"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Eldarien iho

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
willownen

Dark Eldarien iho

Viesti Kirjoittaja willownen »

Mitä mieltä ootte siitä, että lähes joka paikassa dedarien iho värjätään droweille tyypilliseksi mustaksi ja hiukset valkoiseksi?
Hakaneula on yksinkertaisuudessaan niin hieno keksintö, ettei mikään tuotekehittely voi sitä parantaa.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

vois olla ihan hyvä idea, ainakin eroisi muiden deldareista.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Lähes joka paikassa? En oo kyl kovin monta nähnyt. Laitappa linkki niin voin kommentoida. (oliko tämä nyt postaus järkevään topicciin?)
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Eivätkös ne ole eebenpuunmustia? Sellaisia sinimustia? (Baldur´s gatet tms. joissa saa Dark Elffejä niin yleensä näiden portraitit ovat enemmän sinisiä kuin mustia ja siina jossakin Salvatoren roskakirjassa kansikuvassa ollut Drizzzzt kyllä näytti myös melko siniseltä.)

DD fantasiamaailma nyt muutenkin on roskaa, enpä haluaisi nähdä sitä 40k:ssakin... Mutta minä nyt tietenkin olen vain yksi pelaaja maailmassa.
zqmfgb
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Mikäpäs siinä, tulee edes hieman alienmaisempi vaikutelma kuin "suippokorvaisista ihmisistä". Tumman sininen tai sysimusta on ihan ok, negroidi Eldareista en niin välittäisi.
hurmelapsi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja hurmelapsi »

Itse olen sitä mieltä että deldareille ja darkelffeille sopii mitä komeimmin sellainen sairaalloisen kalvakka iho. Parempia kuin joidenkin teinifantasiakirjojen apinailut. Toivottavasti kukaan ei vedä hernettä nokkaan.

Eldareilla pelailen itse ja maalailen ihot valkoisella, johon olen sotkenut aavistuksen sinistä tai hawk turqoisea. Ihan pirteiltä näyttää. Tosin tässä taitaa olla makuasia kyseestä. Niistähän tunnetusti voi kuin tapella.
Confrontationia tai Rag'narokia pelailevat ihmiset kanavalle !confrontation, olkaa hyvät.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Henri kirjoitti:(Baldur´s gatet tms. joissa saa Dark Elffejä niin yleensä.
Olipas mielenkiintoisesti ilmaistu ;) . "Saa" Dark elffejä

Henri kirjoitti: DD fantasiamaailma nyt muutenkin on roskaa, enpä haluaisi nähdä sitä 40k:ssakin... Mutta minä nyt tietenkin olen vain yksi pelaaja maailmassa.
DD:n ja muidenkin roolipelien fantasiamaailmat ovat vain niin paljon roskaa, kuin niissä peliä johtava GM on. Huono johtaja pilaa pelimaailman kuin pelimaailman, hyvä taas repii hupia vaikka seikkailusta navetan takana.

-J
Thorwald
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thorwald »

dd fantasiamaailmahan on täysin GM:n päätettävissä.. joten yleistys DD fantasiamaailma nyt muutenkin on roskaa on huono, sillä siinä ei spesifioida mitä maailmaa käsitellään.
esim. D&D:hen saa helposti ympättyä 40k tai fb:n taustatarinan jos on viitsimystä..
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Thorwald kirjoitti: esim. D&D:hen saa helposti ympättyä 40k tai fb:n taustatarinan jos on viitsimystä..
Joka puolestaan on... roskaa? Enimmäkseen.

No joo, itse en kyllä ole nähnyt mustaihoisia dark eldareita kuin omassa armeijassani.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Thorwald
Viesti:

nojuu... en nyt sano juuta, enkä jaata moisesta maailmasta..
mielummin sekoittaa kaikkia maailmoja.. niin saa varsin omanmielisen armeijan, ellei sitten ole niin kauhea puritisti, ettei tykkää moisesta maailmojen sekoittelemisesta.
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

jos väristä pitää,niin kannattaa.minun DEldarini ovat mustia.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Nimbus
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nimbus »

No gw:n "mukaan" iho on kalpea normaali eldar iho, eikä mikään Salvatoren musta iho. Myöskään Deldareilla ei ole mitään tekemistä hämähäkkien palvonnan kanssa. Näitä kahta tuntuu melko moni pelaaja käyttävän fluffissaan ja värityksessään, mikä on mielestäni melko tyylitöntä. Et se ollut juuri sinä joka keksi ensimmäisenä värjätä ihon mustaksi :wink: . Paljon mielenkiintoisempia saa omilla ideoilla, eikä vanhoja juttuja kierrättämällä. Fantasialla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä 40k:n kanssa. Kukin tyylillään, itse en mustasta ihosta pidä.
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Nimbus kirjoitti:Fantasialla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä 40k:n kanssa.
Siis 40k:han on fantasiaa. Ei välttämättä ihan perinteisessä muodossa, mutta fantasiaa silti. Sci-fi:n kanssa sillä ei ainakaan ole paljoa tekemistä. (IMHO)
Thorwald
Viesti:

fantasia ja sci-fi ovat molemmat mielestäni yhtä kaukana 40k:sta...
lähemmäs ehkä fantasiaa.
Lähemmäs sci-fiä pääsee mielestäni tau...
willownen

Viesti Kirjoittaja willownen »

No ei ehkä joka paikassa enkä tarkottanut että olisin itse niin maalannut, ja meinasin myös fluffia. Mutta esim. Delilan tarinassa (joka muuten on pirun hyvä), dark eldarit muuttuvat mustaihoisiksi ja valkohiuksisiksi juotuaan sitä mömmöä mitä lukkikuningatar niille antaa.
Hakaneula on yksinkertaisuudessaan niin hieno keksintö, ettei mikään tuotekehittely voi sitä parantaa.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Thorwald kirjoitti:dd fantasiamaailmahan on täysin GM:n päätettävissä.. joten yleistys DD fantasiamaailma nyt muutenkin on roskaa on huono, sillä siinä ei spesifioida mitä maailmaa käsitellään.
esim. D&D:hen saa helposti ympättyä 40k tai fb:n taustatarinan jos on viitsimystä..
En nyt puhunut ropeista vaan kirjoista... Juuri se mikälie Salvatoren Dirziizizt - sotku on varmaan yksi tylsimpiä kirjoja mitä olen ikinä jaksanut lukea (muuten kuin koulussa)... D&D ropet nyt eivät mene muuten kuin Icewind Dalen tapaisena pc-mättönä, pöytäropeina ei sitten millään.

Keltaiset haltiat voisivat muuten näyttää ihan hauskoilta... Tuli noista vieressä pyörivistä hymiöistä mieleen.
zqmfgb
Thorwald
Viesti:

mielenkiintoisia mielipiteitä.. mättö käy, mutta pöytärope ei.. mikä siinä on? yhtä paljon mättöä saa helposti ja vieläkin enemmän..
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Lähemmäs sci-fiä pääsee mielestäni tau...
Tyranidit...?
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Thorwald
Viesti:

hmm... no nekin kyllä.. (siis alien-teemassa)
Vega

Viesti Kirjoittaja Vega »

no mutta space marathan on scifin perikuva avaruusmariinit! Mikä onkaan scifinpää kun hyvät superihmiset mitkä suojelevat maata pahoilta mömmöiltä isoilla aseilla ja panssareilla, ainoo mihin ne kaatuu on ehkä vähän vanhanaikaset tankit, ja jotkut aseet.

Mutta ei voi kiistää että 40:k ei olisi ottanut yhtä jos toistakin asiaa fantasiasta. Mutta 40k on muutenkin vähän kuin FB junior klooni.
"Summon my army Lich"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”