Astuin tuollaisen goblinin päälle ja jalkani ei tykännyt keihäästä sisällään.Ari kirjoitti:Laskin kerran käteni vahingossa vanhojen gobbojen päälle (siis niitten kloonien joilla on keihäs pystyssä), tuloksena reilun tusinan verran gobliini keihäitä painu ranteeseen ja käsivarteen noin 1-1,5 sentin syvyyteen.
Tapaturma
:lol: Anteeksi vain mutta ei voi olla nauramatta. Ei se varmasti kyllä kivaa ollut juu, mutta...heh. Aika taitava olet (olit!) kyllä täytyy myöntää. Ei ihan joka jantteri tuohon pystyhypsilurus kirjoitti:Siis, toimintaohjeet ko. laceraation aikaansaamiseksi.
1) Otetaan pirun terävä just vaihdettu terä
2) Aletaan nuoren henkilön innolla kasaamaan niitä pikaliimalla ja ko. teräaseella
3) Leikataan siisti viilto vasurin etusormen ensimmäiseen niveleen...juuri jänteet missaten mutta hienosti näkyen.
4) Tästä hienosta näystä lähes taintuen pudotetaan se sama käsi avoimen locktite tuubin päälle...........tämä osuus tosin vaatii paljon motoorista lahjakkuutta.........koko lasti (se liima, you perverts!!!) sitten lennähtää käsille osuuen 'bout joka neliömillimetrille haavaa luonnollisesti missaamatta.
5) Sitten tätä hienoa installaatiota(verta, liimaa, muovisia kalloja ja torsoja) vilautetaan mutsille joka lähes pyörtyy...........................................tästä eteenpäin homma sujuu jo suunnilleen itsekseen.
Muistattehan tapahtumien timeframen.................13 vuotta sitten!! Silti aina muistuu mieleen tämä hauska tapahtuma kun alan sprueja pilkkomaan............sivuleikkureilla nykyisin!!
M
-
hypsilurus
-
hypsilurus
:lol: *kierii lattialla vatsaansa pidellen* Sitä ollaan siis jonkinsortin elävä legenda jo oikein vai? *nostaa hattua* Tässähän tuntee itsensä niin pieneksi tosimiesten rinnalla. Eihän minulla ole kuin muutaman viiltohaava ollut peukalossa joskus ja jouluna.hypsilurus kirjoitti:Buhhaahhaa!!! :lol:
Ninnu tietää totuuden!!!
Toi oli vaan episodi mun sormienviiltely uralla!! Tosin yks niistä näyttävimmistä!!Joskus oon kyllä saanut aikaan vähän parempaakin jälkeä............ei niin että verisessä liimasotkussa olis jotain vikaa!!!!!:lol:
M
-
Warped Creme
No, kesän alussa kun olin hetkeksi aloittanut Dark Elf armeijan, ja olin pelaamassa yhtä kaveria vastaan. No kaveri heitti jotain noppia, ja kun en oikein nähnyt mitä tuli (ja nopat laskeutuivat sen verran kauas) että nojasin eteenpäin, ja laitoin kädet pöydälle. No yksi käsi pääsi pöydälle, toinen osui suoraan spearmen ryhmän päälle. Ja kun noiden Dark Elf figujen keihäät ovat sopivan teräviä niin pari jäy nahkaan roikkumaan.
No siinä meni pari minuuttia kun piti nyppiä ne pois...
No siinä meni pari minuuttia kun piti nyppiä ne pois...
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
Joskus on tullut mordheimia pelatessa paineiden purku mielessä heitettyä kourallinen maalattuja muovi skaveneita seinään, ja sitte etsitty seuraavan viikon ajan siskon huoneen joka kolosta skavenin osia. Maalipurkkeja on myös tullut kaadettua parikertaa syliin, nyt ei vissiin ole housuja, joissa ei olisi jonkinlaisia maalitahroja. Joskus on myös tullut liimatuksi kaikki sormet yhteen ja vielä liimatuufi keskelle sorkkaa.
No kerran kaadoin purkin sinistä maalia lattialle, kaikki ei ole vieläkään lähtenyt pois. Olen liimannut käden pöytään kiinni, se oli noloa ja sattu ku se piti repii irti. Ja sitten on näitä pienempiä tapaturmia kuten sormen viiltelyjä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
-
Lord E
joku kysyi ekalla sivulla, että miten onnistuin tiputtamaan vastamaalatun figun chaos black purkkiin.. no se kävi seuraavasti:
Olin juuri maalaamassa jotain bolterin alaosaa tai jotain muuta kohtaa alhaalta (kokoan aina ennen maalausta), sitte pidin alustasta kiinni siinä ilmassa sitä ja sitte ku inkkasin sitä kohtaa silleen, et ensin mustaa pensseliin ja sit vähä vettä ja näin.. sitte en vaan keskittyny jotenkin, vaan siten ote vaan lipsahti ja sinne se plumpsahti suoraan pää edellä ja ajattelin fiksuna juosta ensin paperia, ettei maali sotke kaikkia paikkoja (vaikka sanomalehteä alla käytänkin). Kun sain figun paperiin aloin jostain ihmees nyystä pyyhkimään sitä paperilla (ei ollut hyvä idea) ja paperia jotenkin repeili sinne rakoihin ja sitten tajusin vasta viedä sen hanan alle... no kun nyt kattelee ku uudestaanmaalasin ton, niin ei siitä nyt niin hieno tullut, mutta toisaalta oli maalaustaidot sillon vähä eriluokkaa mulla
Silti aikaa ja maalia meni ihan älyttömästi hukkaan, mutta se on varmaan siis suurin tapaturma mulla, että ei pahempia.. tosiaan joku juggerin tipahtaminen lattiallekin on tapahtunut, mutta parin tunnin liimaussessiolla siitä selvitään.
Olin juuri maalaamassa jotain bolterin alaosaa tai jotain muuta kohtaa alhaalta (kokoan aina ennen maalausta), sitte pidin alustasta kiinni siinä ilmassa sitä ja sitte ku inkkasin sitä kohtaa silleen, et ensin mustaa pensseliin ja sit vähä vettä ja näin.. sitte en vaan keskittyny jotenkin, vaan siten ote vaan lipsahti ja sinne se plumpsahti suoraan pää edellä ja ajattelin fiksuna juosta ensin paperia, ettei maali sotke kaikkia paikkoja (vaikka sanomalehteä alla käytänkin). Kun sain figun paperiin aloin jostain ihmees nyystä pyyhkimään sitä paperilla (ei ollut hyvä idea) ja paperia jotenkin repeili sinne rakoihin ja sitten tajusin vasta viedä sen hanan alle... no kun nyt kattelee ku uudestaanmaalasin ton, niin ei siitä nyt niin hieno tullut, mutta toisaalta oli maalaustaidot sillon vähä eriluokkaa mulla
Silti aikaa ja maalia meni ihan älyttömästi hukkaan, mutta se on varmaan siis suurin tapaturma mulla, että ei pahempia.. tosiaan joku juggerin tipahtaminen lattiallekin on tapahtunut, mutta parin tunnin liimaussessiolla siitä selvitään.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
karandas kirjoitti:ps.kerran ostin karkkii mut unohdin ottaa karkit ja menin kasalle vaan tyrkyttää sitä rahaa se oli pelottavaa :oops: (väitin sille viel vastaan että siinä oli karkkia)
Itsellenikin käy joskus näin, montakohan kertaa oon yrittäny maksaa linkki kortilla ostoksia kaupassa tai lainata kirjoja kirjastossa.