"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

poista

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
maddog

poista

Viesti Kirjoittaja maddog »

poista
Viimeksi muokannut maddog, To 09.10.2003 13:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Ei oo mulla ehtinyt käymään noin.
raastin raastaa ja ryystää
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Orion kirjoitti:Ei oo mulla ehtinyt käymään noin.
No hei kiva että mekin tiedämme nyt.

;)

Asiaakin, juu, kokemusta on.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Avaan aina musteet vessapaperin palalla, niin että koko purkki on vessapaperin peitossa. En pidä purkkia maalauspöydän päällä, vaan roskiksen. Liikkeitten kuuluu olla hitaita, inkkiä ei saa säikyttää tai se hyppää ulos purkistaan.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Aivan totta. On syy miksi yksi niistä on nimeltään flesh wash. Enpä ole koskaan avannut sitä saamatta jänniä varjostuksia iholleni.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Tavan maaleistakin kyllä muodostuu kupla. Kerran avasin jotain vihreää maalia ja siitä muodostu kupla jonka sitten fiksuna koitin puhaltaa pois, mutta se lähtikin liitää ja liiti pöydän toiselle puolelle asti kaverin vasta maalaaman figun naamalle/ vartalolle. Et sillai.. Tullut sitä pari kertaa kuplien kanssa leikittyä.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
MattiL

Viesti Kirjoittaja MattiL »

lol suutuko sun kaveri??? :D
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Mjooh mulla meni tossa meccausa merkkinen tee paita joka makso mansikoita. Ja khaki värisiin housuihin tule sellanen kiva ruskea väritys, joka tosin lähti harjaamalla jollain karhun kielellä vai mikä lie olikaan. Ei se mu mielestä aina koksahda aina välillä tosin saa nauttia sellasista erivärisistä inkki ilotulituksista :D.
Zindaju

Viesti Kirjoittaja Zindaju »

mulla oli kerran maalatessa semmoset khakin väriset shortsit ja olin juuri avaamassa bad moon yellow maali purkkia niin siinä oli semmonen kupla ja sitte tyhmänä poikana menin puhaltamaan sen ja se kupla räjähti suoraan shortsien sepaluksen kohalle (se on tuota minun erinomaista tuuria) niin sitte niitä ei voinu enää pitää ku pitkän paian kanssa ettei kukaan näe sitä läikkää :wink:
MattiL

nä luulen että se kannattais mielummin puhkasta ku puhaltaa :D
Heebbari

Viesti Kirjoittaja Heebbari »

Juu, ite puhkasen ne kuplat kynällä
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Machiavelli kirjoitti:Tavan maaleistakin kyllä muodostuu kupla. Kerran avasin jotain vihreää maalia ja siitä muodostu kupla jonka sitten fiksuna koitin puhaltaa pois, mutta se lähtikin liitää ja liiti pöydän toiselle puolelle asti kaverin vasta maalaaman figun naamalle/ vartalolle. Et sillai.. Tullut sitä pari kertaa kuplien kanssa leikittyä.
Ei oo todellista :D
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Uskomatonta, mutta totta :wink:
No ei siitä kyl mitään hard feelingsejä kummallekkaan jäänyt... Sen verran lystikäs tilanne oli seurata kuplan liitämistä, ja vielä lystikkäämpää oli nähdä kaverin ilme kun se käänty kattoo figuunsa :)

Ja takas aiheeseen, kuplien puhkaiseminenkin saattaa aiheuttaa lähistöllä olevien asioitten maalautumisen räiskymisen seurauksena.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
hawauk

Viesti Kirjoittaja hawauk »

Mä puhkasen ne kuplat aina sormellani. Sormen päähän tulee vaan sitä väriä mutta sitä ei roisku muualle.
Alandor

Viesti Kirjoittaja Alandor »

Hmmm... minulla ei ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa vaan aina kun sujen inkkiä niin sieltä purskahtaa sormille. ( ja paljon )
"Victory loves prudence"
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Alandor kirjoitti:Hmmm... minulla ei ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa vaan aina kun sujen inkkiä niin sieltä purskahtaa sormille. ( ja paljon )
Koitaa pitää sen purkin suorassa kokoajan niin että se litku ei koske korkkia niitä voi aina sekotella silloin tällöin, mutta juuri sekotetu purkki yleesnä valuu sormille, ja ku sulkee sen purkin pitää sitä kokoaja suorassa niin että sitä ei pääse heilahtelemaan yli äyräitten, eli siis pää asia ois että purnukka suorassa ja puhdas korkki.
MattiL

mulle käy monesti samanlailla vaikka pitäisin purkin kuika suorassa ni aina purskahtaa ja taas v***aa :D
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Itselläni inkit sotkee (ie, tekee kuplan, sotkee kierteet yms yms) vain jos aukaisen saman purkin toistamiseen parin tunnin (?) sisällä. Harvemmin roiskuu kun aukaisen purkin ensimmäistä kertaa, mutta jos suljen purki´n ja otan hetken päästä lisää, niin kuplan muodostumistodennäköisyys on suht korkealla.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
|Agarwaen|
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Agarwaen| »

heh.. en tajua miten te sählärit ootte ne saanu räjähtää niin :) aina kun avaan maali purkin puhkaisen kuplan pensselilläni tai annan sen "itse puhkaista itsensä" eli en välitä kuplasta. mutta sähläriksi haukun teitä vaikka ite oon viel isompi munaaja. kerran olin just tullut suihkusta ja kädet olivat aivan märät ja minä järkevänä poikana menin heti leikkimään maaleilla ja sattu semmonen kiva mithril silver purkki käteeni. rupean avaamaan sitä ja ohhoh!purkki niljahtaa kädestäni ja reppuni on nyt söpön hopea peitossa.....(puhumatta matostanikaan josta mutsi sai raivarit :roll: )

ja köh köh....sama on tietenkin sattunut toisenkin kerran mutta silloin se liuskahti ilman vettä tai muita eritteitä :) musteni se sama matto vähän pahemmin tällä kertaa chaos blackillä:wink:
siit asti olen maalannut ööh noin viikon meidän kuistilla ..ja sekin oli jo vuosi sitten koska nyt maalaan taas saman hopea-musta ja ties minkä värisen mattoni päällä...(happy endign :D )
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Whit3monk kirjoitti:heh.. en tajua miten te sählärit ootte ne saanu räjähtää niin :) aina kun avaan maali purkin puhkaisen kuplan pensselilläni tai annan sen "itse puhkaista itsensä" eli en välitä kuplasta. mutta sähläriksi haukun teitä vaikka ite oon viel isompi munaaja. kerran olin just tullut suihkusta ja kädet olivat aivan märät ja minä järkevänä poikana menin heti leikkimään maaleilla ja sattu semmonen kiva mithril silver purkki käteeni. rupean avaamaan sitä ja ohhoh!purkki niljahtaa kädestäni ja reppuni on nyt söpön hopea peitossa.....(puhumatta matostanikaan josta mutsi sai raivarit :roll: )

ja köh köh....sama on tietenkin sattunut toisenkin kerran mutta silloin se liuskahti ilman vettä tai muita eritteitä :) musteni se sama matto vähän pahemmin tällä kertaa chaos blackillä:wink:
siit asti olen maalannut ööh noin viikon meidän kuistilla ..ja sekin oli jo vuosi sitten koska nyt maalaan taas saman hopea-musta ja ties minkä värisen mattoni päällä...(happy endign :D )

mulla tippu kerran red inkkiä lattialle :D että semmosta. Ja kerran ku leikin hiukan sillä askarteluveitselläni niin osu peukalossa olevaan verisuoneen. :roll: Saa nähä arvaatteko loput(no sellanen 3 tikkiä sormeen ja taas sähläämään :wink: .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”