"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nöyryyttävin tappiosi

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
kemppiGei

Viesti Kirjoittaja kemppiGei »

hävisin vc armyllä 8 kertaa peräkkäin, siinä teille nöyryytystä, nyt pääsin taas voiton riemuun necroneillani
BEE BEDEE BYI
Multani

Viesti Kirjoittaja Multani »

olen kai joskus hävinnyt sanp0lle, ja siinä on jo nöyryytystä kyllikseen.
Juustoa komisario Palmu
Viiksu

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

Mulla ei oo ollu kauheen nöyryyttäviä tappioita, mutta mun yhel kaverilla on ollu.Mosautin meinaan sen Skaven armeijan melkein kokonaan yhellä Comet of Casandoralla.Skavenit kun tuntee sitä pelkoo niin helposti :wink:
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

ehdottomasti eilinen 1000-pisteen peli, jossa minä Eldareilla ja vastustaja Necroneilla. En saanut muuta hengiltä kuin Tomb Spyderin, Destroyerin ja 4 Scarab swarmia. Ainoa joka minulta jäi henkiin oli Seer Council :|
Viimeksi muokannut Blöö, Ma 01.12.2003 18:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Voitin Eraphionin vain solidilla :? no ei vaineskaa..
Nöyryyttäviä tappioita on tullut oikeastaan vähemmän jos luetaan pois peli pikkua vastaan :roll: ja sitten 'conissa taisi olla pääkkösen VCeetä vastaan :roll:
The small boys have come to see me hang
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Varmaankin kun tässä vuoden alussa hävisin Black Scarsille 3 vuorossa siten, ettei pöydälle jäänyt yhtään omaa figua.
Creepsy

Viesti Kirjoittaja Creepsy »

Eipä sen ihmeempiä tappioita ole tullut paitsi kun aliarvioin Orcien Giantin ja rushasin Vampire countillani (strigoi regeneraatiolla) siihen ja sit se pomppi sen muusiksi heti =( Tämän jälkeen olen ajatellut 3x ennenkuin hyökkään pelkällä countilla mihinkään heroon/lordiin =)
The distance between insanity and genius is measured only by success.
sanp0

Viesti Kirjoittaja sanp0 »

Itse muka kirjoitti:Mulla kaatu 2 bloodletteriä kahteen fire warrioriin closikseessa, mutta ne oli coverissa.
Hmmm.. Kukahan tuon on kertonu? Esko, voi piru!! Jätkä menny haxxaan!
Vulcha Boy kirjoitti:olen kai joskus hävinnyt sanp0lle, ja siinä on jo nöyryytystä kyllikseen.
Ei tuossa oo enään mitään ihmeellistä. Sillon pari vuotta sitte ku alottelin pelaan, sillon se oli mukavaa ja kyllä naurettiin xD

Itsellä ei nyt mitään kauheen nöyryyttäviä tappioita ole kuin tuo bloodletteri homma.
Now, One Day I Started To Tell Everyone That `Killing is my Business...`
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Necromundassa varmaankin tai ei se nolo ollut hauska enemmänkin.
Ensin tuli maanjäristys, heitin "vähän" huonosti jonka takia noin puolet "kuolivat". Maanjäristyksen takia kentälle tuli jotain limaa jonka takia loput äijät kuolivat. Tadaa! Hävisin pelin ennen kuin se oli alkanutkaan.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Turska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turska »

nöyryyttävin yksittäinen close combat oli kun hyökkäsin örkkien jätillä jolla täydet woundit, dwarffien bolt-throwerin kimppuun ja parissa vuorossa ne tappo jätin joka ei tehnyt muuta kuin kaatuili.[/code]
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

Häviö? Mikä häviö? Ei sitä häviämään pidä mennä. :) Kuhan muistaa äännellä niin EI voi hävitä, sen Turskakin on kokenut karvaasti. :)
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Jonez

Viesti Kirjoittaja Jonez »

Noloin tappioni... Hmm...¤miettii ankarasti¤ Hmm... Tosiaan! En ole Hävinnyt KERTAAKAAN!

Kaverin noloin tappio oli varmasti Welf (mää) vs. O&G. Scouteilla luretetut fanaticit tappoivat törkeesti omia, Orcit ja melkein kaikki muutkin nahistelivat 3vuoroa, koneet tuhosi heti itsensä, 0 closista ja 100000 ammuttua=massacre!
Liikaa on aina liikaa, mutta tarpeeksi on liian vähän
Mathaijas

Viesti Kirjoittaja Mathaijas »

Argonath kirjoitti:Häviö? Mikä häviö? Ei sitä häviämään pidä mennä. :) Kuhan muistaa äännellä niin EI voi hävitä, sen Turskakin on kokenut karvaasti. :)
Näen vieläkin painajaisia niistä ääntelyistä. Ei voi olla tollasta noppatuuria!
Sanokaa mitä sanotte, minä olen oikeassa... Luullakseni.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Hävisin Taulla yhdelle kaverille. Peli olisi ollut normaalin voitokas, jollei olisi sitten sattunut tuleen nightfight ekalle vuorolle. Siinähn sitten ei mennytkään niin hyvin kun 3 rhinoo kaasutteli yön piilossa päin, ja huonojen näkemis heittojen takia ainoa mitä sain ammuttua pois oli 5 cultistia. Siinä ei sitten itkukaan auttanut, solidilla tuli kansiin.
Moi
Hope is a serum that never heals
Agrem

Viesti Kirjoittaja Agrem »

noloin tappio oli varmaan se kun "johdin" peliä ekan vuoron jälkeen aika reippaasti ja olin jo tappanut kaverin vamppyyri kenraalin... kaveri halus jo luovuttaa mut en antanu ja sit jatkettii peliä... loppujen lopuksi black knightit rynnivät armeijastani läpi ja hävisin pelin parissa vuorossa.

repikää sitten siitä
arvatkaa vaan että mun kaverilla oli hauskaa sen jälkeen...
Mork

Viesti Kirjoittaja Mork »

Pelattiin nelinpeli mulla oli örkit ja mua vastapäätä oli vampiret. Vamppyyrit pies mut kahes vuoros.
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Hmm... miulla taisi olla noloin kun nelinpeliä vedettiin (minä->SM, eldar liittolaisena vs. CSM & örkki horde) Loistavan johtamisen taidoillani vein mariinini keskelle kumpaakin armeijaa ja lihastettiin kuus-nolla siihen ja homma olikin kahden rundin jälkeen ohi miun osalta :) Parasta olikin että liittolais kaveri loppujen lopuksi voitti noi CSM ja örkit :D (tais mennä jonnekin rundille 7 tai 8)
Sattuuhan näitä...
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”