Kuinka etenevät Ropecon entryt??
Kuinka etenevät Ropecon entryt??
Onko kova kiire?? :oops:
Itse olen tässä loman alun kunniaksi viimeistellyt omiani. Olen nauttinut todella niitten tekemisestä ja toivottavasti se näkyy. Muutamalla kaverillani on aivan järkyttävä vauhti päällä, jotta tulis valmista.
Ketkä kaikki on tulossa?
Ja mihin kategoriaan?
Minä osallistun ryhmällä ja valtenilla.
Itse olen tässä loman alun kunniaksi viimeistellyt omiani. Olen nauttinut todella niitten tekemisestä ja toivottavasti se näkyy. Muutamalla kaverillani on aivan järkyttävä vauhti päällä, jotta tulis valmista.
Ketkä kaikki on tulossa?
Ja mihin kategoriaan?
Minä osallistun ryhmällä ja valtenilla.
☠️
Sain viime viikolla valmiiksi oman ryhmäni ja valtenin maalasin melko nopeasti viime viikonloppuna.
Nyt on kesken vielä single fantasy figu, eikä onneksi enää ole paljoa maalattavaa...
Nyt meni varmaan mahdollisuudet pärjätä ryhmäluokassa, sillä tietääkseni Migsula et tee kovin huonoa jälkeä yleensä.
Arvelin aikaisemmin, että minulla voisi ollakin pieni mahdollisuus pärjätä. No ei voi mittään!
Nyt meni varmaan mahdollisuudet pärjätä ryhmäluokassa, sillä tietääkseni Migsula et tee kovin huonoa jälkeä yleensä.
Arvelin aikaisemmin, että minulla voisi ollakin pieni mahdollisuus pärjätä. No ei voi mittään!
-
baretul
Hienoa että ihmiset maalaavat Valtteniakin. Siitä voi tulla aika mielenkiintoisen luokka ja jatkossa minulla on hiukka erikoisempia suunnitelmia tuollaisen "paint me" luokan varalle. Mutta siitä lisää ensi conissa... :-D
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Et viitsisi paljastaa jo nyt hiukan kun kerta aloitit? On törkiää antaa tiedon murunen, herättäen nälän tietämykseen ja sit todeta "ja jatkoa vuoden päästä". Fyi, fyi Ninnua, ei saa kiusata pieniä sotulaisia tommosilla, piiskaa sietäisit saada. ;-)Ninnu kirjoitti:Siitä voi tulla aika mielenkiintoisen luokka ja jatkossa minulla on hiukka erikoisempia suunnitelmia tuollaisen "paint me" luokan varalle. Mutta siitä lisää ensi conissa... :-D
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
:-D No ajatus olisi tehdä ensi vuodeksi kategoriasta sellainen johon maalausstaffi voi osallistua, tänä vuonnahan staffin osallistuminen ei ole ollut ongelma koska meillä on ulkomaalainen tuomari joka ei tiedä suomalaisia maalareita eikä tunnista heitä pelkän tyylin perusteella.
Ja saattaa olla että luokkaan tulee tällöin äänestys sotu tyylisesti,eli luokkaan osallistuneet äänestävät keskuudestaan parhaan.
Ja saattaa olla että luokkaan tulee tällöin äänestys sotu tyylisesti,eli luokkaan osallistuneet äänestävät keskuudestaan parhaan.
Jag känner en bot
Jep. Kaksi figua on tulossa, fantsu ja scifi singlet. En sano enempää nyt, saavat katsojat sitten itse ihmetellä. Kuvia tulossa sitten ´conin jälkeen.
Mutta aivan ehdottomasti parasta kamaa on tulossa mitä olen ikinä tehnyt, se on selvä jo nyt. Sääli, että valten jäi tekemättä; kiire ja työt veivät yli puolet kesästä eikä maalaukseen jäänyt riittävästi aikaa. Ensi kerralla sitten paremman suunnittelun myötä enemmän entryjä.
Mutta aivan ehdottomasti parasta kamaa on tulossa mitä olen ikinä tehnyt, se on selvä jo nyt. Sääli, että valten jäi tekemättä; kiire ja työt veivät yli puolet kesästä eikä maalaukseen jäänyt riittävästi aikaa. Ensi kerralla sitten paremman suunnittelun myötä enemmän entryjä.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
40... scifi-entryni on edistynyt viime torstaista alkaen aika mukavasti. Ei tule kiire. Harmittaa vaan, ettei nappulalleni tilaamani toinen käsi ehdi saapua, niin joudun tyytymään tuollaiseen toisenlaiseen :?.
Viidenteen 'coniini saan ekaa kertaa jotain maalauskilpaan valmiiksi. Ensi kerralla jos vielä tästä tsemppaisin.
Viidenteen 'coniini saan ekaa kertaa jotain maalauskilpaan valmiiksi. Ensi kerralla jos vielä tästä tsemppaisin.
Meikäläinen osallistuu näillä näkymin Scifiin, Paint-Me, ja Ison Skaalan luokkiin. Tulee hiukkasen kiire tämän Ison häiskän kanssa, mutta eiköhän se sinne ilmesty. Ja jos hyvin käy niin pyöräytän Fantsu-luokkaan ovelan entryn. 
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja