Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
mulla toi keräily on lähteny käsistä jokaista jengiä olen ostanu paitsi tomb kingejä ja wood elffej ja high elffej ja kisleveit.....
ja niit jota on sit keräilty on ostettu 100-500eurolla
Ensimmäinen armeijani oli VC, mutta kyllästyin niihin noin kuukaudessa.
Sitten keräsin skavenit nopeasti 3000 pisteeseen ja nyt olisi hirveä maalaus urakka edessä(figuja reilusti 200).
Lisäksi kerään empireä, josta tulee fluffi armeija.
Missä sydän siellä voima,
Missä rakkaus siellä kotimaa
Aloitin FB:een High Elffeillä. Pelasin niillä n. ½ vuotta, kunnes kiinnostuin Empirestä. Näitä kahta armeijaa tuli kerättyä siihen asti, kunnes tuli 6. Ediikan Bretonnia. Bretit nousivat selvästi ykkösiksi ja niillä olen pelannut niiden ilmestymisestä lähtien. Tosin viime aikoina Helffit taas ovat jostain kumman syystä taas nousemassa ykkösarmeijaksi...
Tänään innostuin laskemaan suurinta mahdollista armeijaani, ja huomasin, että High Elffejä saan jo 5500 pistettä! Tätä täytyy juhlia! Mutta millä juhlin, kun kaikki rahat ovat menneet figuihin...
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Anubis kirjoitti:Tomb Kings, egypti mikä loistava teema
jep.siistejä hahmoja ja teema on mukava.tombeja on itellänikin.
aloitin pelin 40k:lla.ultramariineilla.niitä on jotain +3000 pts.
sit joku aika sitten aloitin fb ja ostin käytetyn tomb kings battalionin.siitä se lähtee...
Dark elffejähän minä kerään, siksi koska ne on niin raakoja ja muuta sellasta.... Ja niillä on kaikkia siistejä monstereita ja assassiini tosin tällä hetkellä löytyy vaan armybookki ja hydra.. Mutta kunhan 3,5 kiloinen armeeja on kasassa voisi siirtyä bretteihin tai kääpiin.