Maalaus Musiikkia.
-
Ancient Kroxigor
Maalaus Musiikkia.
En ole varma mihin tämä aihe kuuluisi. Mutta ajattelin että tänne.
Elikkä mitä/minkälaista musiikkia kuuntelette ku maalailette miniatyyrihahmoja? Vai ettekö kuuntele mitään vaan haluatte hiljaisuutta maalamiseen? Tähän voitte kertoa maalaus taustamusiikki jutuistanne.
Elikkä mitä/minkälaista musiikkia kuuntelette ku maalailette miniatyyrihahmoja? Vai ettekö kuuntele mitään vaan haluatte hiljaisuutta maalamiseen? Tähän voitte kertoa maalaus taustamusiikki jutuistanne.
Mmm... Zombie flesh... 
- Rectunator
Haha.. taidan olla sitten ainoa täällä, joka ei mitään uberheviskulldeathmetallia kuuntele
.
Minä kuuntelen räppiä(lähes kaikki muukin, heviä lukuun ottamatta menee, mutta räppiä näin yleensä). On oikein rentouttavaa ja mukavaa maalata samalla kun musta moottoriturpa puhuu puhumistaan, taustalla tulevan rennon biitin tahtiin.
No antaa tulla. Tiedän mitä te kaikki haluatte sanoa. PISSIS! Asia, jota en ole, mutta siksi leimaannun aina musamakuni takia(kohta grond kuitenkin lukottaa sanoen minua liisaksi
).
Minä kuuntelen räppiä(lähes kaikki muukin, heviä lukuun ottamatta menee, mutta räppiä näin yleensä). On oikein rentouttavaa ja mukavaa maalata samalla kun musta moottoriturpa puhuu puhumistaan, taustalla tulevan rennon biitin tahtiin.
No antaa tulla. Tiedän mitä te kaikki haluatte sanoa. PISSIS! Asia, jota en ole, mutta siksi leimaannun aina musamakuni takia(kohta grond kuitenkin lukottaa sanoen minua liisaksi
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
-
Ancient Kroxigor
Ei räpin kuuntelu sinusta pissistä tee!Illumina kirjoitti:Haha.. taidan olla sitten ainoa täällä, joka ei mitään uberheviskulldeathmetallia kuuntele.
No antaa tulla. Tiedän mitä te kaikki haluatte sanoa. PISSIS! Asia, jota en ole, mutta siksi leimaannun aina musamakuni takia(kohta grond kuitenkin lukottaa sanoen minua liisaksi).
By the way (osta tie), kuuntelen Dimmu Borgiria maalamisen aikana.
Viimeksi muokannut Ancient Kroxigor, La 23.07.2005 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mmm... Zombie flesh... 
Muutama bändi:
Finntroll, nightwish, charon, sentenced, dimmu borgir, Cradle of filth, Sonata arctica, stratovarius, Turisas, pain confressor, kotiteollisuus, iron maiden, children of bodom, judas priest, downfall, wintersun, evemaster.
Eiköhän nuo nyt tähän hätään riitä? Ois niitä vielä toistakymmentä lisää.
Finntroll, nightwish, charon, sentenced, dimmu borgir, Cradle of filth, Sonata arctica, stratovarius, Turisas, pain confressor, kotiteollisuus, iron maiden, children of bodom, judas priest, downfall, wintersun, evemaster.
Eiköhän nuo nyt tähän hätään riitä? Ois niitä vielä toistakymmentä lisää.
-
Homer_Simpson
Re: Maalaus Musiikkia.
Kokeile jotain musiikkiaiheista foorumia. Mutta ei tänne (Sotavasaraan siis).Ancient Kroxigor kirjoitti:En ole varma mihin tämä aihe kuuluisi. Mutta ajattelin että tänne.