Dark Eldarien iho
Dark Eldarien iho
Mitä mieltä ootte siitä, että lähes joka paikassa dedarien iho värjätään droweille tyypilliseksi mustaksi ja hiukset valkoiseksi?
Hakaneula on yksinkertaisuudessaan niin hieno keksintö, ettei mikään tuotekehittely voi sitä parantaa.
- Henri Ketonen
Eivätkös ne ole eebenpuunmustia? Sellaisia sinimustia? (Baldur´s gatet tms. joissa saa Dark Elffejä niin yleensä näiden portraitit ovat enemmän sinisiä kuin mustia ja siina jossakin Salvatoren roskakirjassa kansikuvassa ollut Drizzzzt kyllä näytti myös melko siniseltä.)
DD fantasiamaailma nyt muutenkin on roskaa, enpä haluaisi nähdä sitä 40k:ssakin... Mutta minä nyt tietenkin olen vain yksi pelaaja maailmassa.
DD fantasiamaailma nyt muutenkin on roskaa, enpä haluaisi nähdä sitä 40k:ssakin... Mutta minä nyt tietenkin olen vain yksi pelaaja maailmassa.
zqmfgb
- Cacodemoni
-
hurmelapsi
- Valvoja
Itse olen sitä mieltä että deldareille ja darkelffeille sopii mitä komeimmin sellainen sairaalloisen kalvakka iho. Parempia kuin joidenkin teinifantasiakirjojen apinailut. Toivottavasti kukaan ei vedä hernettä nokkaan.
Eldareilla pelailen itse ja maalailen ihot valkoisella, johon olen sotkenut aavistuksen sinistä tai hawk turqoisea. Ihan pirteiltä näyttää. Tosin tässä taitaa olla makuasia kyseestä. Niistähän tunnetusti voi kuin tapella.
Eldareilla pelailen itse ja maalailen ihot valkoisella, johon olen sotkenut aavistuksen sinistä tai hawk turqoisea. Ihan pirteiltä näyttää. Tosin tässä taitaa olla makuasia kyseestä. Niistähän tunnetusti voi kuin tapella.
Confrontationia tai Rag'narokia pelailevat ihmiset kanavalle !confrontation, olkaa hyvät.
- Amazing Slug
Olipas mielenkiintoisesti ilmaistuHenri kirjoitti:(Baldur´s gatet tms. joissa saa Dark Elffejä niin yleensä.
DD:n ja muidenkin roolipelien fantasiamaailmat ovat vain niin paljon roskaa, kuin niissä peliä johtava GM on. Huono johtaja pilaa pelimaailman kuin pelimaailman, hyvä taas repii hupia vaikka seikkailusta navetan takana.Henri kirjoitti: DD fantasiamaailma nyt muutenkin on roskaa, enpä haluaisi nähdä sitä 40k:ssakin... Mutta minä nyt tietenkin olen vain yksi pelaaja maailmassa.
-J
dd fantasiamaailmahan on täysin GM:n päätettävissä.. joten yleistys DD fantasiamaailma nyt muutenkin on roskaa on huono, sillä siinä ei spesifioida mitä maailmaa käsitellään.
esim. D&D:hen saa helposti ympättyä 40k tai fb:n taustatarinan jos on viitsimystä..
esim. D&D:hen saa helposti ympättyä 40k tai fb:n taustatarinan jos on viitsimystä..
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
- The Captain
- Valvoja
Joka puolestaan on... roskaa? Enimmäkseen.Thorwald kirjoitti: esim. D&D:hen saa helposti ympättyä 40k tai fb:n taustatarinan jos on viitsimystä..
No joo, itse en kyllä ole nähnyt mustaihoisia dark eldareita kuin omassa armeijassani.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
No gw:n "mukaan" iho on kalpea normaali eldar iho, eikä mikään Salvatoren musta iho. Myöskään Deldareilla ei ole mitään tekemistä hämähäkkien palvonnan kanssa. Näitä kahta tuntuu melko moni pelaaja käyttävän fluffissaan ja värityksessään, mikä on mielestäni melko tyylitöntä. Et se ollut juuri sinä joka keksi ensimmäisenä värjätä ihon mustaksi
. Paljon mielenkiintoisempia saa omilla ideoilla, eikä vanhoja juttuja kierrättämällä. Fantasialla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä 40k:n kanssa. Kukin tyylillään, itse en mustasta ihosta pidä.
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
Victory allways lurks in corners
No ei ehkä joka paikassa enkä tarkottanut että olisin itse niin maalannut, ja meinasin myös fluffia. Mutta esim. Delilan tarinassa (joka muuten on pirun hyvä), dark eldarit muuttuvat mustaihoisiksi ja valkohiuksisiksi juotuaan sitä mömmöä mitä lukkikuningatar niille antaa.
Hakaneula on yksinkertaisuudessaan niin hieno keksintö, ettei mikään tuotekehittely voi sitä parantaa.
- Henri Ketonen
En nyt puhunut ropeista vaan kirjoista... Juuri se mikälie Salvatoren Dirziizizt - sotku on varmaan yksi tylsimpiä kirjoja mitä olen ikinä jaksanut lukea (muuten kuin koulussa)... D&D ropet nyt eivät mene muuten kuin Icewind Dalen tapaisena pc-mättönä, pöytäropeina ei sitten millään.Thorwald kirjoitti:dd fantasiamaailmahan on täysin GM:n päätettävissä.. joten yleistys DD fantasiamaailma nyt muutenkin on roskaa on huono, sillä siinä ei spesifioida mitä maailmaa käsitellään.
Keltaiset haltiat voisivat muuten näyttää ihan hauskoilta... Tuli noista vieressä pyörivistä hymiöistä mieleen.
zqmfgb
-
Grand Admiral Prawn
no mutta space marathan on scifin perikuva avaruusmariinit! Mikä onkaan scifinpää kun hyvät superihmiset mitkä suojelevat maata pahoilta mömmöiltä isoilla aseilla ja panssareilla, ainoo mihin ne kaatuu on ehkä vähän vanhanaikaset tankit, ja jotkut aseet.
Mutta ei voi kiistää että 40:k ei olisi ottanut yhtä jos toistakin asiaa fantasiasta. Mutta 40k on muutenkin vähän kuin FB junior klooni.
Mutta ei voi kiistää että 40:k ei olisi ottanut yhtä jos toistakin asiaa fantasiasta. Mutta 40k on muutenkin vähän kuin FB junior klooni.
"Summon my army Lich"