Tyranidit puolustajana
-
Itiöpesäke
Tyranidit puolustajana
Yleensä tyranidit hyökkäävät täysillä, mutta entäs sitten kun vihollinen onkin hyökkääjä? Varsinkin kun mun armeija on täl hetkel tulos olemaan 100% offencive army. (tsekatkaa 40k armeijat -> tyranidz rulez) Miten sellasel armeijal pystyy puolustamaan? Onko hyökkäys paraspuolustus? varsinkin alimiehityksel joissain tehtävis. :? :?:
Ensimmäisenä itiöt
seuraavana lictorit
jonka jälkeen hivet
viimeisenä ripperit
seuraavana lictorit
jonka jälkeen hivet
viimeisenä ripperit
-
bonesripper
-
Itiöpesäke
-
bonesripper
-
Puolijohdediodi
Ööö.. nyt saatan olla pahasti hakoteilläkin, mutta itse muistelisin, että Tyranidit EIVÄT voi puolustaa. Katsoskun nehän pöröttävät Hive Fleetillä paikalle ja häippäsevät syömisensä jälkeen. Itse en nyt voi Kodeksista tarkistaa, kun se on varmaan Valaxilla, joka on nyt jossain. Eli voisiko joku varmistaa tämän?
Kyllä Tyranidit voi olla puollustajiakin, ei se syöminen hetkessä tapahduMikhail kirjoitti:Ööö.. nyt saatan olla pahasti hakoteilläkin, mutta itse muistelisin, että Tyranidit EIVÄT voi puolustaa. Katsoskun nehän pöröttävät Hive Fleetillä paikalle ja häippäsevät syömisensä jälkeen. Itse en nyt voi Kodeksista tarkistaa, kun se on varmaan Valaxilla, joka on nyt jossain. Eli voisiko joku varmistaa tämän?
-
Itiöpesäke
Enpä muista moista lukeneeni codexista, mut mun lukutaitoni tuntien siel ihan hyvin voi lukee jotain tollasta. Mun muistaakseni necronit hyökkää aina, jopa jos vastas on dark eldar. Dark eldar hyökkää aina paitsi tapaus necronit. En mä kyl oo yhtään varma näistäkään.
Ensimmäisenä itiöt
seuraavana lictorit
jonka jälkeen hivet
viimeisenä ripperit
seuraavana lictorit
jonka jälkeen hivet
viimeisenä ripperit
-
bonesripper
Tuntuu kyllä IMO hölmöltä, että missä tilanteessa Dark Eldarit hyökkäisi Tyranidien kimppuun.
Tyranidit syöpöttelemässä juuri vallattua planeettaa. PIM! Dark Eldarit tulee paikalle ja ottaa Gauntteja vangeiksi. Ei, ei, ei, ei sovi pieneen päähäni tälläinen :? . Tai Necronit, no niitten hyökkäys motiiveista ei ole hajuakaan joten en voi asiaa kommentoida.
Tyranidit syöpöttelemässä juuri vallattua planeettaa. PIM! Dark Eldarit tulee paikalle ja ottaa Gauntteja vangeiksi. Ei, ei, ei, ei sovi pieneen päähäni tälläinen :? . Tai Necronit, no niitten hyökkäys motiiveista ei ole hajuakaan joten en voi asiaa kommentoida.
-
bonesripper
-
Itiöpesäke
Se mitä mä oon kuullu necronien taustasta. Menis silleen et necronit "heräs" koska tyranidit tuli takas tähän galaksiin. Mene ja tiedä en oo varma, mut näin oon kuullu.
Ois kyl tosi hyvä, jos tyranidit hyökkäis aina, ainaki mun armeijan kannalt kattoen..
Ois kyl tosi hyvä, jos tyranidit hyökkäis aina, ainaki mun armeijan kannalt kattoen..
Ensimmäisenä itiöt
seuraavana lictorit
jonka jälkeen hivet
viimeisenä ripperit
seuraavana lictorit
jonka jälkeen hivet
viimeisenä ripperit
-
bonesripper
-
bonesripper
-