"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasara miitti ja muut ropecon jutut

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Noh, luulisin että esittelykierros olisi jotain tyyliin "Joo moi, mun nimi on Matti Meikäläinen, ja sotussa mut tunnetaan Örepojuna", tai jotain. En minäkään tue mitään vessapaperileikkejä. Tai no en ainakaan miitissä. :D
Ghosty
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ghosty »

JarLoz kirjoitti:Noh, luulisin että esittelykierros olisi jotain tyyliin "Joo moi, mun nimi on Matti Meikäläinen, ja sotussa mut tunnetaan Örepojuna", tai jotain. En minäkään tue mitään vessapaperileikkejä. Tai no en ainakaan miitissä. :D
Varsinkin jos kaikki tietää paperileikin niin mikäköhän on se yleisin lukumäärä niitä palasia...? :D

Miitti ois aika rok. Mut toisaalt en kyl tääl oo niin paljoa pyöriny ni se olis melkein kuin kenen tahansa näkeminen tuol mestal. :o Sitäpaitti en tiedä tost "'conista" melkein mitään.
Mitä nyt luin pelit-lehteä ja katoin "Kaikenlaisia hörhöjä" ;)
"Täl on tämmönen juttu"
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Grom Hardhammer kirjoitti:
minisaarnaaja kirjoitti:kuka aiheutti suurimman järkytyksen ollessaan täysin erilainen livenä kuin verkossa jne.?
Hah, tämän minä voittaisin varmasti!

GromEdit: I'm sorry for Off Topic
Ette uskokaan... ;) Olisin varma voittaja.

Way off-topic, anteeksi. :D
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Hei, tehkääpä sellainen esittelykierros tyyliin missikisat :D. Olisi siinä naurussa pitelemistä, kun sotulaiset kävelevät lavalle peräkkäin ja kuuluttaja esittelee heidät vaatteeseen kiinnitetyn numerolapun perusteella. Sitten äänestetään vuoden sotulainen ja paras puku (tietysti kaikki ovat pukeutuneet tyylinsä mukaan ;)). Hahuhihahupihuihassunhauska!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Ghosty
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ghosty »

Grom Hardhammer kirjoitti:Hei, tehkääpä sellainen esittelykierros tyyliin missikisat :D. Olisi siinä naurussa pitelemistä, kun sotulaiset kävelevät lavalle peräkkäin ja kuuluttaja esittelee heidät vaatteeseen kiinnitetyn numerolapun perusteella. Sitten äänestetään vuoden sotulainen ja paras puku (tietysti kaikki ovat pukeutuneet tyylinsä mukaan ;)). Hahuhihahupihuihassunhauska!
Kuukauden idea numero uno. ;)
"Täl on tämmönen juttu"
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

Grom Hardhammer kirjoitti:Hei, tehkääpä sellainen esittelykierros tyyliin missikisat :D. Olisi siinä naurussa pitelemistä, kun sotulaiset kävelevät lavalle peräkkäin ja kuuluttaja esittelee heidät vaatteeseen kiinnitetyn numerolapun perusteella. Sitten äänestetään vuoden sotulainen ja paras puku (tietysti kaikki ovat pukeutuneet tyylinsä mukaan ;)). Hahuhihahupihuihassunhauska!
On muuten mainio ajatus minä tulen ainakin. ;)
wat
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Jees, tuo miitti kuulostaa oikein hyvältä ajatukselta; varsinkin kun viime vuoden miitti jäi väliin. Tuohon aikaan olin vielä varsin uusi sotun käyttäjä, ja pelkäsin kuollakseni kaikkia 'Conissa näkemäni "friikkejä".
Nyt onkin toinen ääni kellossa: ajattelin heittää ainakin nimilapun rintaan, mustat vaatteet, ja mahdollisesti jonkinlainen "hieno" hopeinen (lue= hopeista kartonkia) kruunu. Lisäksi kaulaan tulossa mahdollisesti The One ring. Luulisi, että tuollaisessa sotisovassa suurin osa sotulaisista tunnistaa!

Tuota "missikisa"-ideaa en kannata, sillä mitä minä olen kuullut, niin tuollaisten kisojen voittoon tarvitaan lihaksia...
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Itse kannatan miittiä henkeen ja vereen, taidankin vaihtaa Avataria ennen 'Conia, jotta minut puvun perusteella tunnistaa...
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

Miss Sotavasara 2004 titteli kuulostaa varsin hyvältä, miten olisi uima,- ja iltapuku kierrokset conin parkkipaikalla?
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Tarttis jotenkin päästä 'coniin ja siihen miittiiin... Tarvetta nostaisi vielä jokin Lotr-hässäkkä, jos siellä sellainen on...
Kuljetus vain voipi tuottaa onkelmia... Kun, täältä on inne ihan hyvin matkaa...

Ja, ei juma jos näkee siellä paljonkin porukkaa joissain ihme puvuissa... Mä oikeesti lopetan tän koko jutun jotku oikeesti kehtaa/viittii mennä ihmisten ilmoille joissain ihem vermeissä... :roll:
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
J-P

Viesti Kirjoittaja J-P »

Kellokoneisto kirjoitti:Ja, ei juma jos näkee siellä paljonkin porukkaa joissain ihme puvuissa... Mä oikeesti lopetan tän koko jutun jotku oikeesti kehtaa/viittii mennä ihmisten ilmoille joissain ihem vermeissä... :roll:
Tottakait sinä näet... conissahan on asu vapaa, mutta pakollinen, eli kuhan ei genitaalialueet näy, niin mikä vaan asu kelpaa. Eihän siellä ole pakko pukeutua "oudosti" mutta hyvin usea (veikkaisin kolmannes) pukeutuu muuten kuin "normaalisti"
Tervetuloa harrastuksen pariin ;D
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

En varmaankaan saavu paikalle, mutta voin lähettää kuvan, jonka kiroan ennen lähettämistä, jotta se aiheuttaa pahalla aurallaan pahennusta. Lisäksi kuva saattaa olla sellaista materiaalia, että lisätään samalla K18 -merkki ja ärsyttävän näköinen postimerkki. Näin voidaan olla varmoja, että metrin säteellä kuvasta ei ole ketään, joten sitä ei nähdä. Huhhuijaa.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

J-P kirjoitti:mutta hyvin usea (veikkaisin kolmannes) pukeutuu muuten kuin "normaalisti"
Tervetuloa harrastuksen pariin ;D
Onneksi sentään suurin osa moisista on ropettajia :D Figupelaajat harvemmin tuntuu pukeutuvan oudosti. Lieneekkö turhan epämukavia moiset vaatteet keskellä peliä :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
J-P

Viesti Kirjoittaja J-P »

tneva82 kirjoitti: Onneksi sentään suurin osa moisista on ropettajia :D Figupelaajat harvemmin tuntuu pukeutuvan oudosti. Lieneekkö turhan epämukavia moiset vaatteet keskellä peliä :D
Nojaa... itse kyllä pelaan muutakin kun figupelejä ja noh... jotain tavallisuudesta poikkeavaa ylläni on, katsotaan sitä sitten conissa :) mutta niin... eihän ne oudot vaatteet epämukavia välttämättä ole. En itse ainakaan viitsisi pitää epämukavia rääsyjä todellakaan kolmea päivää, eikä varmaan moni muukaan.

Mutta niin itse miitistä, jahka ropeconin sivuille ilmestyy jonkinlainen alustava aikataulu niin voisi pitää pienen äänestyksen tapaisen pystyyn miitin ajankohdasta. Tietenkin poissuljettuna turnausajankohdat, koska nuo tusikin käyvät kenellekkään. Ja vaadin että lauantai-iltana ei miittiä pidetä, koska itse olen silloin kiitämässä muualla.
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
minisaarnaaja

Viesti Kirjoittaja minisaarnaaja »

Tähän mennessä tapahtunutta:
1) odotetaan vielä aikataulun varmistumista kunnes joku kiltti modisetä (tai täti, sillä mistäs niiden kaikkien sukupuolen varmasti tietää;) ) laittaa äänestyksen miitin ajasta. Toinen (ja parempi) vaihtoehto tähän olisi se, että aikataulujen varmistuttua edellä mainittu setä tai täti tai weekender lausuu miitin ajankohdan jykevällä bassolla/altolla, jota kaikkien tulee noudattaa. Äänestäminen luo kaaosta.
2) Idea missikisoista saa kannatusta netin anonyymeissä syövereissä, mutta todellisuuden iskiessä Ropeconin parkkipaikalla pyörii ainoastaan joku Keravalta tullut 11-vuotias, jolle muut nauravat pusikosta. [EDIT: Ei mitään henkilökohtaista Keravaa tai 11-vuotiaita vastaan:)]
3) Tarvitaan lisää ideoita. Laittakaa niitä tähän viestiketjuun.
Viimeksi muokannut minisaarnaaja, Ti 06.07.2004 10:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
johannes
Valvoja

Viesti Kirjoittaja johannes »

Ilmeisesti kun tämä miitti nyt ajoittuu 'Coniin niin oisko sopivaa että pidettäis joku piknik tyyppinen vaikka siinä ulkopuolella. Itse kun en ajatellut maksaa sisäänpääsyä ollenkaan.

-Johannes
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Coniin ei tartte mitään varausta/ ilmoittautua..? Ja jos pitää niin olisiko joku niin kiltti että ilmoittaisi minulle mihin pitää ilmoittautua!
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Crusader kirjoitti:Coniin ei tartte mitään varausta/ ilmoittautua..? Ja jos pitää niin olisiko joku niin kiltti että ilmoittaisi minulle mihin pitää ilmoittautua!
Coniin ei tarvitse ilmottautua. Riittää että ilmestyy oikeana viikonloppuna paikalle.
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Siitä on hyvä lähteä liikkeelle!:D Ja se olemismaksu oli 20€? Ruoat eivät ymmärtääkseni kuulu hintaan, olihan näin?
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Hmmm... Järjestetäänkö vain se äänestys nyt saman tien? Tyyliin: Mihin aikaan Sotu-miitti pitäisi järjestää 'conissa? A:perjantaiaamuna B:perjantai-iltana C:lauantaiaamuna... jne. Tai jotain tuon kaltaista.

Loppujen lopuksi miittiin ehtiminen ei ole aivan kamalan tärkeä juttu, vaikka onhan sen missaaminen tietysti ikävää. Nimittäin pidän aika todennäköisenä, että 'conissa kyllä tapaa tuttuja Sotun vakiokäyttäjiä ihan vaan kiertelemällä (ja kyselemällä jokaiselta vastaantulijalta "Hei, ootkos sä se The Captain tai Rune tai...?" ;) )
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”