"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Missä Keisarimme luuraa?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Zaraki Kenpachi

Missä Keisarimme luuraa?

Viesti Kirjoittaja Zaraki Kenpachi »

Onko kukaan nähnyt/kuullut jonkun nähneen kuvaa The Emperorista?
Purola

Viesti Kirjoittaja Purola »

poseeraakos Keisari yhdessä julisteessa joka on tullut WD tai jonkun välissä?
Voi luoja, kuinka olenkin niin taiteilija
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Kyllä. Keisarihan siinä posetti Horuksen kanssa kultaisessa haarniskassaan.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Hapsu

Viesti Kirjoittaja Hapsu »

Se on kippistelemässä vaalean punaista shamppanjaa Chaoksen demoni prinssin kanssa Eye Of Terrorissa...Hups sehän olikin Ordo Malleus. Mut onko kukaan TODELLA nähnyt sitä heeboa?
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Niin, siis mehän elämme 2000-luvun Suomessa, emme jossain vuoden 40004 ihme planeetalla. Ja vaikka eläisimmekin, emme varmasti ikinä näkisi keisaria. Eli ei, kukaan ei varmasti ole TODELLA nähnyt sitä heeboa ;)
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Feeno

Viesti Kirjoittaja Feeno »

Oberon_ kirjoitti:Niin, siis mehän elämme 2000-luvun Suomessa, emme jossain vuoden 40004 ihme planeetalla. Ja vaikka eläisimmekin, emme varmasti ikinä näkisi keisaria. Eli ei, kukaan ei varmasti ole TODELLA nähnyt sitä heeboa ;)
Mutta Keisarihan syntyi vuonna 8000 eKr., joten hän voisi hyvinkin tällä hetkellä kävellä keskuudessamme, ja 'kytkoon fl... massarevinnäinen (for the kittens!) on nykyajan profeetoiden ennustusta asiasta.

You never know.
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Keisarista löytyy yksi kuva mm. Isossa Mustassa Sääntökirjassa (se sama mikä julkaistiin myös WD:ssä extrajulisteena).
Tämän lisäksi Keisarin raadosta kultaisella valtaistuimellaan löytyy myös muutamia kuvituksia niin RT:n sääntökirjasta kuin toisen edikankin jostain opuksesta (ei nyt muistu mieleen oliko Dark Millenium vai se sääntökirja vai mikä).

Nämä ovat kaikki tietysti vain ja ainoastaan kyseisten artistien näkemyksiä kyseisesta kaverista.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Pawes

Viesti Kirjoittaja Pawes »

Missä sydän siellä voima,
Missä rakkaus siellä kotimaa
Zaraki Kenpachi

Olen nähnyt osan noista mutta onko varmasti oikeaa kuvaa koskaan näytetty? Ei epäilen ma
ankara halla
Valvoja

IronWarrior kirjoitti:Olen nähnyt osan noista mutta onko varmasti oikeaa kuvaa koskaan näytetty? Ei epäilen ma
Oikeaa kuvaa?
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

As in valokuvaa
Cleanse and purify!
ankara halla
Valvoja

Ottaen huomioon, että puhutaan fiktionaalisesta hahmosta, niin valokuvaa tosiaan tuskin löytyy :)

Entä pyöriikö 40k universumissa valokuvia tms. Keisarista? Todennäköisesti.
Onko mikään niistä aito? Kuka tietää, ketä kiinnostaa.
Miltä Keisari taas oikeasti näyttää? Sen tietävät ainoastaan Custodian Guardin Companionit (ja muutamat muut todella harvaan valitut yksilöt jotka Keisari on sallinut sisimpään kappeliinsa, edes Terran Lordeilla, Imperiumin voimakkaimmilla henkilöillä, ei ole asiaa sinne) jotka tuskin asiasta paljoa puhuvat.
Zaraki Kenpachi

Jaa-a. Elikkä ei siis tiedetä.
Zaraki Kenpachi

Keräättekö te kaikki marineja?
ankara halla
Valvoja

IronWarrior kirjoitti:Jaa-a. Elikkä ei siis tiedetä.
Nämä GW:n artistien kuvat ovat juuri niin "oikeita" kuin kyseisestä kaverista yleensä voi olla! Tämän perusteella voidaan hyvinkin sanoa, että tiedämme miltä Keisari näyttää.
Zaraki Kenpachi

Tuli selväksi
Montyr

Viesti Kirjoittaja Montyr »

Hei! Keisarin luokse ei päästetä yhtään ketään EI KETÄÄN tavallista kansalaista. Ainoastaan hänen henkilökohtainen palvojakaartinsa/vartijansa ja (en ole varma) high lords of terra. Ynnä pari erikoisluvan saanutta inkvisiittoria.
Kuka tietäisi, jos keisari olisi vaikka kuollut sinne. Tai entä jos hänen kaartinsa olisi High Lordien palkkalistoilla, eivätkä kerro keisarille kaikkea mitä imperiumissa tapahtuu ja sitten hallitsevat itse imperiumia. KEISARIN NIMESSÄ!
(uuuuuuu).
Walk softly...and carry a big gun.
ankara halla
Valvoja

Montyr kirjoitti:Hei! Keisarin luokse ei päästetä yhtään ketään EI KETÄÄN tavallista kansalaista. Ainoastaan hänen henkilökohtainen palvojakaartinsa/vartijansa ja (en ole varma) high lords of terra. Ynnä pari erikoisluvan saanutta inkvisiittoria.
Custodian Guardistakin ainoastaan Companioneilla on pääsy Kesarin tykö.
High Lordeilla ei ole sinne asiaa.
Inkvisiittorit eivät saa erikoislupia koska ovat Inkvsisiittoreita. Ajoittain tulee erikoistilanteita, jotka mahdollistavat/vaativat muiden kuin Companionien saapumista Keisarin eteen, mutta tällöin kyseessä voi olla myös kuka tahansa muu kuin Inkvisiittori.
Montyr kirjoitti: Kuka tietäisi, jos keisari olisi vaikka kuollut sinne. Tai entä jos hänen kaartinsa olisi High Lordien palkkalistoilla, eivätkä kerro keisarille kaikkea mitä imperiumissa tapahtuu ja sitten hallitsevat itse imperiumia. KEISARIN NIMESSÄ!
(uuuuuuu).
Astronomican sammuisi, Emperor's Tarot lakkaisi toimimasta, psyykkereille/astropaateille ei voisi enää suorittaa Soul Bindingia, jne. jne...
ankkuri.gif

Viesti Kirjoittaja ankkuri.gif »

ankara halla kirjoitti:Ottaen huomioon, että puhutaan fiktionaalisesta hahmosta, niin valokuvaa tosiaan tuskin löytyy :)
Mitä mitä :O Etkai sinä väitä että warhammerit ei ookkaan totta. Älä ny hulluja puhu.

Olen koristellut huoneen seinäni Adolf Hitlerin kuvilla koska olen varma että Aatu oli 1 keisarin monista valehenkilöllisyyksistä.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

ankara halla kirjoitti:Ajoittain tulee erikoistilanteita, jotka mahdollistavat/vaativat muiden kuin Companionien saapumista Keisarin eteen,
Kuten Vanditen tapauksessa kun Keisarin tytärten johtohahmoja vietiin tapaamaan keisaria. Eivät sitten koskaan sanoneet halaistua sanaakaan tapaamisesta.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”