"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten suureen aremeijan tekisin

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Epistolary

Miten suureen aremeijan tekisin

Viesti Kirjoittaja Epistolary »

Minulla on noin 2500 pistettä high elffejä ja noin 1100 pistettä darek elffejä,miten iso aremeijat kannattasi tehdä.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Eikö tämä ole aika tyhmä kysymys... Tee niin suuri ku huvittaa.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Thrag

Viesti Kirjoittaja Thrag »

Öh... tuota noin, mitäs tällä kysymyksellä nyt oikein ajetaan takaa?
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Ainakin se 10k! No semmonen 2000pts olisi inhimillinen määrä, mutta jotkut kerää siihen kymmeneenkin koohon...
Viimeksi muokannut Nilarakh, Pe 13.05.2005 12:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Blacklion

Viesti Kirjoittaja Blacklion »

Luultavasti kannattavin on sellainen, että kavereilla on yhtä suuri armeija. luultavasti se kaksituhatta on kaikkein paras, minä itse ainakin pidän eniten 2000pts ja sitä pienemmistä matseista. Tuntuu, että pelin taktisuus kärsii mitä ylemmäksi pisteissä mennään.
Pelastakaa Tähtiportti

"joskin ei kyllä"
-kynä-ääliö.
Lok'har

Viesti Kirjoittaja Lok'har »

Blacklion kirjoitti:Luultavasti kannattavin on sellainen, että kavereilla on yhtä suuri armeija. luultavasti se kaksituhatta on kaikkein paras, minä itse ainakin pidän eniten 2000pts ja sitä pienemmistä matseista. Tuntuu, että pelin taktisuus kärsii mitä ylemmäksi pisteissä mennään.
riippuu kentän koosta omasta mielestäni isompi peli on haastavampi koska armeijat alkavat olla menettää akilleen kantapäänsä kun pisteitä riittää useamman heikkouden kompensoimiseen
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

Minulla ainakin on yleensä tavoitteena ollut luoda armeija josta voin tehdä semmoisen kuin haluan, eli yleensä se tarkoittaa n. 3k. Sitten pelataan 2000pts pelejä.
niin... tänäänkin...
elector
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elector »

Itse omistan 5k Empireä, tällä koolla saa melkein minkälaisen 2k:n huvittaa. 4-5k se olla pitää, sitten vasta turnauksiin... Ensimmäisessä turnauksessa olin jo omistaessani tuon 5k Empiren, tulin jopa sialle 19/32, oli kaikki figutkin maalattu 119 miehen armeijastani.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
flinkkuman

Viesti Kirjoittaja flinkkuman »

Itselläni on noin 6000 pts kääpiöitä tällä hetkellä ja noin 3000 pts empireä nuo armeijakoot alkavat olla aika hyviä ja niillä saa monenlaisia armeijoita tehtyä pienempiin peleihinkin, totta että isoissa peleissä saattaa taktikointi kärsiä mutta big is beautiful
viimeinen_mohikaani

Viesti Kirjoittaja viimeinen_mohikaani »

minä taas omistan 2k VC ja noin 2200 Orc & Goblins. ja myt keräyksen alla olevat ogret joita tällä htkellä on varmaan jotain huikeat 400pts
FIGUJA MYYNNISSÄ!!!
okka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja okka »

joo, 2000 pts pelejähän yleensä pelataan mutta yhdyn heihin että jos on paljon porukkaa niin saa myös paljon eri vaihtoehtoja listan teossa.
The Captain
Valvoja

Re: Miten suureen aremeijan tekisin

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Eipä tämän ollut tarkoitus olla kysely sitä, kuinka isoja armeijoita ihmisillä on. Luullakseni selkein vastaus kysymykseen on, että (vähintään) 2000 pistettä, jos haluaa pelata hyvän kokoisia pelejä ja osallistua turnauksiin, muussa tapauksessa oman fiiliksen ja peliporukan muiden jäsenten mukaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”