Uskomattomin Sotastoorisi
Uskomattomin Sotastoorisi
Eli nyt etsitään sitä taisteluasi, jossa esim. komeetta tuli ja lahtasi molemmat armeijat, tai muuta täysin uskomatonta juttua
Fjalar teki vuoden tauon jälkeen comebackin, nikki vaan vaihtui!
[koko foorumi huutaa tuskasta ^_^]
Re: Uskomattomin Sotastoorisi
No tuosta komeetasta tuli mieleen skaven vs empire peli. Se komeetta oli ollut tulossa jo monta vuoroa ja kun se tuli vastustaja heitti 6...Melkein jokainen kärsi siitä ja figuja otettiin kirjaimellisesti haravalla. Turpiin tuli kun rankit loppu kesken ja skavenit ei siitä pidä. Vaikuttavin temppu mitä komeetta on ikinä tehnyt mut ennen se onkin tullu ekalla/tokalla heitolla tai se on dispellattu.Khornash kirjoitti:Eli nyt etsitään sitä taisteluasi, jossa esim. komeetta tuli ja lahtasi molemmat armeijat, tai muuta täysin uskomatonta juttua
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Mulla oli kerran kamppanjassa peli empiree vastaan. Ite pelasin sillo Dwarfeilla. Jokatapauksessa viimesellä vuorolla empiren swordsmanit (tai jotkut vastaavat) sai 5 woundia ironbrakereihin. Mulla tais olla niillä sillon 2+ savet. Jos olisin saanut yhenkin niistä savettua, olisin voittanut kyseisen combatin ja koko pelin. MUTTA, kohtalo puuttui ilkeällä tavalla peliin, heitin viidellä nopalla KAIKILLA ykkösen 8O . Se oli jotain käsittämätöntä...
. niinpä mä sit otin turpaani siinä pelissä ku mun ironbrakerit lähti karkuun ja empiren äijät jyräs ne... Siitä tuli aika legenda meiän peliporukassa :lol:
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Muutama viikko sitten kävi hassusti minulle kun olin Turussa FB-turnauksessa (oli muuten harvinaisen hyvä tunnelma tälläkertaa
). Pelasin Dark Elfeillä Wood Elfejä vastaan Breakthrough-skeenariota, ja tapahtui niinkin tyhmästi että Cold One Chariot mokaa stupidityn, ajaa jotenkin omituisesti sen edessä toikkaroineen velhon päälle mikä ei saa liikkua kärryn takia ja Treeman on ensi vuorolla tulossa päälle. No, Dominionia niskaan, miscast, tupla ykkönen eli maagille ja kaikille b-t-b oleville S10 osuma, kärry polttopuiksi ja maagi selälleen katselemaan tähtiä ja ihmettelemään, missä on Otava.
Ainakin nauru maittoi sen jälkeen.
Hahahahaa! Loistava! Eipä tule tähän hätään surkeampaa noppa säkää ihan heti mieleen. Tiedä sit onnitellakko vai pahoitella noin harvinaislaatuisesta huonosta onnestaOneTrueDrunk kirjoitti:Mulla oli kerran kamppanjassa peli empiree vastaan. Ite pelasin sillo Dwarfeilla. Jokatapauksessa viimesellä vuorolla empiren swordsmanit (tai jotkut vastaavat) sai 5 woundia ironbrakereihin. Mulla tais olla niillä sillon 2+ savet. Jos olisin saanut yhenkin niistä savettua, olisin voittanut kyseisen combatin ja koko pelin. MUTTA, kohtalo puuttui ilkeällä tavalla peliin, heitin viidellä nopalla KAIKILLA ykkösen 8O . Se oli jotain käsittämätöntä.... niinpä mä sit otin turpaani siinä pelissä ku mun ironbrakerit lähti karkuun ja empiren äijät jyräs ne... Siitä tuli aika legenda meiän peliporukassa :lol:
no kyllä se on aploodien arvonen suoritus!
*taputtaa innoissaann käsiään*
No joo.. toisaalta 5 dire avengeria tappo yhessä vuorossa ampumalla mun thirsterin.. se ei ollu välttämättä mun huonoa mäihää, koska 5+ on paha, mutta en oo varmaa ikinä nähny niin paljon kutosia ja vitosia :? (mutta se ei taas liittyny fb:hen, että ot.. sorry)
*taputtaa innoissaann käsiään*
No joo.. toisaalta 5 dire avengeria tappo yhessä vuorossa ampumalla mun thirsterin.. se ei ollu välttämättä mun huonoa mäihää, koska 5+ on paha, mutta en oo varmaa ikinä nähny niin paljon kutosia ja vitosia :? (mutta se ei taas liittyny fb:hen, että ot.. sorry)
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Comet Of Casandoraa ei voi dispellata. WD 259 s74.tneva82 kirjoitti: Vaikuttavin temppu mitä komeetta on ikinä tehnyt mut ennen se onkin tullu ekalla/tokalla heitolla tai se on dispellattu.
Huumorilla, huumorilla.
Kyllä voi. Mainitsemasi artikkeli sanoi vain et maagin tappaminen ei auta ja että se ei ole remains in play siinä suhteessa että maagi voi heittää muita loitsuja.Sleep kirjoitti:Comet Of Casandoraa ei voi dispellata. WD 259 s74.tneva82 kirjoitti: Vaikuttavin temppu mitä komeetta on ikinä tehnyt mut ennen se onkin tullu ekalla/tokalla heitolla tai se on dispellattu.
hohoo! Kiitos kaikille hyvistä jutuista ( saa tulla lisääkin). tää juttu muuten sai alkunsa niistä comet of cassandra- jutuista muualla täällä. :lol: . ja saahan tänne pistää muutakin kuin wärhämmeristä , kunhan kertoo taustat.
Fjalar teki vuoden tauon jälkeen comebackin, nikki vaan vaihtui!
No Inquisitor aiheinen. Skenaarion tarkoitus oli et Inquisitor ja kumppanien(2) piti saattaa vasta pelastettu uhri kuulusteluja varten. Vastassa oli demoni possessoitu Inquisitor LORDI jolla on kamaa vaikka muille jakaa(teknisesti ottaen yksinään koko "hyvien" warbandille!) jolla oli 3 cultistia ja BEASTMEN(siis tosi kova lähitappelija) jahtaamassa. No onnistuin kämmäilemään(olin hyvis Inquisitor) alussa ja kohta Inquisitor oli yksinään...No ainakin olin hidastanut niitä mutta silti näytti kurjalta...Ennenkuin nopat päätti ryhtyä hulluiksi ;-) Siis Inquisitor napsi _jokaisen_ vihulaisista yksi kerrallaan. Beastmen napsahti kun rynni päin ja Inquisitor ampuu kylmästi super tarkkaa tulta kunnes beastmenin speed oli tipahtanu yhteen(jos et tiedä Inquisitoria se on _paha_ juttu) ja Inquisitor meni hakkaa sen power fistillä. Kaksi kultistia tipahti ampumiseen(laaki ja vainaa meiningillä. Toinen kuti haaroväliin, toinen päähän ja kumpikin lähellä maksimi damagea). Kolmas pääsi iskee takaa ja Inquisitor kaatui mutta samantien ampui kultistin kappaleiksi. Ja Inquisitor ammuttiin/moukaroitiin tajuttomaksi...Khornash kirjoitti:hohoo! Kiitos kaikille hyvistä jutuista ( saa tulla lisääkin). tää juttu muuten sai alkunsa niistä comet of cassandra- jutuista muualla täällä. :lol: . ja saahan tänne pistää muutakin kuin wärhämmeristä , kunhan kertoo taustat.
Lisäksi Inquisitor oli _kahdesti_ kahden pisteen päässä tajuttomasta.
Kuten sanottua nopat ryhtyi _hulluksi_.
Wight lordi tuli ja yritti rankaista mun runesmithiä jolla oli yks haava jäljellä.. Kyllä hän se rankaisikin teki neljä haavaa,
mutta Gendillä oli onneksi 6+ save jäljellä ja mitä heitin,
neljä kuutosta. Voi sitä riemua varsinkin kun se tapahtui
turnauksessa, ja tämän jälkeen Gend vähän hermostui
ja kohta Wight lordista oli jäljellä vain luinen kasa.
mutta Gendillä oli onneksi 6+ save jäljellä ja mitä heitin,
neljä kuutosta. Voi sitä riemua varsinkin kun se tapahtui
turnauksessa, ja tämän jälkeen Gend vähän hermostui
ja kohta Wight lordista oli jäljellä vain luinen kasa.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Taas putkahti uusi mukava muisto jostain mun sairaan mielikuvitukseni seasta :twisted:
Pelasin kaveria vastaan vampire countseilla, kaverin armeeja silloin oli orcs and goblins. Ekalla vuorolla mun Black knightit pääs jo kimppuun rähisemään gobboja vastaan (kaverilla oli sillon gobbo armeeja :lol: ), jotka "yllätys yllätys" juoksivat karkuun. Kaverin koko armeeja oli hirmuisessa lössissä (mikähän lie taktiikka tämäkin goboilla) ja samalla vuorolla 6 unittia juoks ulos kentältä
. kaverille tais jäädä 1 unitti squikkeja ja sit vielä yks night gobbo unit. Nekin lähti sit seuraavalla vuorolla... Ei oo sen jälkeen kaveri käyttäny gobbo armeejaa 
Pelasin kaveria vastaan vampire countseilla, kaverin armeeja silloin oli orcs and goblins. Ekalla vuorolla mun Black knightit pääs jo kimppuun rähisemään gobboja vastaan (kaverilla oli sillon gobbo armeeja :lol: ), jotka "yllätys yllätys" juoksivat karkuun. Kaverin koko armeeja oli hirmuisessa lössissä (mikähän lie taktiikka tämäkin goboilla) ja samalla vuorolla 6 unittia juoks ulos kentältä
Sincerely yours, Machiavelli.
VArmaan joku semmonen että tappelin daemonrinssiä vastaan electorcoiuntilla joka oli grihvonilla. No se demonirinssi tappo sen mun electorin ihan lihoiks mutta äärettömän täpärästi sitten grihvoni sai sen jälkeen tapettua daemonin
Mahto ukkoo veetuttaa kallis rinssi. Mut muuta en nyt nopeesti muista
"Summon my army Lich"
Mulla kävi vastaavassa tilanteessa niin, että elector count pisti daemon prinssin lihoiksi, mutta seuraavalla vuorolla tuli kumpaankin kylkeen 20 veristä kirjekuorta (bloodletter). Samaisessa pelissä ritarit vastaan juggernautit -häsy kesti vuorolta 2 vuorolle 5.Vega kirjoitti:VArmaan joku semmonen että tappelin daemonrinssiä vastaan electorcoiuntilla joka oli grihvonilla. No se demonirinssi tappo sen mun electorin ihan lihoiks mutta äärettömän täpärästi sitten grihvoni sai sen jälkeen tapettua daemoninMahto ukkoo veetuttaa kallis rinssi. Mut muuta en nyt nopeesti muista
Elector Counttini on varmaan legendaarisin hahmo, mitä meidän peliporukasta löytyy. Joko se (jättiläisen heittämänä) tappaa oman maaginsa, mega-battlessa johdattaa hilparimiehensä neljäksi vuoroksi jorpakkoon tai keksii jotain muuta hassua. Jos Elector Count on 12" päässä uniitista, jonka pitää ottaa paniikki/pelko/terror -testiä, niin tulos 11 tai 12 on taattu. Vastustajan heroja en ole Countilla koskaan tappanut, loordeja kylläkin (dark elf, von carstein). Rivimiehiin hän heittää aina 2 hutia ja yhden hitin, ja to-woundiksi tulee lähes poikkeuksetta* ykkönen.
* jos tarvii 3+ haavaan, niin silloin ykkönen tai kakkonen.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
kävipä kerran tollanen kun jättiläienen chargee halberdiereja ja näiden 6 crossbowmanin detachment ampuu jättiläisen nukkumaan
ja meidän peli porukassa legendaarisin figu on empire white wolf knightejen musicianin hevonen se on elämänsä aikana tappanut jo 1 vampire countin ja yhden trallin + ei ole ikinä lyönyt ohi
ja meidän peli porukassa legendaarisin figu on empire white wolf knightejen musicianin hevonen se on elämänsä aikana tappanut jo 1 vampire countin ja yhden trallin + ei ole ikinä lyönyt ohi
PUMP!
Stegadon crew to another :
"what you think we drive over?"
Stegadon crew to another :
"what you think we drive over?"
-
bloodcrusher