mitä armeijoita keräätte?
- The Captain
- Valvoja
Hmmööö...
Empireä, 4000+ pistettä (Cult of Ulric -laajennus suunnitteilla)
High elves, 3000+ pistettä (parin tonnin laajennusosa maalaamatta kaapissa, ehkä joskus upgrade oikeaksi sea guard -armeijaksi, joka oli alun perin tämän armeijan teemana)
Chaos, Slaanesh daemonic legion (vähän yli 2000 pistettä, laajennus 3000:een tekeillä, toimii myös HoC-säännöillä, tarkoitus combota jonakin päivänä Cult of Slaaneshiin)
Kaapissa odottamassa: 2000 pts. Vampire Counteja (Bretonnian figuista tehty), n. 2000 pts. kääpiöitä, pieni alku skaveneille, n. 2000 pts. Mortal chaos -armeija,... Mitähän muuta?
Empireä, 4000+ pistettä (Cult of Ulric -laajennus suunnitteilla)
High elves, 3000+ pistettä (parin tonnin laajennusosa maalaamatta kaapissa, ehkä joskus upgrade oikeaksi sea guard -armeijaksi, joka oli alun perin tämän armeijan teemana)
Chaos, Slaanesh daemonic legion (vähän yli 2000 pistettä, laajennus 3000:een tekeillä, toimii myös HoC-säännöillä, tarkoitus combota jonakin päivänä Cult of Slaaneshiin)
Kaapissa odottamassa: 2000 pts. Vampire Counteja (Bretonnian figuista tehty), n. 2000 pts. kääpiöitä, pieni alku skaveneille, n. 2000 pts. Mortal chaos -armeija,... Mitähän muuta?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Armeijoita vai...
*ottaa mukavan asennon, ja aloittaa*
No onhan noita viiden vuoden aikana kertynyt:
Empire ~3000 pts. (eka armeija, ja ikuisuus projekti)
Skaven ~1000 pts.
Orksis ~1000 pts.(nimellisesti pikkuveljeni)
High elfs ~1500 pts.(ei nimellisesti mun, vaan pikkuveljeni, mutta ei se mitään)
Hordes of chaos ~(Champpioni, ja pari figua)
Bretit ~1000 pts. (Toissapäivänä aloitettu errantry war)
Dark eldar ~1000 pts.(ei tänne kuulu, mutta ei se mitään
)
Tau ~450pts. (samat juttu)
Siinä ne nyt sitten on...
*ottaa mukavan asennon, ja aloittaa*
No onhan noita viiden vuoden aikana kertynyt:
Empire ~3000 pts. (eka armeija, ja ikuisuus projekti)
Skaven ~1000 pts.
Orksis ~1000 pts.(nimellisesti pikkuveljeni)
High elfs ~1500 pts.(ei nimellisesti mun, vaan pikkuveljeni, mutta ei se mitään)
Hordes of chaos ~(Champpioni, ja pari figua)
Bretit ~1000 pts. (Toissapäivänä aloitettu errantry war)
Dark eldar ~1000 pts.(ei tänne kuulu, mutta ei se mitään
Tau ~450pts. (samat juttu)
Siinä ne nyt sitten on...
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
mullaki ois tarkotus sit ku on lissuja ja kääpiä 1000pts kumpaaki vois alottaa chaos slaanesh armyn mut ei varmaa demonic legionia 1000 pts.ja sit kattokaas aina lisätä tasatahtiin(1000>2000 jne.)ja sit ehkä joskus ens vuonna alottaa empire.
LoW
LoW
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
saanko ihan näin kysymyksenä kysyä että paljonko sulla mahtaa kaapissa niitä skaveneitä olla(niinku et monta figuu)Grond kirjoitti: Skaveneita ja paljon (4k pitäisi onnistua kevyesti)
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
Lissuja. Hyllystä löytyy 24 skinkkiä, 16 saurusta, 3 swarmia, 3 kroxigoria, skink priesti ja saurus lord on foot. Mun mielestä oikein mukavasti maalattu, vielä läjä skinkkejä, kroxit ja old blood maalaamatta.
Dark elffejä oli joskus, nyt on pari vielä hyllyssä. Löytyy OMV-palstalta ne mitkä ei ole käyneet kaupaksi.
Dark elffejä oli joskus, nyt on pari vielä hyllyssä. Löytyy OMV-palstalta ne mitkä ei ole käyneet kaupaksi.
juu ja kerron nyt omatki nappini.eli lissui mul on 24 skinkkii,16 saurusta,kääpiä 3 trollslayerii(jesssss
),(omatekemä,laatikon pohjalta löytyneistä osista tehty)dwarf cannon,5 thundererii(konffattu warruista),10 hammererii,runesmith, ja thane.eipä tässä sitte oikee muuta tuu mielee(siis on mulla varmaa miljoona örkkiiki mut ku niit en enää kerää,ja on undeaddii,on skaveneitä,on jopa chaos space mariineita......
- Teonanacatl
-
Vieras