"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Häpeätkö harrastustasi?!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Xel'naga

Viesti Kirjoittaja Xel'naga »

En häpeä, koulussa harrastustani ei ihmetellä yhtään (joka on aika ihme) ja itse olen jopa saanut muita tämän ihmeellisen harrastuksen pariin :D.
Monolith=Yleiskone
Se pesee,linkoaa ja tappaa.
Melee1

Viesti Kirjoittaja Melee1 »

en koska koska kannatan sitä henkeen ja vereen,,, kaikki kaveritki pelaa,,, mutta en mä niitä mainostakkaan, koska en tykkää jos niistä tulee liian kaupallisia kuten ehkä englannissa
Magga cammara.
MangaReaper

Viesti Kirjoittaja MangaReaper »

Et kannata figuilun kaupallisuutta? Teetkö siis omat figusi itse? GW on kuitenkin yritys joka tahkoaa rahaa figuja, sääntöjä ja oheissälää myymällä. Tarkoitit ehkä, ettet toivo figuilusta tulevan suuren yleisön massavirtalaji?
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:

VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
aurellian

Viesti Kirjoittaja aurellian »

Höh, mitä järkeä näin hienoa harrastusta on hävetä, etenkin jos vaikka koulussa on muutama samanhenkinen tyyppi ja tyttöystäväkin tykkää, niin silloin ei tunnu olo yksinäiseltä kun maalaa ukkeleita. Ja muistaakseni kukaan ei ole sitä tullu dissaamaan, että mä maalaan "leego-ukkoja"...
"No shit, Sir"
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

Kuinka niin figut ovat englannissa liian kaupallisia? IMO suomen pitäisi ottaa mallia englannista, siellä figuja arvostetaan enemmän kuin täällä.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Jhep

Viesti Kirjoittaja Jhep »

EN HÄPEÄ!!!.... LotR on niin hieno peli etten voi hävetä sitä =D, enkä tule häpeämään!
Gragh the Bloodhammer

Viesti Kirjoittaja Gragh the Bloodhammer »

En häpeä harrastusta.
Gragh is back.
SirHaleron

Viesti Kirjoittaja SirHaleron »

En häpeä ollenkaan....
In memory of Hideto Matsumoto
1964.12.19 - 1998.5.2
Níght

Viesti Kirjoittaja Níght »

en häpeä... eräs kaverini kuitenkin sanoo aina kun näkee mut pelaamassa näin: " taasko te näillä pikku leluilla leikitte"

ja hänen mielestä on noloa että jotkut (jopa aikuiset) voivat "leikkiä" näillä pikku sotilailla

mutta sanon vielä kerran En Häpeä
"Victory needs no excuse, defeat allows none."
Dracheny

Viesti Kirjoittaja Dracheny »

En häpeä muuta kuin sitä että en ole saanut vielä yhtäkään armeijaa valmiiksi (lukuun ottamatta yhtä päivässä tehtyä armeijaa, mutta sitä häpeän vieläkin enemmän) ei niinkään että olis liiian kallista vaan koska oon laiska...
Mutta ainoa meidän koululainen joka on joskus tiettävästi pelannut kunnolla ei suostu edes puhumaan siittä...
Jotenkin vaan tuntuu että se on T.kosken kouluyhteisössä kaikkein "dissatuin" harrastus, siis niistä joita joku oikeasti harrastaa... Jopa enemmän kuin kutominen! Mutta kyllä siittä on joskus hyötyäkin, kun esimerkiksi on nopat aina mukana:)...
Tilanne taitaa olla pahempi muualla, sillä T.koskessa on kuvispainotus, eli paljon outoja... (eräs tietty henkilö aikoo tehdä kuviksen lopputyöksi figun, siis minä :) )
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...
quiritzen

Viesti Kirjoittaja quiritzen »

En häpeä.

Mutta kuten täällä on jo moneen kertaan mainittu, jotkut ihmiset vaan osaavat olla niin järkyttävän tyhmiä että välillä kannattaa pitää suunsa kiinni.
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

En HäpeÄ... ...!!!!!!!
mitä väliä sillä on mitä harrastaa
Mi_Py

Viesti Kirjoittaja Mi_Py »

En häpeä harrastustani.
Kukaan ei ole koulussa minulle sanonut asiasta , vaikka yhtä toista harrastajaa kiusataan hammereista.
Niin kävi että sormi napsahti sijoiltaan
jezee

Viesti Kirjoittaja jezee »

No ei minun kohdalla ainakaan ole mitään häpeämisen aihetta kun ei kukaan ole mitään koskaan sanonut oikee.
"Jäitä hattuun aku" sanoi: iines ankka
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

Eiköhän tämän voisi jo pistää lukkoon? Alkaa olemaan toistoa. Ei kenekään kannata harrastaa jos häpää ja jos häpeää, niin tuskin se tulee tänne sanomaan sen meille.
sim-o

Viesti Kirjoittaja sim-o »

Warhammereissa ei mielestäni ole mitään häpeämistä vaikkapa kuka osaisi maalata yhtä hyvin niitä kuin itse harrastajat ja jos joku kysyy pelaatko sinäkin warhammereilla niin sanon suoraan että pelaan ja jos se rupee siitä selittämään kaikkee tyhmää niin sanon sille vastaa kaikkee vielä tyhmempää tai en edes kuuntele sitä ja jatkan matkaani
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

En tätä häpeä, keskustelen tästä myös mielelläni. Tosin joskus pyydän kaveria puhumaan hiljempaa, mutta yleensä tämä johtuu siitä, etten jaksa puhua figuista koko päivää.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Miksi häpeäisin?

Jotkut pitää tätä rahan tuhluksena ja jonakin saakuli, tai jotain. Mutta kun asia ei ole näin. Miettikää mitä olette saaneet tällä rahamassalla jota olette kuluttaneet. Iloa, kavereita ja niiden rinnalla köyhyys ja halveksuminen ei ole kuin pisaria vesiämpärissä.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

En häpeä. Koulussa saa usein kuulla tästä niiltä "mukamas kovilta jätkiltä" mutta sen osaa jättää omaan arvoonsa.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

En TODELLAKAAN häpeä! Tämä harrastus on ylpeyden aihe, ja kaikki, jotka ovat nähneet MINUN hammerini, ovat ainakin kehuneet niitä.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”