"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mistä styroksinleikkuri?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Slayer-3651
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Slayer-3651 »

Eikös tuo ole jo hiukan OT? tarkoitus oli auttaa löytämään styrox-leikkuri eikä keskustella maaleista (tuohtunut)
"Unbelievable Stupidity"
-The Captain
jtp

Viesti Kirjoittaja jtp »

Tosi mies tietenkin vain tökkää rautalankaa pistorasiaa:)....No leikki leikkinä.
Mun mielestä tuo gw leikkuri on ihan hyvä eikä se nyt ole niin kova hinta se 20€.
RooK

Viesti Kirjoittaja RooK »

no riippuu miltäkannalta katsoo.. Jos miettii mitä samalla rahalla saa alkosta niin onhan se kovahinta ;)
Jos taas vertaa muihin GW tuotteisiin niin verrattuna esim hiekkaan jota saat tuollarahalla vajaan neljäpussia niin hinta on edullinen ;) että sellasta..
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

Eikös se GW:n leikkuri ole aika pieni? Tarkoitan, että itselläni on aika paksua styroksilevyä ja silmämääräisesti arvioiden sillä GW:n leikkurilla ei pysty leikkaamaan sitä.

Huoh, pitänee ruveta itse väsäämään leikkuria.

OT Edit.
Rook kirjoitti:Jos miettii mitä samalla rahalla saa alkosta niin onhan se kovahinta
Etenkin tämän veronalennuksen myötä
NacMacFeegle

Viesti Kirjoittaja NacMacFeegle »

Itse tein 7 ohmin vastuslangasta, paksusta rautalangasta ja muutamasta D-koon paristosta, ja vessapaperirullan hylstystä ja jeesus teipistä (painosana kahdella viimeisellä).

Lämpöteho kannattaa laskea hiukan vajaa 20 wattiin, niin leikkaa hyvin. Kaupallisissa patterivehkeissä taitaapi olla se vika että käyttävät pienempiä pattereita ja kuluvat siksi loppuun nopeasti.

Vertailun vuoksi, tämä vempele maksoi alle 10 senttiä rakentaa plus patterien hinta.

Mitä? Kyllä, OLEN teekkari.. ;)
Konath

Viesti Kirjoittaja Konath »

Tuskin sitä kannattaa itse rueta väsäämään, sillä kävin Kuopion sinooperista kysymässä niin maksoi 6,30e.
Jc42

Viesti Kirjoittaja Jc42 »

soralapio

Viesti Kirjoittaja soralapio »

Sipesusi kirjoitti:Tuskin sitä kannattaa itse rueta väsäämään, sillä kävin Kuopion sinooperista kysymässä niin maksoi 6,30e.
Just just. Itse soittelin juuri Turun Sinooperiin, jossa tuon hinnaksi sanottiin 26.50€, eikä ollut edes saatavilla. Pientä heittoa siis hinnoissa paikkakunnittain.
soralapio

Todettakoon jatkoksi, että Turusta on näemmä mahdoton löytää kuumalankaleikkureita. Jos paikat ovat yleensäkään niistä kuulleet, ne ovat joko poistuneet valikoimista aikaa sitten tai muuten vain loppu "toistaiseksi".

Eli, osaako kukaan antaa tietoa (ei arvauksia, ei "vois kannattaa kysyä"-juttuja) paikoista, jotka Turussa myyvät kuumalankaleikkureita? Jos ei kaupoista löydy niin on pakko tehdä varmaankin itse.
Neukku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neukku »

Mistä Rovaniemellä löytyisi Tollanen kuumalankaleikkuri?
Viimeksi muokannut Neukku, Ti 03.08.2004 09:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.

-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
Eetu5

Viesti Kirjoittaja Eetu5 »

juho130 kirjoitti:Mistä Rovaniemellä löytyisi Tollanenkuumalankaleikkuri?
En tiiä ite löysin Vantaan isosta sinooperista, mutta. GW:N leikkuria vois löytää fugui myyvistä kaupoista tai tilata netistä vaikka puolenkuunpeleistä.
soralapio

GW:n leikkurissa on vain se huono puoli, että kuulemma syö pattereita aivan hulluna. Itse aion duunata Terra Genesiksen ohjeiden mukaan tuollaisen bumerangileikkurin heti Assemblyn jälkeen. Ilmoittelen sitten (tai pistän lähimmän eloonjääneen ilmoittamaan) miten kävi.
Atuan

Viesti Kirjoittaja Atuan »

Ei se mulla pattereita ole syönyt... Ekat patterit menossa ja vaikka kuinka monta kukkulaa, mäkeä ja kalliota olen tehnyt.
SupraJohde

Viesti Kirjoittaja SupraJohde »

Rectunator kirjoitti:GW:n kuumalankaleikkuri on jumalaton paristosyöppö. Kannattaa hankkia jokin joka ei käytä läheskään niin paljon paristoja.
Jos jo tuollaisen 20e leikkurin on jo ostanut, niin onko sillä pattereiden kulumisella NIIN paljon väliä? ;) Ja itsekkin olen etsiskellyt kuumalankaleikkureita rautakaupoista tms. mutta en vain ole löytänyt että kyllä tuon citadelin leikkurin luulisi ihan hyvä olevan, vaikka hintaa onkin 20e.
-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Kyllä sillä pattereiden menolla on väliä. Kun ne kaksi paristoa jotka menevät siihen kuluvat loppuun 2-3 tunnissa. Sillä kun väkertää niin loppupuolella on tuskaa kun koettaa saada jotain aikaiseksi.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
SupraJohde

Viesti Kirjoittaja SupraJohde »

Rectunator kirjoitti:Kyllä sillä pattereiden menolla on väliä. Kun ne kaksi paristoa jotka menevät siihen kuluvat loppuun 2-3 tunnissa. Sillä kun väkertää niin loppupuolella on tuskaa kun koettaa saada jotain aikaiseksi.
No kyllähän tuossa ajassa parikin projektia saa tehtyä.
btw:Mitä pattereita citadelin leikkuri käyttää?
-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
Nazalspray

Viesti Kirjoittaja Nazalspray »

Jos pistorasia on maadotettu niin sehän ei anna virtaa oikoslun sattuessa?
hàrdroth huuhaa elessar le güüg amroth hassan allah leprich!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”