Deathwatch marine
-
tässähän minä
Deathwatch marine
Mikä tai kuka deathwatch marine on.
En ole käyttäjämoderaattori
mutta osaan käyttää hakua
ja onnistuin löytämään aika monta topikkia
joissa kerrotaan näistä mariineista urheimmista
jotka puhdistavat universumin sahamiekalla ja boltterilla
kaikki tämä Keisarin armosta. Keisari Suojelee.
mutta osaan käyttää hakua
ja onnistuin löytämään aika monta topikkia
joissa kerrotaan näistä mariineista urheimmista
jotka puhdistavat universumin sahamiekalla ja boltterilla
kaikki tämä Keisarin armosta. Keisari Suojelee.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
-
tässähän minä
statit löytyy Chapter Aprovedista. Ja kuten täällä on monesti sanottu Sotussa ei saa julkaista virallisia statteja.
Ja niiden varustus löytyy muistaakseni jostain nuista topikeista, en vain muista tarkkaan mistä.
Ja niiden varustus löytyy muistaakseni jostain nuista topikeista, en vain muista tarkkaan mistä.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Daider, itseasiassa missään threadissa ei oikein vastattu kysymykseen, jonka tässähän minä esitti.
Vastaus kuulu: Deatwatch on avaruusolentoja metsästävien inkvisiittoreiden apuun kutsuttuja space marineita, useista eri chaptereista. Yleensä inkvisiittori valitsee yhden tai useampia marineita, jotka ovat toimineet taistelussa erityisen hyvin. Heille annetaan usein myös harvinaisempia varusteita, kuten erilaisia panoksia boltereihin, ja antigravitaatioteknologiaa, jonka avulla yksi marine pystyy kantamaan heavy bolteria yhdessä kädessä.
PS - Tulee varmaan aika myöhässä, kun kävin välissä syömässä, joku muukin on siis jo luultavasti vastannut
Edit - Oikeassa olin
Vastaus kuulu: Deatwatch on avaruusolentoja metsästävien inkvisiittoreiden apuun kutsuttuja space marineita, useista eri chaptereista. Yleensä inkvisiittori valitsee yhden tai useampia marineita, jotka ovat toimineet taistelussa erityisen hyvin. Heille annetaan usein myös harvinaisempia varusteita, kuten erilaisia panoksia boltereihin, ja antigravitaatioteknologiaa, jonka avulla yksi marine pystyy kantamaan heavy bolteria yhdessä kädessä.
PS - Tulee varmaan aika myöhässä, kun kävin välissä syömässä, joku muukin on siis jo luultavasti vastannut
Edit - Oikeassa olin