Casual ja fluffipelaamisessa näyttäisi tämän ketjun perusteella olevan kyse vapaaehtoisista handicapeista, joita perustellaan vähän eri lailla. Mää harrastan itseni handicappaamista aika usein, mutta vain sillä motiivilla että haluan kokeilla pärjäänkö jollain yleisesti huonona pidetyllä armeijalla/unitilla. En haluu olla se pelaaja jota varten muiden pitää himmailla.
Mulle casuaaliks riittää se että vastapuoli tuo pöydälle oikeista figuista kasatun armeijan. Jengillä on muutenkin rahaa rajallisesti, niin mää en haluu painostaa ketään hankkimaan keskinkertaisia/huonoja yksiköitä siksi että mulla olis parempi mieli. Jos mulla olevista figuista koostuva armeija ei jollekin kelpaa, niin sitten se jolle ei kelpaa saa tuoda mulle figut pelattavaks tai ollaan pelaamatta. Figut maksaa rahaa ja mää kunnioitan sitä että joku on maksanut figuistaan rahaa ja käyttää aikaansa mun kanssa pelaamiseen. En mää kehtaa siinä enää alkaa valittaan vastustajalle, että et saa pelata tota, koska mun subjektiivinen mielipide on että se on juustoo ja op.
Aina voi sopia etukäteen mitä osapuolet tuo ja mitä ei tuo. Mun henk koht on tosi vaikea lukea kenenkään ajatuksia siitä mitä casuaali tarkoittaa, jos multa sellasta listaa pyydetään. Mää en itse tämmösiä pyyntöjä esitä. Kyllä ne matsit voi mennä perseelleen ihan muihin asioihin kuin listoihin. Joskus vaan armeijat on toisilleen ihan mahdoton matsi vaikka kummassakaan ei mitään erityistä juustoa olisi.
Black scars kirjoitti:
Jos kuitekin haluat esimerkiksi pelata tiistain kerhoilloissa turnaus-, tai muuten vaan vapaasti revitellyillä listoilla, niin laita vaikka yv. mulle, niin kiikutan jotakin pöydän toiselle puolelle. Ensi tiistaille on jo sovittu peli, mutta sen jälkeen on taas vapaata.
Otan haasteen vastaan. Laitan sulle privaa.