Oletko mielestäsi keskitasoa parempi maalaaja?
Oletko mielestäsi keskitasoa parempi maalaaja?
Juuri niin. Vaikka onkin hankala määrittää mikä keskitaso on, niin vastatkaa silti, tämä on puhtaasti MIELIPIDEkysely.
Omasta mielestäni olen keskitasoa parempi maalaamaan, ainakin sen perusteellla mitä olen muilta nähnyt.
P.S:Miksi en voi tehdä äänestystä (kyllä, luin ohjeet)?
Omasta mielestäni olen keskitasoa parempi maalaamaan, ainakin sen perusteellla mitä olen muilta nähnyt.
P.S:Miksi en voi tehdä äänestystä (kyllä, luin ohjeet)?
Viimeksi muokannut Razze, Su 11.05.2003 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikki ihmiset ovat kuolemattomia kunnes kuolevat
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
-
Armageddon
Verrattuna mihin?
Kaikkiin ihmisiin? Kaikkiin figupelaajiin vai kaikkiin, jotka maalaavat
vain maalaamisen ilosta?
No, itse luulen olevani keskitasoa warhammeristien skaalassa, eli
maalamisen ilosta maalaajat vetävät reilusti ohi, sen sijaan tavallista
kadunmiestä parempi figumaalari väitän olevani.
EDIT: Ja "ammattilaisten" rinnalla olen keskittymiskyvytön räkänokka.
Kaikkiin ihmisiin? Kaikkiin figupelaajiin vai kaikkiin, jotka maalaavat
vain maalaamisen ilosta?
No, itse luulen olevani keskitasoa warhammeristien skaalassa, eli
maalamisen ilosta maalaajat vetävät reilusti ohi, sen sijaan tavallista
kadunmiestä parempi figumaalari väitän olevani.
EDIT: Ja "ammattilaisten" rinnalla olen keskittymiskyvytön räkänokka.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
No meidän kaveriporukassa pisimpään pelannut/maalannut. Kyllä ne muut ottaa hyvää tahtia kiinni.. pidän itseäni ihan kohtalaisena maalaajana, mutta varmaankin sitä keskitasoa. Kai jokaisella on omat ylpeydenaiheensa.. Aika harva voi rehellisesti pokkana sanoa olevansa keskitasoa parempi. Toiset vaan tietenkin ovat.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Oikea asenneMachiavelli kirjoitti:Noh... Sanotaan vaikka et aika pettynyt olen ellei ens vuonna tule Golden demonia.
Kun mä lähden sitten joskus kilvoittelemaan golden demoniin, niin ei ole kotiin tulemista ilman miekkaa.
Ei vaan. Varmaan jos ajatellaan kaikki figuja maalaavat, niin kai mä hiukan keskitasoa parempi olen. Figumaalausta harrastavien ja asian tosissaan ottavien jengissä olen kai keskitasoa, jos puhutaan suomesta siis.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Jotenkin minusta tuntuu että kaikki vasarassa ovat vähän keKSitasoa (:)) parempia maalaamaan...ainakin omasta mielestään. Niin se varmaan on kaikilla figuharrastajilla, mutta vasarassa vähänkään kauemmin olleet ja maalausosion lukeneet luultavasti ovat oikeastikkin keskitasoa parempia.
Kaikki ihmiset ovat kuolemattomia kunnes kuolevat
-
bonesripper
vau, tähän mennessä 8/10 on keskitasoa parempia. Aika hyvin, etten sanoisi. Pääasia on kai kuitenkin itse olla tyytyväinen ja tällä hetkellä siis näyttää hyvältä. Vaikka onhan se toki kiva välillä saada tunnustusta saavutuksistaan.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
En ole todellakaan keskitasoa parempi maalari verrattuna siihen mihin maalaustani vertaan. Rima korkealla ettei koskaan joudu täydellisen tyytyväisyyden loukkuun, siihen loppuu kehitys. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
- Henri Ketonen
En kai minä tiedä... Mikä ihmeen keskitaso? Näytä meille keskitason figuja, niin osaa verrata...
Mulla on vakaa käsi ja olen vallan tyytyväinen omiin figuihini (niihin kolmeen jotka olen saanut valmiiksi), mutta osa tekniikoista ei onnistu sitten millään, varmaan koska mulla on aika heikot käsitykset valoisuusasteista ja sen sellaisista (mulla oli ylä-asteen kuvis 6, nyt lukiossa 7 mutta täällä ei ollut kysymys enää siitä taidosta, vaan tulkinnasta)... Sitten minulla on todella lyhyt pinna, ja yleensä pyrin maalaamaan figut yksinkertaisesti. Kuvioita en pysty maalaamaan (näkisitte mun käsialan niin ymmärtäisitte).
Mulla on vakaa käsi ja olen vallan tyytyväinen omiin figuihini (niihin kolmeen jotka olen saanut valmiiksi), mutta osa tekniikoista ei onnistu sitten millään, varmaan koska mulla on aika heikot käsitykset valoisuusasteista ja sen sellaisista (mulla oli ylä-asteen kuvis 6, nyt lukiossa 7 mutta täällä ei ollut kysymys enää siitä taidosta, vaan tulkinnasta)... Sitten minulla on todella lyhyt pinna, ja yleensä pyrin maalaamaan figut yksinkertaisesti. Kuvioita en pysty maalaamaan (näkisitte mun käsialan niin ymmärtäisitte).
zqmfgb
- Druzhina Captain
- Valvoja