eikä olut..mutta kyll´ mä sen voin vaihtaa jos te pydäte kiltisti...
mää kyll´ en tiedä missä se kuva on että ta saate nyt vaa elää sillä että mulla on toi Avatar...
jo mää löydän sen niin sitten mä pistän sen paikoileen...
eii! se toinen oli paljon hauskempi. sillä oli hienot korvat ja mahtava virne . Alberth kiltti, vaihtaisitko sen? (ei oo mikään pakko, on tuokin kiva, mutta edellinen oli kivempi)
Voisi myös syventää listaa hieman ja pistää millä armeijoilla kukin pelaa. Minusta se olisi hyvä idea. Itse pelaan Mordorilla ja Warriors of Gondoreilla+High Elffeillä (jos nyt näitä alat kirjaamaan, pistä lyhyesti minun kohdalle Last Alliance+Mordor. Ja jos vielä haluaa lisätä, voi pistää paikkakunnat, jotta nähdään millä paikkakunnilla on eniten LOTRaajia. Tee Alberth mitä tykkäät. Voisin tosin tälle tehdä oman topicin, mutta...heh!
Sauron kirjoitti:Voisi myös syventää listaa hieman ja pistää millä armeijoilla kukin pelaa. Minusta se olisi hyvä idea. Itse pelaan Mordorilla ja Warriors of Gondoreilla+High Elffeillä (jos nyt näitä alat kirjaamaan, pistä lyhyesti minun kohdalle Last Alliance+Mordor. Ja jos vielä haluaa lisätä, voi pistää paikkakunnat, jotta nähdään millä paikkakunnilla on eniten LOTRaajia. Tee Alberth mitä tykkäät. Voisin tosin tälle tehdä oman topicin, mutta...heh!
Jos näin tehdään niin minä pelaan Rohanilla ja Mordorilla (muutama Urukki on myös ja niillä myös joskus). Asun sitten Sipoossa jos sekin pistetään.