Jatkojatkokertomus

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
nedd

Viesti Kirjoittaja nedd »

Tätätätätä!!! Netti ei oo toiminut vähään aikaan ja olisi pitänyt jo aloittaa, häh?!?! Sori etten ole päässyt lueskelemaan, mutta en oikein ehdi kirjotella ensi viikolla. Ehkäpä joku muu voisi aloittaa? Warboss ZagSnikk? Ghe'dahlg?
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

Argh! Koska olen ensimmäistä kertaa tässä hommassa, niin mieluiten en aloittaisi...
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Älkää nyt aloittako 40k-puolella ainakaan ennenkuin olen saanut huuhkajan osuuden nettiin - se on omalla koneellani, jolla en nyt viime aikoina ole juuri ollut. Ja opiston koneilta ei näy onnistuvan ftp-yhteys omille kotisivuilleni joten joudun omalta koneelta sen laittamaan.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Ja huomatkaa että huuhkajan jälkeen vuorossa on vielä JarLoz, ellei nyt muutoksia ole tapahtunut. 40K taitaa olla aika jäljessä, kun on kirjoittajia vielä jäljellä. E
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

No, minä en ole seurannut kytkoota ja en tiedä siitä yhtään mitään. Tuo järjestys oli minun ehdotukseni ja jos kukaan ei tosiaan halua aloittaa niin minä en ole oikea asia hoitamaan asiaa. Sitä paitsi homman aloittaja on vain tavallinen jatkaja, sillä kaipa hän jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin..?

No, en ole ehtinyt kauheasti kirjoitella ja voi hiukan viivästyä, mutta nyt aion aloitella. Eli älkää vielä huolestuko :)
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Nyt sanonkin, huolestukaa.

Katsokaa loput tiedot 'jatkokertomus' -osiosta. (pitää mennä)
nedd

Viesti Kirjoittaja nedd »

Jooh.. Nyt valitettavasti joudun Acoparaptorin tavoi jättämään niin sanotusti leikin kesken. Kirjoitus intoa ei ole, eikä ole pitkään aikaan ollutkaan, joten jään nyt sivusta seuraamaan mitä tämä jatkojatkokertomus tuo tullessaa..
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Pääseekö tässä vaiheessa enä mukaan?

=)
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Siitä vain, pistä vaikka Fabapuoli pyörimään jälleen. ;) Mitä olen vilkuillut tuota tekstiäsi pikkaisen, ei se kovin pahaltakaan näytä. Elikkä jos muilla ei ole mitään sitä vastaan, laita vain seuraava osa Grondille ja katsomme kuka siitä jatkaa sitten. Mitä pikemmin sen parempi. ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Grond

Jaahas - pitäisi kai organisoida tämä loppu nyt uudelleen - kaikki varmaan ovat palailleet jo kesälomilta jne jne. Katsella läpi ketkä ehtivät kirjoittaa ja sopia sen mukaan uusi lista. Ja minun pitäisi varmaan saada tuo huuhkajan 40k-pätkä laitettua nettiin - 10 minuutin homma mutta aina tuo kun olen vapaana pääsee unohtumaan.

Eli nimenhuuto - ilmoittakaa kumpaan haluatte mukaan - uusiakin saa ilmoittautua. Katsellaan nyt ainakin muutama päivä tilannetta ja halukkuutta. (Olen päivän, jopa pari poissa koneelta joten palaan asiaan joskus keskiviikkona tai torstaina).
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

HOP! FB!
Sea~Horde

Viesti Kirjoittaja Sea~Horde »

Mahtuisiko 40k puolelle vielä? Tosin 40k fluffi ei ole ihan vahvoimpia puoliani ;) jos on aivan välttämätöntä omata hyvä fluffitietämys niin jätän väliin 40k:n. Ja fabaa en ole jatkanut kirjoitella enää pitkään aikaan...
How ironic that the greatest forge of civilization is battle
Illidan
Viesti:

Grond kirjoitti:Laitan tuon huomenna nettiin, silloin on etäpäivä eli ei tarvitse raahautua istumaan koko päiväksi oppilaitokseen. Pikasilmäilyllä ihan hyvältä vaikuttaa. Mutta miksi ihmeessä tapatit kaikki, ja vaihdoit Gromin päähenkilöksi? ;)

Heiheihei, eihän niin käynyt, heidät vain vangittiin, enkä nähnyt vilaustakaan Gromista??!?
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Grond

Starbreaker kirjoitti:
Grond kirjoitti:Laitan tuon huomenna nettiin, silloin on etäpäivä eli ei tarvitse raahautua istumaan koko päiväksi oppilaitokseen. Pikasilmäilyllä ihan hyvältä vaikuttaa. Mutta miksi ihmeessä tapatit kaikki, ja vaihdoit Gromin päähenkilöksi? ;)

Heiheihei, eihän niin käynyt, heidät vain vangittiin, enkä nähnyt vilaustakaan Gromista??!?
Heh- tuo olikin kirjoitettu päivä ennen tarinan julkaisua, ihan säikytelläkseen ja pitääkseen jännityksessä edellisiä kirjoittajia. Kai sinä huomasit siinä hymiön, joita minä en normaalisti käytä.
Huuhkaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Fabaaaaan!!!!! Pakko päästä fabaan. Kytkoo fluffi on hieman hakusessa.
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Joo joo, FB FB, mites muutenkaan.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

EN ilmoittaudu. Ei vain riitä aika. Olen pahoillani.
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Mitäs ihmettä täällä on meneillään? Ollaanko kirjoittajalistoja rukkaamassa taas uudestaan? Hmph. Eikä kukaan ole kertonut minulle mitään. *loukkaantuu, ja menee nurkkaan mököttämään*

Minut voi sitten laskea pois listalta, on vain yksinkertaisesti liikaa töitä miljoonalla eri sektorilla. *huutaa nurkasta*

Keitäs alkuperäisestä ringistä on enää jäljellä? *astelee takaisin tietokoneen luo*
Kun homma ei oikein tunnu pyörivän, pitäisiköhän aloittaa kokonaan uusi tarina uudella kokoonpanolla? Luovutetaan Kurt(tm)- tekijänoikeudet Runelle :)
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Äh, no eihän tätä nyt ole järkevää tähän lopettaa. Minä ainakin tahtoisin roskan kunnialla päätökseen, tarkoittakoon se sitten että minä kirjoitan itse sen lopun. :) Mutta ehdottomasti säädämme ainakin Fabapuolen lopetukseen, olkoon se sitten iloinen taikka surullinen. Jääköön Kurtti sitten siihen, ellei joku tahdo sitten siitä jatkaa. ;) Itse ajattelin joskus inspiksen iskiessä kirjoitella vähän menneisyyksistä novelleja, jos jaksaa tai on aikaa. Olen sen verta mieltynyt hahmoon. ;) Mutta lisenssejä jakelen avokätisesti, että kirjoitelkaa kuka tahansa fanficciä niin hemmetin paljon kuin huvittaa. :D Mutta nyt vielä jatkokertomukseen. Skarsnak, tottahan olet mukana yhä? ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Illidan
Viesti:

Hei Rune, seuraava osa on työn alla, mutta ongelma on se, ettén tiedä miten jatkaa. Tulin niinsanotusti umpikujaan yhden sivun jälkeen ja inspis meni. Mutta ajattelin viimeistellä sen viimeistään ensi viikolla... :D
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Lukittu

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”