"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mitä armeijoita keräätte?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
hölömpöö

Viesti Kirjoittaja hölömpöö »

tzeench ja chaos dwarffit
Ceridan the Green One

Viesti Kirjoittaja Ceridan the Green One »

Helffejä ja Lizardeja, ajjon velä alkaa Vampirejen kannsa. Laitetaanks vielä Taut 40K:sta.

Helffit =8000
Lizardit=300
Vampiret=0
Taut=900

Nää on tällä hetkellä, ja lisää on tulos ja Paljon!
Viimeksi muokannut Ceridan the Green One, Ti 15.06.2004 10:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
All my foes share one thing:
They all fear me!
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

bekkoh kirjoitti:Tällä hetkellä pelkkää bretonniaa. Sellaiset 2500 pts niistä saa. Lisää tulossa kokoajan :)

BekkohEDIT: Joku mode, pliis, tehkää tästä äänestys. Paljon helpompi olisi sillä tavalla nähdä kyselyn tulokset. :)
mut sillon ei näkis minkä takii keräät just niitä armeijoita ;)

juu ja ehkä munki pitäs topikin kirjottajana kertoo armeijani eli:lizardmenejä oon alottanu koska ne mun mielest just hienoi(ootte varmaa huomannu et oon alottanu ja jos ette nii menkää maalaus konverttaus ja maisemanteko osastolle pitäs ainaiki kolme niihin liittyvää asiaa löytyy),ja kääpiä.ne on kans hienoi ja niit on ihan kiva maalata(ei oo viel valmis sekää),ja delffejä(myös keräysvaiheessa)ja oon keränny joskus kaaosta mut en tykänny ja rottiaki oon keränny mut niit en jaksanu maalata.ja örkkei onki sit päälle 1500 pistettä(niitäkää en nyt varmaan enää kerää)ja sit on vampire countit.ne on vähän siinä ja siinä et keräänkö vai en.

LoW
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

bekkoh kirjoitti:BekkohEDIT: Joku mode, pliis, tehkää tästä äänestys. Paljon helpompi olisi sillä tavalla nähdä kyselyn tulokset. :)
Äänestys? Taas? Lukkoa minä ensin tähän mietin, mutta olkoon nyt kun edellinen näyttää liuenneen jonnekin.
Jyrzzä

Grond kirjoitti:
bekkoh kirjoitti:BekkohEDIT: Joku mode, pliis, tehkää tästä äänestys. Paljon helpompi olisi sillä tavalla nähdä kyselyn tulokset. :)
Äänestys? Taas? Lukkoa minä ensin tähän mietin, mutta olkoon nyt kun edellinen näyttää liuenneen jonnekin.
kiitos,grond
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Empire 6000pts työn alla (ja ollut jo 3½ vuotta) tyylikkyyden ja joustavan pelityylin vuoksi. Lisäksi kohta aloitan 2000(+?) pts Nurgle armeijan uskonnollisista syistä... ;)
Grond

lord of waagh kirjoitti:kiitos,grond
Ole hyvä :o).

Niin, laitetaan nyt minultakin. Kääpiöitä ja paljon (viimeisten ostosten jälkeen varmaan joku 5k saisi kokoon kevyesti). Skaveneita ja paljon (4k pitäisi onnistua kevyesti). Bretonniaa (en ole ostanut vielä 6th edikan armeijakirjaa, joten en aivan selvillä kuinka paljon, 2k ainakin). High Elffejä lohikäärme ja reilut risat. Hieman Blood Dragon - vampyyrejä. Örkkejä ja gobboja kasa. Petoja suunnitelmissa.
Warp

Viesti Kirjoittaja Warp »

Skaveneita vähän yli 2000 pistettä ja brettejä 1000 pts. Keräsin VC:tä mutta siihen kyllästyin ja myin pois, ja aloitin bretonnian (all-cavalry), koska halusin jonkun ei-hordearmeijan. Skavenit on ollut lempirotu siitä lähtien kun luin skavenslayerin, ja kun bretit saan 2000 pisteeseen, aloitan varmaan clan eshinin.
So shut your face and take a seat, 'cause after all you're just talking meat.
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Vampire Counts 1000pts. (sovellettuna)
Uusia Örrimörrejä on aina kiva synnyttää, hienot figut ja kunnon mättö lordit ja magia.

Empire 500pts. (toistaiseksi vielä)
Empire armeija on mukavaa ampumista ja armeija omaa parhaan fluffin koko Warhammer FB maailmassa IMO.
Viimeksi muokannut Esgalsir, Ti 15.06.2004 14:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Tämähän ei taida olla kuin n. 10. tämän tyyppinen topicci tänä vuonna. Jokainen voi päätellä onko näistä mitään hyötyä.
Kerään:
Kääpiöitä, koska ovat hauskoja, kovia.
Keisarikuntaa, koska ovat monipuolisia, kunnolla ampumista, paras fluffi FB:ssä minun mielestäni.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Joo keräsin kaaosta n.1500 pojoa. Sitten siirryin delffeihin joita nyt n.1000 ja kohta alkaa siirtymä vaihe skavenien clan eshiniin. Pitäs varmaan näitä jaksaa kerätä sen 2000 pojoa.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Grond kirjoitti:Niin, laitetaan nyt minultakin. Kääpiöitä ja paljon (viimeisten ostosten jälkeen varmaan joku 5k saisi kokoon kevyesti). Skaveneita ja paljon (4k pitäisi onnistua kevyesti). Bretonniaa (en ole ostanut vielä 6th edikan armeijakirjaa, joten en aivan selvillä kuinka paljon, 2k ainakin). High Elffejä lohikäärme ja reilut risat. Hieman Blood Dragon - vampyyrejä. Örkkejä ja gobboja kasa. Petoja suunnitelmissa.
Tiedustelisin vaan, että kuinka kauan herralla on kestänyt moisen miniatyyrikasan kokoon saamiseen. Ja ovatko nämä kaikk 6th editionia? Olisi vaan millä mällätä... Modellejen määrähän tuossa lähentelee jo reilua kahta tonnia!!!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Jepulis, eli tuolla hyllyssä näkyy olevan, ehkä noin 4000 pistettä kaaosta (slaanesh) ja sitten 2000 pistettä skaveneita. Onhan siellä ollut joku 3000 pistettä delffejä, jotka myin keväällä.

Harkinnassa olisi joko hommata uusi armeija fabaan (DoWit tai TK:oot) tai sitten aloittaa vihdoin 40k kunnolla (olen tainnut aloittaa 4 kertaa ja aina jäänyt pariin figun ostoon ja sitten taas jatkanut fabaa)
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Jyrzzä

attor kirjoitti:
aloittaa vihdoin 40k kunnolla (olen tainnut aloittaa 4 kertaa ja aina jäänyt pariin figun ostoon ja sitten taas jatkanut fabaa)
ittelläni on käyny samoin 40 koon kanssa ;) chaos space mariinejahan piti tulla mut ei ni ei...
Petruska

Viesti Kirjoittaja Petruska »

Aion alkaa keräämään Beast of chaosta.
Grond

Grom Hardhammer kirjoitti:Tiedustelisin vaan, että kuinka kauan herralla on kestänyt moisen miniatyyrikasan kokoon saamiseen. Ja ovatko nämä kaikk 6th editionia? Olisi vaan millä mällätä... Modellejen määrähän tuossa lähentelee jo reilua kahta tonnia!!!
Onhan tuota aikaakin vierähtänyt .... toistakymmentä vuotta jos pelkkä GW-pelaaminen lasketaan. Ensimmäiset figuni ostin tosin jo joskun -86, samalla kun hankin ensimmäisen figupeli-säännöstöni (Ral Parthan Chaos Wars). Mutta ei noita nappeja nykyään sentään taida pariatuhatta olla (vielä), ellei Warmasteria lasketa mukaan ;o).
Jyrzzä

joo ja mä muute jos joku kysyy ni kerään nyt vasta toista vuotta hammereita yleensä....
ja sit ku oon hyvinkäält ni siel on semmonen putiikki ku royal toys ja siel on jonku verran hammereit myynnis(aika paljo kylläki)ni siel on aina välil semmosii maalauskilpailui ja niis on niinku noviisi-ja konkari sarjat joihin oon osallistunu(noviisi on alle vuoden harrastaneille ja konkari yli vuoden ja alle kaks vuotta.ja oon 3 kertaa sit niihin sarjoihin yhteensä osallistunu.kerran konkarisarjaan ja kaks kertaa noviisiin)ja oon voittanu kultaa noviisista ja hopeeta konkarista ja kummastaki kerran,vaik en oo viel edes ala-astetta käyny(ei,en tahdo leuhkia suorituksellani)

LoW

LoW
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

Beat of chaosta :) ..." Gor shall kill all, Slay all for the gods! " :)
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Ja-ah, vastataan nyt tähänkin.
Elikkä Kääpiöitä löytyy sellaiset 2500 pistettä(pelkkiä metalli figuja..)
Kaaosta saanen kasaan sellaiset 5000 pistettä ja Tomb Kingejäkin löytyy n. 4000 pojon edestä.
TK armeijan maalaus on hieman kesken ja kaaos armeijasta on pari nappia maalaamatta, mutta muuten kaikki ovat jopa maalattuja.
Ja hyllyssä on vielä sellaien 500 pojon Empire bordelpatrol hässäkkä, sekä epämääräinen läjä jotain vanhoja örkki&kaaoskääpä figuja.
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

High Elves (Saphery) ~2000pst (riippuu charactereista)
Dark Elves 1000pst

Bretonnia on alulla (hero ja damsel hankittuna :D )

ja (OT) 40k: Death Guard, Word Bearers, Tau, Orks (kaikkia 1500-2000pst)
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”