"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Elämän pieniä ikäviä hetkiä..

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Eraphion

Elämän pieniä ikäviä hetkiä..

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Tämä nyt ei todellakaan kuulu tälle foorumille mutta ajattelin silti avata sydämeni tuskaiset tunteet teille.
Olin edellisenä päivänä kasannut koko örkkiarmeijani varastohuoneeseen, jossa figukamani sijaitsevat, kauniisiin riveihin ja miettinyt minkälaisin joukoin lähden conin megabattleemme. No siinä sitten olin saanut hommat valmiiksi ja lähdin pois. No tänään menin sinne, ajattelin vain käydä pikaisella visiitillä.. No pian serkkuni tuli paikalle (13v) ja keskittymiseni (..) häiriintyi. No siinä sitten onnistuin...tönäisemään täyden coca-cola lasillisen.. armeijani päälle. Tämä ihana aine läjähti aaltona armeijani päälle josta noin 30% säästyi tältä kokemukselta.. sitähän sattuu.
Nyt vain mietin kumpi liuottaa maalia vähemmän..cokis vai vesi =P
[Dippasin jokaisen figun veteen ja pistin kuivumaan toivoen ettei maalit liukene]
Eye is green.
c0mmy

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

Shit happens.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Tuskin se kokis kuivia maaleja hirveesti syövyttää ja ei se pelkkä vesikään tuhoa tee. Asia on tietenkin toisin jos maalit eivät olleet täysin kuivia.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Jeps, tuskin syöpyminen on ongelma, mutta kyllä vesihuuhtelu on ihan viisasta, jollet halua melko tahmeita figuja millä pelata. Jos annat kolasi kuivua figujen pintaan, niin epäilenpä, että sen irrottaminen sen jälkeen niin että maalipinta ei kärsisi, on melkoisen vaikeata.

Vetta kannattanee sitten vaikka koettaa puhaltaa/ravistaa (pyyhkiminen lienee huono idea) pois figujen pinnasta, jotteivat pitkään märkinä ole. En tiedä mitä esim. figujen syvennyksissä pitkään seisova vasi tekisi maaleille.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Voi pehmetä aika ikävästi.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

Teräratas kirjoitti: Vetta kannattanee sitten vaikka koettaa puhaltaa/ravistaa (pyyhkiminen lienee huono idea) pois figujen pinnasta, jotteivat pitkään märkinä ole. En tiedä mitä esim. figujen syvennyksissä pitkään seisova vasi tekisi maaleille.
Föönaus toimii, kunhan pitää etäisyyttä ettei sulata sitä maalia (tai figua).

Ikävä juttu.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Andros

Viesti Kirjoittaja Andros »

Ikäväähän tuo...Itselläni kävi niin, että eräs kaverini potkaisi lattialla lojuvaa pikkuvelejeni telepalloa. Osui suoraan keskelle eldareitani...Puolet palasiksi ja toinen puoli tipahti lattialle saaden maalipintaan mukavia kolhuja.
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Moraalinen voitto Empirelle! :D Ei vaineskaan. Ikävää, otan osaa. Toivomme ettei muille megabattlettajille käy kovin paljoa luunmurtumia pahempia tapahtumia. Minulla saattaa armeija kärsiä hieman kuljteuksessa, GW:n salkkua kun en omista.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

Onhan noita käynyt kun kissa söi N.Goblin rykmentin miehiä, standard bearrerilta standardin poikki, laittoi bretonnian knihtilta peitsen 90 asteen kulmaan ja pureskeli vanhoja kaaos warrioreja... kissa elää kyllä elää jos se jotakin huolettaa... :D
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

No minun KAKSI koiraani söi minulta abaut 5 uruk-haita ja ringwraithin. ja minulta on kerran pudonnut fell beast 1,2 metriä korkealta pöydältä.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

koirani leikkiessään nappasi Sisters of battle Rhinon ja lähti yläkerran portaita alas pudottaen rhinon portaiden kaiteenvälistä maahan... ja pentuna pölli aigas usein nappeja ja piilotteli niitä ympäri kämppää... Rhinosta lähti katto ja pari koristetta.

Edit: ja sisko astui terminaattorien päälle kun ne oli sprayayksessa pihalla... Minä ainakin tulen katsomaan Megabattlea.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

Meillä kävi 3vuotias naapuri kylässä ja katkaisi kolmelta orc arrer boyzzilta jouset leikittyään niillä. Ja toinen iso siskoni tuli huoneeseeni kun olin pohja maalaamassa figujani jossa oli abaut kymmenen Night goblinia liimautumassa
ja vahingossa osui minun työ pöydälläni olevaan regimentboxi kasaan kaataen sen Night goblinien päällä ja no arvaatekin mitä kävi. Kaikki figujen osat irtosi liitoksistaan.
With Cannon, You Can.
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Joo, kyllä noi eläimet muillakin on vikuja telonut... Minulta ei ole kuin telonut kissa kuin 1 MoGin miekan, 1 Helffin miekan, 1 Gobbon miekan ja kilven ja 1 Urukin piken... Mutta, noi kaikki pystyi konvaan ihan kohtuu hyvän näköisiksi...
Eihän noi ole mitään isoja lukuja, mutta ei se määrä ja näkö haittaa pahemmin...kaikki kyseiset napit olen myynyt ;) Mutta, kun en yhtään pidä ideasta, että kissa syö vikuja... Varsiinkaan kun en pidä kissoista sitten yhtään...Ne vaan pyörii nurkissa päivät ja tekee tuhoja yöllä...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Eraphion

Tietystihän olis voinu jättää ne cokikset niihin niin olis voinu kesken pelin aina nuoleskella niitä =P
(addiktihan minä en ole)
Eye is green.
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Eraphion kirjoitti:Tietystihän olis voinu jättää ne cokikset niihin niin olis voinu kesken pelin aina nuoleskella niitä =P
(addiktihan minä en ole)

Mmmm, cokisfiguja...
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Jos joku oli Helsingin lohikäärmeen luolassa viime perjantaina noin klo. 2 niin hän varmasti huomasi\kuuli sen kun 20 rackhamin figuuria tippui lattialle ja 1 säilyi yhtenä osana. Kiroilin hieman.
The small boys have come to see me hang
Höpsönassukka

Viesti Kirjoittaja Höpsönassukka »

Myötätuntoni kaikille joilla on figuja särkynyt :( . mulla taas isoin särö oli kun beast masteri (dark elfien) kaatui lattialle ja käsi lähti irti. Pysty liimaan takaisin mutta silti.
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
Eraphion

Njoo tänne surujen luolaan voi myös jakaa tämän wanhan tarinan mun rakkaastan wyvernistä (Jonka herra musta susi voisi joskus antaa takas :P) jonka olin just saanut kasaan viikon liimauksen jälkeen..olin mökillä ajatellut maalailla sitä mutta sitten tuli jotain tähdellisempää menoa.. no joku oli sen sitten siirtänyt pöydältä pois, ihmettelin missä se on.. no siirsin hyllyltä jonkun laatikon pois tieltä ja hetkeä myöhemmin katson kuinka tämä vaivalla kasaan saatu wyvern tekee syöksykierrettä betonilattialle..meinasi päästä kyynel.. (siinä tais yksi liimaus pysyä)
Eye is green.
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Olin vasta maalannut Necron Destroyerin (ex-necron armeijasta) ja sain sen vaivalla takaisin laatikkoon kotiinkuljetusta varten (maalasin kaverin luona). Sitten sanoin kotona ihanaiselle pikkuveljelleni että EI SAA KOSKEA!!! Arvaatte varmaan mitä se teki ;)
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Plague Zombie kirjoitti:Olin vasta maalannut Necron Destroyerin (ex-necron armeijasta) ja sain sen vaivalla takaisin laatikkoon kotiinkuljetusta varten (maalasin kaverin luona). Sitten sanoin kotona ihanaiselle pikkuveljelleni että EI SAA KOSKEA!!! Arvaatte varmaan mitä se teki ;)
Ei ainakaan pistänyt päreiksi vaan tippa linssissä käveli poijes figun luota :P
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”