Elämän pieniä ikäviä hetkiä..
Elämän pieniä ikäviä hetkiä..
Tämä nyt ei todellakaan kuulu tälle foorumille mutta ajattelin silti avata sydämeni tuskaiset tunteet teille.
Olin edellisenä päivänä kasannut koko örkkiarmeijani varastohuoneeseen, jossa figukamani sijaitsevat, kauniisiin riveihin ja miettinyt minkälaisin joukoin lähden conin megabattleemme. No siinä sitten olin saanut hommat valmiiksi ja lähdin pois. No tänään menin sinne, ajattelin vain käydä pikaisella visiitillä.. No pian serkkuni tuli paikalle (13v) ja keskittymiseni (..) häiriintyi. No siinä sitten onnistuin...tönäisemään täyden coca-cola lasillisen.. armeijani päälle. Tämä ihana aine läjähti aaltona armeijani päälle josta noin 30% säästyi tältä kokemukselta.. sitähän sattuu.
Nyt vain mietin kumpi liuottaa maalia vähemmän..cokis vai vesi =P
[Dippasin jokaisen figun veteen ja pistin kuivumaan toivoen ettei maalit liukene]
Olin edellisenä päivänä kasannut koko örkkiarmeijani varastohuoneeseen, jossa figukamani sijaitsevat, kauniisiin riveihin ja miettinyt minkälaisin joukoin lähden conin megabattleemme. No siinä sitten olin saanut hommat valmiiksi ja lähdin pois. No tänään menin sinne, ajattelin vain käydä pikaisella visiitillä.. No pian serkkuni tuli paikalle (13v) ja keskittymiseni (..) häiriintyi. No siinä sitten onnistuin...tönäisemään täyden coca-cola lasillisen.. armeijani päälle. Tämä ihana aine läjähti aaltona armeijani päälle josta noin 30% säästyi tältä kokemukselta.. sitähän sattuu.
Nyt vain mietin kumpi liuottaa maalia vähemmän..cokis vai vesi =P
[Dippasin jokaisen figun veteen ja pistin kuivumaan toivoen ettei maalit liukene]
Eye is green.
- Rectunator
Jeps, tuskin syöpyminen on ongelma, mutta kyllä vesihuuhtelu on ihan viisasta, jollet halua melko tahmeita figuja millä pelata. Jos annat kolasi kuivua figujen pintaan, niin epäilenpä, että sen irrottaminen sen jälkeen niin että maalipinta ei kärsisi, on melkoisen vaikeata.
Vetta kannattanee sitten vaikka koettaa puhaltaa/ravistaa (pyyhkiminen lienee huono idea) pois figujen pinnasta, jotteivat pitkään märkinä ole. En tiedä mitä esim. figujen syvennyksissä pitkään seisova vasi tekisi maaleille.
Vetta kannattanee sitten vaikka koettaa puhaltaa/ravistaa (pyyhkiminen lienee huono idea) pois figujen pinnasta, jotteivat pitkään märkinä ole. En tiedä mitä esim. figujen syvennyksissä pitkään seisova vasi tekisi maaleille.
- Rectunator
Föönaus toimii, kunhan pitää etäisyyttä ettei sulata sitä maalia (tai figua).Teräratas kirjoitti: Vetta kannattanee sitten vaikka koettaa puhaltaa/ravistaa (pyyhkiminen lienee huono idea) pois figujen pinnasta, jotteivat pitkään märkinä ole. En tiedä mitä esim. figujen syvennyksissä pitkään seisova vasi tekisi maaleille.
Ikävä juttu.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ikäväähän tuo...Itselläni kävi niin, että eräs kaverini potkaisi lattialla lojuvaa pikkuvelejeni telepalloa. Osui suoraan keskelle eldareitani...Puolet palasiksi ja toinen puoli tipahti lattialle saaden maalipintaan mukavia kolhuja.
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
No minun KAKSI koiraani söi minulta abaut 5 uruk-haita ja ringwraithin. ja minulta on kerran pudonnut fell beast 1,2 metriä korkealta pöydältä.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
koirani leikkiessään nappasi Sisters of battle Rhinon ja lähti yläkerran portaita alas pudottaen rhinon portaiden kaiteenvälistä maahan... ja pentuna pölli aigas usein nappeja ja piilotteli niitä ympäri kämppää... Rhinosta lähti katto ja pari koristetta.
Edit: ja sisko astui terminaattorien päälle kun ne oli sprayayksessa pihalla... Minä ainakin tulen katsomaan Megabattlea.
Edit: ja sisko astui terminaattorien päälle kun ne oli sprayayksessa pihalla... Minä ainakin tulen katsomaan Megabattlea.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
-
Goblin fan
Meillä kävi 3vuotias naapuri kylässä ja katkaisi kolmelta orc arrer boyzzilta jouset leikittyään niillä. Ja toinen iso siskoni tuli huoneeseeni kun olin pohja maalaamassa figujani jossa oli abaut kymmenen Night goblinia liimautumassa
ja vahingossa osui minun työ pöydälläni olevaan regimentboxi kasaan kaataen sen Night goblinien päällä ja no arvaatekin mitä kävi. Kaikki figujen osat irtosi liitoksistaan.
ja vahingossa osui minun työ pöydälläni olevaan regimentboxi kasaan kaataen sen Night goblinien päällä ja no arvaatekin mitä kävi. Kaikki figujen osat irtosi liitoksistaan.
With Cannon, You Can.
-
Kellokoneisto
Joo, kyllä noi eläimet muillakin on vikuja telonut... Minulta ei ole kuin telonut kissa kuin 1 MoGin miekan, 1 Helffin miekan, 1 Gobbon miekan ja kilven ja 1 Urukin piken... Mutta, noi kaikki pystyi konvaan ihan kohtuu hyvän näköisiksi...
Eihän noi ole mitään isoja lukuja, mutta ei se määrä ja näkö haittaa pahemmin...kaikki kyseiset napit olen myynyt
Mutta, kun en yhtään pidä ideasta, että kissa syö vikuja... Varsiinkaan kun en pidä kissoista sitten yhtään...Ne vaan pyörii nurkissa päivät ja tekee tuhoja yöllä...
Eihän noi ole mitään isoja lukuja, mutta ei se määrä ja näkö haittaa pahemmin...kaikki kyseiset napit olen myynyt
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
Höpsönassukka
Njoo tänne surujen luolaan voi myös jakaa tämän wanhan tarinan mun rakkaastan wyvernistä (Jonka herra musta susi voisi joskus antaa takas
) jonka olin just saanut kasaan viikon liimauksen jälkeen..olin mökillä ajatellut maalailla sitä mutta sitten tuli jotain tähdellisempää menoa.. no joku oli sen sitten siirtänyt pöydältä pois, ihmettelin missä se on.. no siirsin hyllyltä jonkun laatikon pois tieltä ja hetkeä myöhemmin katson kuinka tämä vaivalla kasaan saatu wyvern tekee syöksykierrettä betonilattialle..meinasi päästä kyynel.. (siinä tais yksi liimaus pysyä)
Eye is green.
Olin vasta maalannut Necron Destroyerin (ex-necron armeijasta) ja sain sen vaivalla takaisin laatikkoon kotiinkuljetusta varten (maalasin kaverin luona). Sitten sanoin kotona ihanaiselle pikkuveljelleni että EI SAA KOSKEA!!! Arvaatte varmaan mitä se teki 
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Ei ainakaan pistänyt päreiksi vaan tippa linssissä käveli poijes figun luotaPlague Zombie kirjoitti:Olin vasta maalannut Necron Destroyerin (ex-necron armeijasta) ja sain sen vaivalla takaisin laatikkoon kotiinkuljetusta varten (maalasin kaverin luona). Sitten sanoin kotona ihanaiselle pikkuveljelleni että EI SAA KOSKEA!!! Arvaatte varmaan mitä se teki
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.