Miten suureen aremeijan tekisin
-
Epistolary
Miten suureen aremeijan tekisin
Minulla on noin 2500 pistettä high elffejä ja noin 1100 pistettä darek elffejä,miten iso aremeijat kannattasi tehdä.
riippuu kentän koosta omasta mielestäni isompi peli on haastavampi koska armeijat alkavat olla menettää akilleen kantapäänsä kun pisteitä riittää useamman heikkouden kompensoimiseenBlacklion kirjoitti:Luultavasti kannattavin on sellainen, että kavereilla on yhtä suuri armeija. luultavasti se kaksituhatta on kaikkein paras, minä itse ainakin pidän eniten 2000pts ja sitä pienemmistä matseista. Tuntuu, että pelin taktisuus kärsii mitä ylemmäksi pisteissä mennään.
Itse omistan 5k Empireä, tällä koolla saa melkein minkälaisen 2k:n huvittaa. 4-5k se olla pitää, sitten vasta turnauksiin... Ensimmäisessä turnauksessa olin jo omistaessani tuon 5k Empiren, tulin jopa sialle 19/32, oli kaikki figutkin maalattu 119 miehen armeijastani.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
-
flinkkuman
- viimeinen_mohikaani
- The Captain
- Valvoja
Re: Miten suureen aremeijan tekisin
Eipä tämän ollut tarkoitus olla kysely sitä, kuinka isoja armeijoita ihmisillä on. Luullakseni selkein vastaus kysymykseen on, että (vähintään) 2000 pistettä, jos haluaa pelata hyvän kokoisia pelejä ja osallistua turnauksiin, muussa tapauksessa oman fiiliksen ja peliporukan muiden jäsenten mukaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.