"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pikkusen figuja... (DA + Vampire counts

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Daethalion
Viesti:

Pikkusen figuja... (DA + Vampire counts

Viesti Kirjoittaja Daethalion »

http://www.sunpoint.net/~gared
Tuolla ois muutamia mun maalaamia figuja Galleriassa.. Kritiikki on sallittua
EDIT: Siis asiallinen kritiikki...
Viimeksi muokannut Daethalion, To 15.01.2004 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Waste thee not my time, or thou shalt feel my wrath!!
Salonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Salonen »

okei rehellisesti noi on ihan sairaan kauheita siis aivan hirveita mun mummokin maalaa paremmin!!!!!!!!!!!!!!! :(:(:(:(

Noi on niin surkeita ettei noilla kehtais ees pelata!!!
Milkman

Viesti Kirjoittaja Milkman »

God'sLight kirjoitti:okei rehellisesti noi on ihan sairaan kauheita siis aivan hirveita mun mummokin maalaa paremmin!!!!!!!!!!!!!!! :(:(:(:(

No tuo nyt ei kyllä ollit kovinkaan asiallista, evät nuo nyt niin huonosti ole maalattu niissä vaan ei ole käytetty juuri sen kummepia tekniikoita. Selvät ja iloiset värit, että kyllä noilla kehtaisi ihan hyvin pelaa.

Haluaisin muuten nähdä muutaman mummosi(tai omasi) maalaaman figun jos nyt kehtaat niitä näytille tuoda?? X)
I'm not crazy, the voices told me so.
Balrog

Viesti Kirjoittaja Balrog »

Mitäs vikaa noissa oli??!!!
ihan hyviä ne oli..
Tankit varsinkin oli selvästi maalattu ja todella hyviä jotkut ukotkin oli
...mutta maali on mahdollisesti liian paksua ja varjostuksia voisi tehdä ja vaalentaa sekä käyttää useampia värejä...
jos oikeassa olen niin aloittelija on taidoiltaan tai hieman nuorempi maalaaja
päivä kerrallaan...

Viesti Kirjoittaja Fae »

ihan jees. pikkasen jotain washii ja highlighttia kaipailee. ja todellakin ohuempaa maalia.
Järjenkäyttö sallittu!
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Tankit olivat mielestäni hienoa pelifigu tasoa. Voisit muita figujasi hieman korostella ja ohentaa maalia niin tulee jo suht hienoa jälkeä. No asiantuntijat sanokoot loput.
raastin raastaa ja ryystää
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Jos God's Lightilla ei ole fiksumpaa kommenttia voi mies varmaan pitää suunsa kiinni.

Itse figuista: Incubit näyttivät jo ihan meneviltä, samoin Raiderit & tankit. Tuostahan nuo lähtevät, ohuempaa maalia ja highlighteja niin se on siinä.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
blizard

Viesti Kirjoittaja blizard »

baset kyllä hyppäävät oikein silmille varsinkin dark eldareil,voisi laittaa ruohoo,flockkia tms. niin näyttäisi paljon paremmalta
In An Hour Of Darkness A Blind Man Is The Best Guide.
In A Age Of Insanity Look To The Madman To Show The Way
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

God'sLight kirjoitti:okei rehellisesti noi on ihan sairaan kauheita siis aivan hirveita mun mummokin maalaa paremmin!!!!!!!!!!!!!!! :(:(:(:(

Kyllähän näin voi sanoa mutta tuo on todella töykeää sanoa tällaista ilman perusteita.

Ja asiaan, maaleja kannattaa ohentaa ja nyt kun värit menevät oikeille paikoilleen kannattaa alkaa harjoittelemaan uusia tekniikoita kuten esim. black lineystä (rajaat osat toisistaan ohennetulla mustalla/ruskealla maalilla), korostus/varjostus sun muut.
Inouj

Viesti Kirjoittaja Inouj »

Pelasitkos God`sLight Hyvinkäällä Daemon Huntereilla???

Oliko mummosi malaama armeija, kun ei ollut kovinkaan hyvin maalattu...

Mielestäni törkeät kommentit ovat turhia, mutta toisaalta tämä on miniatyyri foorumin galleria, johon ei välttämättä ihan joka tuherrusta tarvitse änkeä... tässä esim. syy miksi minun figujani ei olla täällä nähty...
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Mielestäni jos kommentteja haluaa kaikentasoisten maalarien saa ja kannattaa kuvia tänne pistää. Haukkuminen ja kritiikin antaminen ovat kaksi eri asiaa, haukkuminen on lapsellista oman egon kasvattamisen yrittämistä mollaamalla muita kun taas kritiikki on perusteltua epäkohtien esilletuomista.

Ja figuihin. Tosiaan suurin osa pinnosita näytti olevan maalattu vain yhdellä värillä, figut saisivat syvyyttä ja "luonnollisuutta" siitä että maalattaisiin valoja ja varjoja tummemmilla ja vastaavasti vaaleammilla väreillä.

Teoriaa maalausmetodeista joilla tämän saat aikaiseksi löytyy maalaustekniikat topickista johon olen listannut kuvaukset tekniikoista. Itse suosittelen tasasilla pinnoilla (kuten marinejen haarniska) perehtymään blendingiin ja highlightingiin erityisesti.

Myös aiemmin esitetty ajatus tummalla värillä yksitysikohtien rajaamista kannatan kovasti koska se siistii miniatyyrejä ja tuo eri värien rajapinnat paremmin esille.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Seppo

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Kuvat on kyllä aika suttusia...
Seppo Bezahlen!
Aplas

Viesti Kirjoittaja Aplas »

Aika hyvin maalattu. Selvästi peli kelpoinen...
Taarne

Viesti Kirjoittaja Taarne »

Ehdottomasti opettele blacklining, jotta figun eri alueet, materiaalit yms. erottuvat hyvin. Sen jälkeen shading/highlightning, inkeillä kenties helpointa ja nopeinta.

Jos et kuitenkaan halua noita opetella (vaikka mielestäni ne ovat kohtalaisen helppoja, eivätkä oikeastaan vielä tolla tasolla vie juuri yhtään enempää aikaa), kannattaa värivalintoja miettiä - Esimerkkinä DE:n Archon näyttää jokseenkin suttuiselta ja karkkimaiselta.

Muista ihmeessä myös ohentaa maaleja, etenkin normaalikokoisia ukkoja maalatessa.
Salonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Salonen »

toi oli omamielipiteeni, kun sattumoisin tunnen pari kaveria jotka ovat maalanneet mariininsa yhtä "hienostii." Eli minulla alkaa mennä hermot kun jotkut eivät jaksa maalat mariineita hyvin.
Ei sille voi varmaan mitään että mun mielipide on vähän erillainen kuin muilla.
Ymmärtäisin jos nuo olisivat nopeasti maalatu vaan sen takia ettei saa rankkua turnauksessa.
Anki

Viesti Kirjoittaja Anki »

Joo tuo blacklining auttaisi kivasti.

God`sLight haluaisin kyllä nähdä sinun figujasi, kun haukut muiden figuja noin.
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

God'sLight kirjoitti:toi oli omamielipiteeni, kun sattumoisin tunnen pari kaveria jotka ovat maalanneet mariininsa yhtä "hienostii." Eli minulla alkaa mennä hermot kun jotkut eivät jaksa maalat mariineita hyvin.
Ei sille voi varmaan mitään että mun mielipide on vähän erillainen kuin muilla.
Ymmärtäisin jos nuo olisivat nopeasti maalatu vaan sen takia ettei saa rankkua turnauksessa.
Mutta oletko huomannu, et kaikkien täytyy alottaa jostain...
Et varmaan itekkään vedelly ensimmäiseen figuus highlighteja, shadeja,yms...

Nuo figut on ihan mukavasti maalattu, mut tässä vaiheessa ois aika alkaa opetteleen erilaisia tekniikoita.
Ninnu on tehny hyvät ohjeet tuonne maalus, konvertaus,maisemanteko puolelle... Sinne siis. :)
Work out, in case future happens.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Ihastuttavan OT: God's Light sinulla on vielä opettelemista asiallisen kritiikin antamisessa. Vaikka joku figu olisikin sinusta häväistys maailmankaikkeudelle niin kiuta mitteiä miki. Mikä siinä on vikana, värit, tekniikka ja mitä neuvoja antaisit maalarille että seuraava figu ei olisi niin hirveä huonon maalausken ruummiillistuma. Jokaisella on oiekus mielipiteeseensä, mutta kyllä maalarilla on myös oikeus asialliseen kritiikkiin eikä lapselliseen haukkumiseen. Odota pari vuotta ja kirjoita sitten kommentteja galleriaan jos et ymmärtänyt tämän viestin pointtia. Kiitos. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Ninnu kirjoitti:Ihastuttavan OT: God's Light sinulla on vielä opettelemista asiallisen kritiikin antamisessa. Vaikka joku figu olisikin sinusta häväistys maailmankaikkeudelle niin kiuta mitteiä miki. Mikä siinä on vikana, värit, tekniikka ja mitä neuvoja antaisit maalarille että seuraava figu ei olisi niin hirveä huonon maalausken ruummiillistuma. Jokaisella on oiekus mielipiteeseensä, mutta kyllä maalarilla on myös oikeus asialliseen kritiikkiin eikä lapselliseen haukkumiseen. Odota pari vuotta ja kirjoita sitten kommentteja galleriaan jos et ymmärtänyt tämän viestin pointtia. Kiitos. :-)
Yhdyn Ninnun mielipiteeseen ..... must toi oli tosi törkeetä kirjottaa tolleen God'sLight, joten pidäppäs näppisi erossa näppäimistöstä ja muuten .... mäki haluisin nähdä miten sun mummos maalaa .... ja sitäpaitsi, kaikkien on aloitettava jostain (taisi olla jo tuolla vähän ennemmin, kuin kirjoitin tämän, mutta tässä se nyt tulee toistamiseen).

Figuista sen verran, et noi on todella hyviä pelipöydälle ja kuten monet muutkin varmaan ovat sanoneet, niin voisit harjoitella highlightausta ja blendausta (näitä kahta tekniikkaa useinmiten itse käytän).
Ja voisit myös käyttää inkkejä, jos et halua vielä näitä edellämainittuja tekniikoita käyttää .... sekin antaisi vähän eloa näihin sun figuihin.

Kuten jo sanoin, todella hyviä pelipöydälle ....
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Slann Mage priest

Viesti Kirjoittaja Slann Mage priest »

Osa iha kelvollisia ja osa iha kauheita sori ny vaa...
Maalaustaito kehittyy onneks maalauksen myötä...
Älä itke ruma lapsi,ota rusina!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”