"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hyvää Joulua!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Onnea ja pitkää ikää minunkin puolestani NidGirlille ja camoflamelle. Kuinkakohan mones onnitteluviesti tuokin oli...

Huoh. Joulu, ja olen laihtunut lähes 2.5 kiloa.. Mikä minussa on vikana :(.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
simppaa

Viesti Kirjoittaja simppaa »

Illumina kirjoitti:Huoh. Joulu, ja olen laihtunut lähes 2.5 kiloa.. Mikä minussa on vikana :(.
Maksalaatikko
Save a tree, eat a beaver.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Showerhammer kirjoitti: Maksalaatikko
Elä selitä, maksalaatikko on eliittiä joulupöydässä, niinkuin porkkanalaatikko.
Syynä on väärin hoidettu ruokakierros. Syöty liikaa alkupaloja. Alkupaloja tulee ottaa kohtuudella pääruoan kanssa (kinkku/kalkkuna & laatikot) niin, että toisen santsikierroksen jälkeen vasta oikeastaan syntyy nälkä. Ja tuntee, että silloinkin mahtuu vatsaan paljon. Jos toisella santsikierroksella ei tule nälkä, niin voi voi, olet joku ihme ituhippi silloin.
- Kynä-ääliö
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Luulempa että hän vain tarkoitti figuarmeijaansa josta möi 2.5k edestä figuja ;).
No pain no gain.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Drago^ kirjoitti:Luulempa että hän vain tarkoitti figuarmeijaansa josta möi 2.5k edestä figuja ;).
Luulet väärin. Painoni on kadonnut ja kaiken lisäksi on joulu :(. Thelacan voi olla oikeassa, olen ihme ituhippi.

Mutta eiköhän se ritä minun paino ongelmistani ;).
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”