Missä Keisarimme luuraa?
- Zaraki Kenpachi
Missä Keisarimme luuraa?
Onko kukaan nähnyt/kuullut jonkun nähneen kuvaa The Emperorista?
- Rectunator
Mutta Keisarihan syntyi vuonna 8000 eKr., joten hän voisi hyvinkin tällä hetkellä kävellä keskuudessamme, ja 'kytkoon fl... massarevinnäinen (for the kittens!) on nykyajan profeetoiden ennustusta asiasta.Oberon_ kirjoitti:Niin, siis mehän elämme 2000-luvun Suomessa, emme jossain vuoden 40004 ihme planeetalla. Ja vaikka eläisimmekin, emme varmasti ikinä näkisi keisaria. Eli ei, kukaan ei varmasti ole TODELLA nähnyt sitä heeboa ;)
You never know.
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
- ankara halla
- Valvoja
Keisarista löytyy yksi kuva mm. Isossa Mustassa Sääntökirjassa (se sama mikä julkaistiin myös WD:ssä extrajulisteena).
Tämän lisäksi Keisarin raadosta kultaisella valtaistuimellaan löytyy myös muutamia kuvituksia niin RT:n sääntökirjasta kuin toisen edikankin jostain opuksesta (ei nyt muistu mieleen oliko Dark Millenium vai se sääntökirja vai mikä).
Nämä ovat kaikki tietysti vain ja ainoastaan kyseisten artistien näkemyksiä kyseisesta kaverista.
Tämän lisäksi Keisarin raadosta kultaisella valtaistuimellaan löytyy myös muutamia kuvituksia niin RT:n sääntökirjasta kuin toisen edikankin jostain opuksesta (ei nyt muistu mieleen oliko Dark Millenium vai se sääntökirja vai mikä).
Nämä ovat kaikki tietysti vain ja ainoastaan kyseisten artistien näkemyksiä kyseisesta kaverista.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
- Zaraki Kenpachi
- ankara halla
- Valvoja
- ankara halla
- Valvoja
Ottaen huomioon, että puhutaan fiktionaalisesta hahmosta, niin valokuvaa tosiaan tuskin löytyy 
Entä pyöriikö 40k universumissa valokuvia tms. Keisarista? Todennäköisesti.
Onko mikään niistä aito? Kuka tietää, ketä kiinnostaa.
Miltä Keisari taas oikeasti näyttää? Sen tietävät ainoastaan Custodian Guardin Companionit (ja muutamat muut todella harvaan valitut yksilöt jotka Keisari on sallinut sisimpään kappeliinsa, edes Terran Lordeilla, Imperiumin voimakkaimmilla henkilöillä, ei ole asiaa sinne) jotka tuskin asiasta paljoa puhuvat.
Entä pyöriikö 40k universumissa valokuvia tms. Keisarista? Todennäköisesti.
Onko mikään niistä aito? Kuka tietää, ketä kiinnostaa.
Miltä Keisari taas oikeasti näyttää? Sen tietävät ainoastaan Custodian Guardin Companionit (ja muutamat muut todella harvaan valitut yksilöt jotka Keisari on sallinut sisimpään kappeliinsa, edes Terran Lordeilla, Imperiumin voimakkaimmilla henkilöillä, ei ole asiaa sinne) jotka tuskin asiasta paljoa puhuvat.
- Zaraki Kenpachi
- Zaraki Kenpachi
- ankara halla
- Valvoja
Hei! Keisarin luokse ei päästetä yhtään ketään EI KETÄÄN tavallista kansalaista. Ainoastaan hänen henkilökohtainen palvojakaartinsa/vartijansa ja (en ole varma) high lords of terra. Ynnä pari erikoisluvan saanutta inkvisiittoria.
Kuka tietäisi, jos keisari olisi vaikka kuollut sinne. Tai entä jos hänen kaartinsa olisi High Lordien palkkalistoilla, eivätkä kerro keisarille kaikkea mitä imperiumissa tapahtuu ja sitten hallitsevat itse imperiumia. KEISARIN NIMESSÄ!
(uuuuuuu).
Kuka tietäisi, jos keisari olisi vaikka kuollut sinne. Tai entä jos hänen kaartinsa olisi High Lordien palkkalistoilla, eivätkä kerro keisarille kaikkea mitä imperiumissa tapahtuu ja sitten hallitsevat itse imperiumia. KEISARIN NIMESSÄ!
(uuuuuuu).
Walk softly...and carry a big gun.
- ankara halla
- Valvoja
Custodian Guardistakin ainoastaan Companioneilla on pääsy Kesarin tykö.Montyr kirjoitti:Hei! Keisarin luokse ei päästetä yhtään ketään EI KETÄÄN tavallista kansalaista. Ainoastaan hänen henkilökohtainen palvojakaartinsa/vartijansa ja (en ole varma) high lords of terra. Ynnä pari erikoisluvan saanutta inkvisiittoria.
High Lordeilla ei ole sinne asiaa.
Inkvisiittorit eivät saa erikoislupia koska ovat Inkvsisiittoreita. Ajoittain tulee erikoistilanteita, jotka mahdollistavat/vaativat muiden kuin Companionien saapumista Keisarin eteen, mutta tällöin kyseessä voi olla myös kuka tahansa muu kuin Inkvisiittori.
Astronomican sammuisi, Emperor's Tarot lakkaisi toimimasta, psyykkereille/astropaateille ei voisi enää suorittaa Soul Bindingia, jne. jne...Montyr kirjoitti: Kuka tietäisi, jos keisari olisi vaikka kuollut sinne. Tai entä jos hänen kaartinsa olisi High Lordien palkkalistoilla, eivätkä kerro keisarille kaikkea mitä imperiumissa tapahtuu ja sitten hallitsevat itse imperiumia. KEISARIN NIMESSÄ!
(uuuuuuu).
-
ankkuri.gif
Mitä mitä :O Etkai sinä väitä että warhammerit ei ookkaan totta. Älä ny hulluja puhu.ankara halla kirjoitti:Ottaen huomioon, että puhutaan fiktionaalisesta hahmosta, niin valokuvaa tosiaan tuskin löytyy![]()
Olen koristellut huoneen seinäni Adolf Hitlerin kuvilla koska olen varma että Aatu oli 1 keisarin monista valehenkilöllisyyksistä.
Kuten Vanditen tapauksessa kun Keisarin tytärten johtohahmoja vietiin tapaamaan keisaria. Eivät sitten koskaan sanoneet halaistua sanaakaan tapaamisesta.ankara halla kirjoitti:Ajoittain tulee erikoistilanteita, jotka mahdollistavat/vaativat muiden kuin Companionien saapumista Keisarin eteen,
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi