokaisella on omat ylpeydenaiheensa.. Aika harva voi rehellisesti pokkana sanoa olevansa keskitasoa parempi. Toiset vaan tietenkin ovat.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Machiavelli kirjoitti:Noh... Sanotaan vaikka et aika pettynyt olen ellei ens vuonna tule Golden demonia.
Oikea asenne :)
Kun mä lähden sitten joskus kilvoittelemaan golden demoniin, niin ei ole kotiin tulemista ilman miekkaa.
Ei vaan. Varmaan jos ajatellaan kaikki figuja maalaavat, niin kai mä hiukan keskitasoa parempi olen. Figumaalausta harrastavien ja asian tosissaan ottavien jengissä olen kai keskitasoa, jos puhutaan suomesta siis.
And they wonder how he dealt with stress so well..
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Noh, kai sitä nyt hieman on keskitasoa parempi maalaaja, mutta aika paha alkaa ite heittää ästä läppää...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ishmael
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ishmael »

Jos turnausten maalauspisteytyksiä katsotaan, niin kyllä. Keskitason määritteleminen on vain niin vaikeaa. Jos kysytään, olenko hyvä maalaaja, niin en.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Razze

Viesti Kirjoittaja Razze »

Jotenkin minusta tuntuu että kaikki vasarassa ovat vähän keKSitasoa (:)) parempia maalaamaan...ainakin omasta mielestään. Niin se varmaan on kaikilla figuharrastajilla, mutta vasarassa vähänkään kauemmin olleet ja maalausosion lukeneet luultavasti ovat oikeastikkin keskitasoa parempia.
Kaikki ihmiset ovat kuolemattomia kunnes kuolevat
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

Olen varmaan vähän keskitason alapuolella. Ei siitä silti pidä tehdä numeroa :)
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

vau, tähän mennessä 8/10 on keskitasoa parempia. Aika hyvin, etten sanoisi. Pääasia on kai kuitenkin itse olla tyytyväinen ja tällä hetkellä siis näyttää hyvältä. Vaikka onhan se toki kiva välillä saada tunnustusta saavutuksistaan.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

kaiken järjen mukaan mun pitäisi olla ihan ok mutta kun katon figujani niin ne näyttää ihan sairaan tyhmiltä:)
minä olen swamphead
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

En ole todellakaan keskitasoa parempi maalari verrattuna siihen mihin maalaustani vertaan. Rima korkealla ettei koskaan joudu täydellisen tyytyväisyyden loukkuun, siihen loppuu kehitys. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

En kai minä tiedä... Mikä ihmeen keskitaso? Näytä meille keskitason figuja, niin osaa verrata...

Mulla on vakaa käsi ja olen vallan tyytyväinen omiin figuihini (niihin kolmeen jotka olen saanut valmiiksi), mutta osa tekniikoista ei onnistu sitten millään, varmaan koska mulla on aika heikot käsitykset valoisuusasteista ja sen sellaisista (mulla oli ylä-asteen kuvis 6, nyt lukiossa 7 mutta täällä ei ollut kysymys enää siitä taidosta, vaan tulkinnasta)... Sitten minulla on todella lyhyt pinna, ja yleensä pyrin maalaamaan figut yksinkertaisesti. Kuvioita en pysty maalaamaan (näkisitte mun käsialan niin ymmärtäisitte).
zqmfgb
Heksa

Viesti Kirjoittaja Heksa »

no siis en ole mikään hyvä maalaaja mutta en todella surkeakaan napit on ihan peli käyttöön että ei niitä niin hyvin tarvitse maalata
Wow miniatyyrejä aika pitkän tauon jälkeen
Warrior

Viesti Kirjoittaja Warrior »

Täällä on niin paljon keskitasoa parempia että kohta keskitasosta tulee paljon suurempi eikä kukaan enää ole keskitasoa vaan sitä huonompia.
Ymmärsittekö?
I'm a pacifist on acid trip.
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

En ole koskaan loistanut maalaustaidollani, joten täytyy nöyrästi todeta, että olen keskitasoa huonompi maalari. Harrastan GW:n pelejä palaamisen takia.
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

En.
Huumorilla, huumorilla.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

varmaankin keskitasoinen, eli saan ihan hyvää jälkeä aikaan, mutta mikään mestarimaalari tuskin olen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”