"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uskomattomin Sotastoorisi

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
SanHosee

Uskomattomin Sotastoorisi

Viesti Kirjoittaja SanHosee »

Eli nyt etsitään sitä taisteluasi, jossa esim. komeetta tuli ja lahtasi molemmat armeijat, tai muuta täysin uskomatonta juttua
Fjalar teki vuoden tauon jälkeen comebackin, nikki vaan vaihtui!
[koko foorumi huutaa tuskasta ^_^]
tneva82

Re: Uskomattomin Sotastoorisi

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Khornash kirjoitti:Eli nyt etsitään sitä taisteluasi, jossa esim. komeetta tuli ja lahtasi molemmat armeijat, tai muuta täysin uskomatonta juttua
No tuosta komeetasta tuli mieleen skaven vs empire peli. Se komeetta oli ollut tulossa jo monta vuoroa ja kun se tuli vastustaja heitti 6...Melkein jokainen kärsi siitä ja figuja otettiin kirjaimellisesti haravalla. Turpiin tuli kun rankit loppu kesken ja skavenit ei siitä pidä. Vaikuttavin temppu mitä komeetta on ikinä tehnyt mut ennen se onkin tullu ekalla/tokalla heitolla tai se on dispellattu.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Mulla oli kerran kamppanjassa peli empiree vastaan. Ite pelasin sillo Dwarfeilla. Jokatapauksessa viimesellä vuorolla empiren swordsmanit (tai jotkut vastaavat) sai 5 woundia ironbrakereihin. Mulla tais olla niillä sillon 2+ savet. Jos olisin saanut yhenkin niistä savettua, olisin voittanut kyseisen combatin ja koko pelin. MUTTA, kohtalo puuttui ilkeällä tavalla peliin, heitin viidellä nopalla KAIKILLA ykkösen 8O . Se oli jotain käsittämätöntä... :roll: . niinpä mä sit otin turpaani siinä pelissä ku mun ironbrakerit lähti karkuun ja empiren äijät jyräs ne... Siitä tuli aika legenda meiän peliporukassa :lol:
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Deornath

Viesti Kirjoittaja Deornath »

Älä koskaan sano, että ykköset mokaa vaan kakkoset onnistuu :lol:
We got 20-4-13
Varjomies

Viesti Kirjoittaja Varjomies »

Muutama viikko sitten kävi hassusti minulle kun olin Turussa FB-turnauksessa (oli muuten harvinaisen hyvä tunnelma tälläkertaa :D ). Pelasin Dark Elfeillä Wood Elfejä vastaan Breakthrough-skeenariota, ja tapahtui niinkin tyhmästi että Cold One Chariot mokaa stupidityn, ajaa jotenkin omituisesti sen edessä toikkaroineen velhon päälle mikä ei saa liikkua kärryn takia ja Treeman on ensi vuorolla tulossa päälle. No, Dominionia niskaan, miscast, tupla ykkönen eli maagille ja kaikille b-t-b oleville S10 osuma, kärry polttopuiksi ja maagi selälleen katselemaan tähtiä ja ihmettelemään, missä on Otava. :D Ainakin nauru maittoi sen jälkeen.
tneva82

OneTrueDrunk kirjoitti:Mulla oli kerran kamppanjassa peli empiree vastaan. Ite pelasin sillo Dwarfeilla. Jokatapauksessa viimesellä vuorolla empiren swordsmanit (tai jotkut vastaavat) sai 5 woundia ironbrakereihin. Mulla tais olla niillä sillon 2+ savet. Jos olisin saanut yhenkin niistä savettua, olisin voittanut kyseisen combatin ja koko pelin. MUTTA, kohtalo puuttui ilkeällä tavalla peliin, heitin viidellä nopalla KAIKILLA ykkösen 8O . Se oli jotain käsittämätöntä... :roll: . niinpä mä sit otin turpaani siinä pelissä ku mun ironbrakerit lähti karkuun ja empiren äijät jyräs ne... Siitä tuli aika legenda meiän peliporukassa :lol:
Hahahahaa! Loistava! Eipä tule tähän hätään surkeampaa noppa säkää ihan heti mieleen. Tiedä sit onnitellakko vai pahoitella noin harvinaislaatuisesta huonosta onnesta :D
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

no kyllä se on aploodien arvonen suoritus!
*taputtaa innoissaann käsiään*
No joo.. toisaalta 5 dire avengeria tappo yhessä vuorossa ampumalla mun thirsterin.. se ei ollu välttämättä mun huonoa mäihää, koska 5+ on paha, mutta en oo varmaa ikinä nähny niin paljon kutosia ja vitosia :? (mutta se ei taas liittyny fb:hen, että ot.. sorry)
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Lizardman

Viesti Kirjoittaja Lizardman »

Ookkei, hirmuinen Bloodthirsteri taistelee Saurusblokkini kanssa. 'Thirsterin kahdeksasta lyönnistä kaksi osuu ja haavoittamisessakin tuli Snake Eyes...
Ikuisen elämän salaisuus? Älä kuole.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Jättiläinen tappoi Battle Wizardin heittämällä sitä Elector Countilla 8O
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

tneva82 kirjoitti: Vaikuttavin temppu mitä komeetta on ikinä tehnyt mut ennen se onkin tullu ekalla/tokalla heitolla tai se on dispellattu.
Comet Of Casandoraa ei voi dispellata. WD 259 s74.
Huumorilla, huumorilla.
tneva82

Sleep kirjoitti:
tneva82 kirjoitti: Vaikuttavin temppu mitä komeetta on ikinä tehnyt mut ennen se onkin tullu ekalla/tokalla heitolla tai se on dispellattu.
Comet Of Casandoraa ei voi dispellata. WD 259 s74.
Kyllä voi. Mainitsemasi artikkeli sanoi vain et maagin tappaminen ei auta ja että se ei ole remains in play siinä suhteessa että maagi voi heittää muita loitsuja.
SanHosee

Viesti Kirjoittaja SanHosee »

hohoo! Kiitos kaikille hyvistä jutuista ( saa tulla lisääkin). tää juttu muuten sai alkunsa niistä comet of cassandra- jutuista muualla täällä. :lol: . ja saahan tänne pistää muutakin kuin wärhämmeristä , kunhan kertoo taustat.
Fjalar teki vuoden tauon jälkeen comebackin, nikki vaan vaihtui!
[koko foorumi huutaa tuskasta ^_^]
tneva82

Khornash kirjoitti:hohoo! Kiitos kaikille hyvistä jutuista ( saa tulla lisääkin). tää juttu muuten sai alkunsa niistä comet of cassandra- jutuista muualla täällä. :lol: . ja saahan tänne pistää muutakin kuin wärhämmeristä , kunhan kertoo taustat.
No Inquisitor aiheinen. Skenaarion tarkoitus oli et Inquisitor ja kumppanien(2) piti saattaa vasta pelastettu uhri kuulusteluja varten. Vastassa oli demoni possessoitu Inquisitor LORDI jolla on kamaa vaikka muille jakaa(teknisesti ottaen yksinään koko "hyvien" warbandille!) jolla oli 3 cultistia ja BEASTMEN(siis tosi kova lähitappelija) jahtaamassa. No onnistuin kämmäilemään(olin hyvis Inquisitor) alussa ja kohta Inquisitor oli yksinään...No ainakin olin hidastanut niitä mutta silti näytti kurjalta...Ennenkuin nopat päätti ryhtyä hulluiksi ;-) Siis Inquisitor napsi _jokaisen_ vihulaisista yksi kerrallaan. Beastmen napsahti kun rynni päin ja Inquisitor ampuu kylmästi super tarkkaa tulta kunnes beastmenin speed oli tipahtanu yhteen(jos et tiedä Inquisitoria se on _paha_ juttu) ja Inquisitor meni hakkaa sen power fistillä. Kaksi kultistia tipahti ampumiseen(laaki ja vainaa meiningillä. Toinen kuti haaroväliin, toinen päähän ja kumpikin lähellä maksimi damagea). Kolmas pääsi iskee takaa ja Inquisitor kaatui mutta samantien ampui kultistin kappaleiksi. Ja Inquisitor ammuttiin/moukaroitiin tajuttomaksi...

Lisäksi Inquisitor oli _kahdesti_ kahden pisteen päässä tajuttomasta.

Kuten sanottua nopat ryhtyi _hulluksi_.
Kerpele

Viesti Kirjoittaja Kerpele »

Wight lordi tuli ja yritti rankaista mun runesmithiä jolla oli yks haava jäljellä.. Kyllä hän se rankaisikin teki neljä haavaa,
mutta Gendillä oli onneksi 6+ save jäljellä ja mitä heitin,
neljä kuutosta. Voi sitä riemua varsinkin kun se tapahtui
turnauksessa, ja tämän jälkeen Gend vähän hermostui
ja kohta Wight lordista oli jäljellä vain luinen kasa.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Taas putkahti uusi mukava muisto jostain mun sairaan mielikuvitukseni seasta :twisted:
Pelasin kaveria vastaan vampire countseilla, kaverin armeeja silloin oli orcs and goblins. Ekalla vuorolla mun Black knightit pääs jo kimppuun rähisemään gobboja vastaan (kaverilla oli sillon gobbo armeeja :lol: ), jotka "yllätys yllätys" juoksivat karkuun. Kaverin koko armeeja oli hirmuisessa lössissä (mikähän lie taktiikka tämäkin goboilla) ja samalla vuorolla 6 unittia juoks ulos kentältä :roll: . kaverille tais jäädä 1 unitti squikkeja ja sit vielä yks night gobbo unit. Nekin lähti sit seuraavalla vuorolla... Ei oo sen jälkeen kaveri käyttäny gobbo armeejaa :D
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Vega

Viesti Kirjoittaja Vega »

VArmaan joku semmonen että tappelin daemonrinssiä vastaan electorcoiuntilla joka oli grihvonilla. No se demonirinssi tappo sen mun electorin ihan lihoiks mutta äärettömän täpärästi sitten grihvoni sai sen jälkeen tapettua daemonin :P Mahto ukkoo veetuttaa kallis rinssi. Mut muuta en nyt nopeesti muista
"Summon my army Lich"
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Vega kirjoitti:VArmaan joku semmonen että tappelin daemonrinssiä vastaan electorcoiuntilla joka oli grihvonilla. No se demonirinssi tappo sen mun electorin ihan lihoiks mutta äärettömän täpärästi sitten grihvoni sai sen jälkeen tapettua daemonin :P Mahto ukkoo veetuttaa kallis rinssi. Mut muuta en nyt nopeesti muista
Mulla kävi vastaavassa tilanteessa niin, että elector count pisti daemon prinssin lihoiksi, mutta seuraavalla vuorolla tuli kumpaankin kylkeen 20 veristä kirjekuorta (bloodletter). Samaisessa pelissä ritarit vastaan juggernautit -häsy kesti vuorolta 2 vuorolle 5.

Elector Counttini on varmaan legendaarisin hahmo, mitä meidän peliporukasta löytyy. Joko se (jättiläisen heittämänä) tappaa oman maaginsa, mega-battlessa johdattaa hilparimiehensä neljäksi vuoroksi jorpakkoon tai keksii jotain muuta hassua. Jos Elector Count on 12" päässä uniitista, jonka pitää ottaa paniikki/pelko/terror -testiä, niin tulos 11 tai 12 on taattu. Vastustajan heroja en ole Countilla koskaan tappanut, loordeja kylläkin (dark elf, von carstein). Rivimiehiin hän heittää aina 2 hutia ja yhden hitin, ja to-woundiksi tulee lähes poikkeuksetta* ykkönen.

* jos tarvii 3+ haavaan, niin silloin ykkönen tai kakkonen.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vega

Viesti Kirjoittaja Vega »

jotenkin toolleen se menee kaikille elector counteille. Ne ei vaan oo maailman parhaimpia tappelijoita mutta halpoja ne on. Ja ihan hyviä.
"Summon my army Lich"
Lisko

Viesti Kirjoittaja Lisko »

kävipä kerran tollanen kun jättiläienen chargee halberdiereja ja näiden 6 crossbowmanin detachment ampuu jättiläisen nukkumaan :)
ja meidän peli porukassa legendaarisin figu on empire white wolf knightejen musicianin hevonen se on elämänsä aikana tappanut jo 1 vampire countin ja yhden trallin + ei ole ikinä lyönyt ohi :D
PUMP!
Stegadon crew to another :
"what you think we drive over?"
bloodcrusher

Viesti Kirjoittaja bloodcrusher »

yks aika koominen juttu tulee mieleen: chaos dwarf death rocket ampuu kahden tuuman pääs olevaa bretonnia kessua hippogriffillä ja munkittaa täys osuman ja tekee tyyppiin ja hippogriffiin 6 haavaa kumpaankin. 8)
welcome to underdark the place of eternal darkness
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”