Nöyryyttävin tappiosi
ehdottomasti eilinen 1000-pisteen peli, jossa minä Eldareilla ja vastustaja Necroneilla. En saanut muuta hengiltä kuin Tomb Spyderin, Destroyerin ja 4 Scarab swarmia. Ainoa joka minulta jäi henkiin oli Seer Council 
Viimeksi muokannut Blöö, Ma 01.12.2003 18:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
Armageddon
Eipä sen ihmeempiä tappioita ole tullut paitsi kun aliarvioin Orcien Giantin ja rushasin Vampire countillani (strigoi regeneraatiolla) siihen ja sit se pomppi sen muusiksi heti =( Tämän jälkeen olen ajatellut 3x ennenkuin hyökkään pelkällä countilla mihinkään heroon/lordiin =)
The distance between insanity and genius is measured only by success.
Hmmm.. Kukahan tuon on kertonu? Esko, voi piru!! Jätkä menny haxxaan!Itse muka kirjoitti:Mulla kaatu 2 bloodletteriä kahteen fire warrioriin closikseessa, mutta ne oli coverissa.
Ei tuossa oo enään mitään ihmeellistä. Sillon pari vuotta sitte ku alottelin pelaan, sillon se oli mukavaa ja kyllä naurettiin xDVulcha Boy kirjoitti:olen kai joskus hävinnyt sanp0lle, ja siinä on jo nöyryytystä kyllikseen.
Itsellä ei nyt mitään kauheen nöyryyttäviä tappioita ole kuin tuo bloodletteri homma.
Now, One Day I Started To Tell Everyone That `Killing is my Business...`
- I.C. Wiener
- Viesti:
Necromundassa varmaankin tai ei se nolo ollut hauska enemmänkin.
Ensin tuli maanjäristys, heitin "vähän" huonosti jonka takia noin puolet "kuolivat". Maanjäristyksen takia kentälle tuli jotain limaa jonka takia loput äijät kuolivat. Tadaa! Hävisin pelin ennen kuin se oli alkanutkaan.
Ensin tuli maanjäristys, heitin "vähän" huonosti jonka takia noin puolet "kuolivat". Maanjäristyksen takia kentälle tuli jotain limaa jonka takia loput äijät kuolivat. Tadaa! Hävisin pelin ennen kuin se oli alkanutkaan.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Noloin tappioni... Hmm...¤miettii ankarasti¤ Hmm... Tosiaan! En ole Hävinnyt KERTAAKAAN!
Kaverin noloin tappio oli varmasti Welf (mää) vs. O&G. Scouteilla luretetut fanaticit tappoivat törkeesti omia, Orcit ja melkein kaikki muutkin nahistelivat 3vuoroa, koneet tuhosi heti itsensä, 0 closista ja 100000 ammuttua=massacre!
Kaverin noloin tappio oli varmasti Welf (mää) vs. O&G. Scouteilla luretetut fanaticit tappoivat törkeesti omia, Orcit ja melkein kaikki muutkin nahistelivat 3vuoroa, koneet tuhosi heti itsensä, 0 closista ja 100000 ammuttua=massacre!
Liikaa on aina liikaa, mutta tarpeeksi on liian vähän
Hävisin Taulla yhdelle kaverille. Peli olisi ollut normaalin voitokas, jollei olisi sitten sattunut tuleen nightfight ekalle vuorolle. Siinähn sitten ei mennytkään niin hyvin kun 3 rhinoo kaasutteli yön piilossa päin, ja huonojen näkemis heittojen takia ainoa mitä sain ammuttua pois oli 5 cultistia. Siinä ei sitten itkukaan auttanut, solidilla tuli kansiin.
Moi
Moi
Hope is a serum that never heals
noloin tappio oli varmaan se kun "johdin" peliä ekan vuoron jälkeen aika reippaasti ja olin jo tappanut kaverin vamppyyri kenraalin... kaveri halus jo luovuttaa mut en antanu ja sit jatkettii peliä... loppujen lopuksi black knightit rynnivät armeijastani läpi ja hävisin pelin parissa vuorossa.
repikää sitten siitä
arvatkaa vaan että mun kaverilla oli hauskaa sen jälkeen...
repikää sitten siitä
arvatkaa vaan että mun kaverilla oli hauskaa sen jälkeen...
-
Mork
Hmm... miulla taisi olla noloin kun nelinpeliä vedettiin (minä->SM, eldar liittolaisena vs. CSM & örkki horde) Loistavan johtamisen taidoillani vein mariinini keskelle kumpaakin armeijaa ja lihastettiin kuus-nolla siihen ja homma olikin kahden rundin jälkeen ohi miun osalta
Parasta olikin että liittolais kaveri loppujen lopuksi voitti noi CSM ja örkit
(tais mennä jonnekin rundille 7 tai 8)
Sattuuhan näitä...
Sattuuhan näitä...
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.