Pikkusen figuja... (DA + Vampire counts
-
Daethalion
- Viesti:
Pikkusen figuja... (DA + Vampire counts
http://www.sunpoint.net/~gared
Tuolla ois muutamia mun maalaamia figuja Galleriassa.. Kritiikki on sallittua
EDIT: Siis asiallinen kritiikki...
Tuolla ois muutamia mun maalaamia figuja Galleriassa.. Kritiikki on sallittua
EDIT: Siis asiallinen kritiikki...
Viimeksi muokannut Daethalion, To 15.01.2004 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Waste thee not my time, or thou shalt feel my wrath!!
No tuo nyt ei kyllä ollit kovinkaan asiallista, evät nuo nyt niin huonosti ole maalattu niissä vaan ei ole käytetty juuri sen kummepia tekniikoita. Selvät ja iloiset värit, että kyllä noilla kehtaisi ihan hyvin pelaa.God'sLight kirjoitti:okei rehellisesti noi on ihan sairaan kauheita siis aivan hirveita mun mummokin maalaa paremmin!!!!!!!!!!!!!!!:(:(:(
Noi on niin surkeita ettei noilla kehtais ees pelata!!!
Haluaisin muuten nähdä muutaman mummosi(tai omasi) maalaaman figun jos nyt kehtaat niitä näytille tuoda?? X)
I'm not crazy, the voices told me so.
Mitäs vikaa noissa oli??!!!
ihan hyviä ne oli..
Tankit varsinkin oli selvästi maalattu ja todella hyviä jotkut ukotkin oli
...mutta maali on mahdollisesti liian paksua ja varjostuksia voisi tehdä ja vaalentaa sekä käyttää useampia värejä...
jos oikeassa olen niin aloittelija on taidoiltaan tai hieman nuorempi maalaaja
ihan hyviä ne oli..
Tankit varsinkin oli selvästi maalattu ja todella hyviä jotkut ukotkin oli
...mutta maali on mahdollisesti liian paksua ja varjostuksia voisi tehdä ja vaalentaa sekä käyttää useampia värejä...
jos oikeassa olen niin aloittelija on taidoiltaan tai hieman nuorempi maalaaja
päivä kerrallaan...
Itse figuista: Incubit näyttivät jo ihan meneviltä, samoin Raiderit & tankit. Tuostahan nuo lähtevät, ohuempaa maalia ja highlighteja niin se on siinä.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Kyllähän näin voi sanoa mutta tuo on todella töykeää sanoa tällaista ilman perusteita.God'sLight kirjoitti:okei rehellisesti noi on ihan sairaan kauheita siis aivan hirveita mun mummokin maalaa paremmin!!!!!!!!!!!!!!!:(:(:(
Noi on niin surkeita ettei noilla kehtais ees pelata!!!
Ja asiaan, maaleja kannattaa ohentaa ja nyt kun värit menevät oikeille paikoilleen kannattaa alkaa harjoittelemaan uusia tekniikoita kuten esim. black lineystä (rajaat osat toisistaan ohennetulla mustalla/ruskealla maalilla), korostus/varjostus sun muut.
Pelasitkos God`sLight Hyvinkäällä Daemon Huntereilla???
Oliko mummosi malaama armeija, kun ei ollut kovinkaan hyvin maalattu...
Mielestäni törkeät kommentit ovat turhia, mutta toisaalta tämä on miniatyyri foorumin galleria, johon ei välttämättä ihan joka tuherrusta tarvitse änkeä... tässä esim. syy miksi minun figujani ei olla täällä nähty...
Oliko mummosi malaama armeija, kun ei ollut kovinkaan hyvin maalattu...
Mielestäni törkeät kommentit ovat turhia, mutta toisaalta tämä on miniatyyri foorumin galleria, johon ei välttämättä ihan joka tuherrusta tarvitse änkeä... tässä esim. syy miksi minun figujani ei olla täällä nähty...
Sexy and Inouj it.
http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win
http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win
Mielestäni jos kommentteja haluaa kaikentasoisten maalarien saa ja kannattaa kuvia tänne pistää. Haukkuminen ja kritiikin antaminen ovat kaksi eri asiaa, haukkuminen on lapsellista oman egon kasvattamisen yrittämistä mollaamalla muita kun taas kritiikki on perusteltua epäkohtien esilletuomista.
Ja figuihin. Tosiaan suurin osa pinnosita näytti olevan maalattu vain yhdellä värillä, figut saisivat syvyyttä ja "luonnollisuutta" siitä että maalattaisiin valoja ja varjoja tummemmilla ja vastaavasti vaaleammilla väreillä.
Teoriaa maalausmetodeista joilla tämän saat aikaiseksi löytyy maalaustekniikat topickista johon olen listannut kuvaukset tekniikoista. Itse suosittelen tasasilla pinnoilla (kuten marinejen haarniska) perehtymään blendingiin ja highlightingiin erityisesti.
Myös aiemmin esitetty ajatus tummalla värillä yksitysikohtien rajaamista kannatan kovasti koska se siistii miniatyyrejä ja tuo eri värien rajapinnat paremmin esille.
Ja figuihin. Tosiaan suurin osa pinnosita näytti olevan maalattu vain yhdellä värillä, figut saisivat syvyyttä ja "luonnollisuutta" siitä että maalattaisiin valoja ja varjoja tummemmilla ja vastaavasti vaaleammilla väreillä.
Teoriaa maalausmetodeista joilla tämän saat aikaiseksi löytyy maalaustekniikat topickista johon olen listannut kuvaukset tekniikoista. Itse suosittelen tasasilla pinnoilla (kuten marinejen haarniska) perehtymään blendingiin ja highlightingiin erityisesti.
Myös aiemmin esitetty ajatus tummalla värillä yksitysikohtien rajaamista kannatan kovasti koska se siistii miniatyyrejä ja tuo eri värien rajapinnat paremmin esille.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Ehdottomasti opettele blacklining, jotta figun eri alueet, materiaalit yms. erottuvat hyvin. Sen jälkeen shading/highlightning, inkeillä kenties helpointa ja nopeinta.
Jos et kuitenkaan halua noita opetella (vaikka mielestäni ne ovat kohtalaisen helppoja, eivätkä oikeastaan vielä tolla tasolla vie juuri yhtään enempää aikaa), kannattaa värivalintoja miettiä - Esimerkkinä DE:n Archon näyttää jokseenkin suttuiselta ja karkkimaiselta.
Muista ihmeessä myös ohentaa maaleja, etenkin normaalikokoisia ukkoja maalatessa.
Jos et kuitenkaan halua noita opetella (vaikka mielestäni ne ovat kohtalaisen helppoja, eivätkä oikeastaan vielä tolla tasolla vie juuri yhtään enempää aikaa), kannattaa värivalintoja miettiä - Esimerkkinä DE:n Archon näyttää jokseenkin suttuiselta ja karkkimaiselta.
Muista ihmeessä myös ohentaa maaleja, etenkin normaalikokoisia ukkoja maalatessa.
toi oli omamielipiteeni, kun sattumoisin tunnen pari kaveria jotka ovat maalanneet mariininsa yhtä "hienostii." Eli minulla alkaa mennä hermot kun jotkut eivät jaksa maalat mariineita hyvin.
Ei sille voi varmaan mitään että mun mielipide on vähän erillainen kuin muilla.
Ymmärtäisin jos nuo olisivat nopeasti maalatu vaan sen takia ettei saa rankkua turnauksessa.
Ymmärtäisin jos nuo olisivat nopeasti maalatu vaan sen takia ettei saa rankkua turnauksessa.
Mutta oletko huomannu, et kaikkien täytyy alottaa jostain...God'sLight kirjoitti:toi oli omamielipiteeni, kun sattumoisin tunnen pari kaveria jotka ovat maalanneet mariininsa yhtä "hienostii." Eli minulla alkaa mennä hermot kun jotkut eivät jaksa maalat mariineita hyvin.
Et varmaan itekkään vedelly ensimmäiseen figuus highlighteja, shadeja,yms...
Nuo figut on ihan mukavasti maalattu, mut tässä vaiheessa ois aika alkaa opetteleen erilaisia tekniikoita.
Ninnu on tehny hyvät ohjeet tuonne maalus, konvertaus,maisemanteko puolelle... Sinne siis.
Work out, in case future happens.
Ihastuttavan OT: God's Light sinulla on vielä opettelemista asiallisen kritiikin antamisessa. Vaikka joku figu olisikin sinusta häväistys maailmankaikkeudelle niin kiuta mitteiä miki. Mikä siinä on vikana, värit, tekniikka ja mitä neuvoja antaisit maalarille että seuraava figu ei olisi niin hirveä huonon maalausken ruummiillistuma. Jokaisella on oiekus mielipiteeseensä, mutta kyllä maalarilla on myös oikeus asialliseen kritiikkiin eikä lapselliseen haukkumiseen. Odota pari vuotta ja kirjoita sitten kommentteja galleriaan jos et ymmärtänyt tämän viestin pointtia. Kiitos. :-)
Jag känner en bot
Yhdyn Ninnun mielipiteeseen ..... must toi oli tosi törkeetä kirjottaa tolleen God'sLight, joten pidäppäs näppisi erossa näppäimistöstä ja muuten .... mäki haluisin nähdä miten sun mummos maalaa .... ja sitäpaitsi, kaikkien on aloitettava jostain (taisi olla jo tuolla vähän ennemmin, kuin kirjoitin tämän, mutta tässä se nyt tulee toistamiseen).Ninnu kirjoitti:Ihastuttavan OT: God's Light sinulla on vielä opettelemista asiallisen kritiikin antamisessa. Vaikka joku figu olisikin sinusta häväistys maailmankaikkeudelle niin kiuta mitteiä miki. Mikä siinä on vikana, värit, tekniikka ja mitä neuvoja antaisit maalarille että seuraava figu ei olisi niin hirveä huonon maalausken ruummiillistuma. Jokaisella on oiekus mielipiteeseensä, mutta kyllä maalarilla on myös oikeus asialliseen kritiikkiin eikä lapselliseen haukkumiseen. Odota pari vuotta ja kirjoita sitten kommentteja galleriaan jos et ymmärtänyt tämän viestin pointtia. Kiitos. :-)
Figuista sen verran, et noi on todella hyviä pelipöydälle ja kuten monet muutkin varmaan ovat sanoneet, niin voisit harjoitella highlightausta ja blendausta (näitä kahta tekniikkaa useinmiten itse käytän).
Ja voisit myös käyttää inkkejä, jos et halua vielä näitä edellämainittuja tekniikoita käyttää .... sekin antaisi vähän eloa näihin sun figuihin.
Kuten jo sanoin, todella hyviä pelipöydälle ....
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
-
Slann Mage priest