mitä armeijoita keräätte?
Olinkohan jo kirjoittanut tähän topikkiin... no kuitenkin: Helffejä on tarttunu 5 vuoden hiljaiselon jälkeen tassuun jotain 2k... Nyt aloitan Okret. Niin ja kaikenlaista muuta "sontaa" on näiden vuosien varrella myös mukaan. 
"Arseniikki on vahva mauste, joka voi helposti pilata koko päivällisen." - Jeanette 10 v.
olen samaa mieltä, ihmettelen miten olen jaksanut katsoa koko topicin läpi, eikä tunnu silti yhtään fiksummalta..Blacklion kirjoitti:en ymmärrä miksi tätä ei lukita, onhan tämänkin galluppimainen ja muutkin gallupit on suljettu...
mutta vastaan nyt silti.
-kerään pääsääntöisesti tällä hetkellä brettejä (sain syntymäpäivä lahjaksi ison paketin, siis sellaisen jossa tulee kaikki, army book, 2 damuu, lord, trebu..)
-Chaosta nyt niinkuin silloin tällöin.. noin 1200p tällä hetkellä
sitten ne jotka ei kuulu tänne:
-eldareita keräsin, tuolla ne on edelleen hyllyssä mutta ei pelaajia löydy, ult'we
-lotr hyviksiä
ja olen kerrännyt:
-Welffejä, en nyt tiedä mihin ne kaikki on kadonnut, kuka mihinkin
-Delffejä, myin kaverille ali hintaan
-space marineja. äiti osti
-tyranidit. juuri kun ostin coden niin kaikki lopettivat pelaamasta prk
-
Karring Sturn
Kysymyksessä on tietenkin Armeija Khornesta (~3200 pts.), tulivoimaa kääpiöistä (~2600 pts.), tyyliä Dark Elfeistä (~2000 pts.), pikalataus vihreää lihaa (~2000 pts.) ja maastoa Skeletoneista (Unlimited....). 
Kotona omalla kentällä on helppo lahdata Kaverit koska voi rakentaa oman tyylisensä maaston. ( tietenkin vain, ja VAIN itselleen sopivan maaston. )
Kotona omalla kentällä on helppo lahdata Kaverit koska voi rakentaa oman tyylisensä maaston. ( tietenkin vain, ja VAIN itselleen sopivan maaston. )
Kyseessä on kuolema, ellei toisin todisteta.
-
Vieras
-
Vieras