"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ropecon

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Mysterous kirjoitti:Jos ottaa viikonlopu lipun niin sitte kai joutuu:
a) hankkimaan jostain lähistöltä majapaikan.
Tai yöpyä Smökissä/Dipolissa. Dipolissa oli ainakin tänä vuonna joitakin
osioita, jotka oli varattu nukkumasaleiksi (eli makuupussi ja alusta vaan
mukaan). Narikka on maksuton (jollei tee jotain tosi tyhmää. Eli juoksuta
trollia turhaan). Smökissä en ole itse kertaakaan yöpynyt, mutta
käsitääkseni se on kyseistä tarkoitusta varten pääasiallisesti varattu
(LARP-tanssiaisten harkat tosin taitavat siellä olla).
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

ovv kirjoitti:c) ei nuku (mutta se ehkä kannattaa, vaikka onhan se kivaa valvao pari päivää putkeen, mutta jos turnaukseen osallistuu, niin suosittelen nukkumista.. ei niin ajatus kulje jos ei nuku)
Mä huomasin ton tänä vuonna, pelattiin Chronophaquen kanssa koko yö 40K:ta ja seuraavana päivänä meinasin nukahtaa ekan pelin aikana (onneksi vastassa oli newbie joka massacroitiin helposti), ja illalla vasta alkoikin olla hauskaa...
Ei sitä näin vanhana enää jaksa.
ovv
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ovv »

Ari kirjoitti:Mä huomasin ton tänä vuonna, pelattiin Chronophaquen kanssa koko yö 40K:ta ja seuraavana päivänä meinasin nukahtaa ekan pelin aikana (onneksi vastassa oli newbie joka massacroitiin helposti), ja illalla vasta alkoikin olla hauskaa...
Ei sitä näin vanhana enää jaksa.
jep. :) mut on se aika hämärä meininki joskus viideltä sunnuntai-aamuna. ja nukkumispaikka kannattaa valita hyvin, ettei se elefanttiletka herätä. :evil:
gaming since '92
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Tai julma järjestäjä setä.
Tänä vuonna tuli nimittäin herättyä sunnuntai yönä kolmen aikoihin kun joku jannu kävi jertomassa meille bonesripperin kanssa ettei pöydän alla saa nukkua.
Warped Creme

Viesti Kirjoittaja Warped Creme »

jamopower kirjoitti:Tai julma järjestäjä setä.
Tänä vuonna tuli nimittäin herättyä sunnuntai yönä kolmen aikoihin kun joku jannu kävi jertomassa meille bonesripperin kanssa ettei pöydän alla saa nukkua.

Mulle tapahtui sama asia, just kun oli saanut silmät kiinni niin joku tulee tökkimään :/

Mutta setä johti minut jonnekkin saliin, missä oli hiljaisempaa, niin sai nukuttua pikkaisen enemmän.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
Daroc

Viesti Kirjoittaja Daroc »

ovv kirjoitti:c) ei nuku (mutta se ehkä kannattaa, vaikka onhan se kivaa valvao pari päivää putkeen, mutta jos turnaukseen osallistuu, niin suosittelen nukkumista.. ei niin ajatus kulje jos ei nuku)
Äh... yliarvostettua. Mitä vähemmän nukuin sitä paremmin pärjäsin :lol: .
ovv
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ovv »

joskus noi sedät jaksaa, mut joskus kun ne nukkumasalit alkaa oleen liian täysiä niin ei ne niin vaivaudu. niistä tuoleista saa ihan mukavan sängynkin aikaseks kun pistää joku 2x5-2x7 (pituudestä riippuen, nääs) setin pystyyn. mahtuu vaikka kaks henkee.. :wink: sitten taas jos menee jonnekin uinumasaliin nuq:maan niin kannattaa kattoa ettei se ole juuri se jossa aamulla aivan ensimmäisenä on jo jotain menossa :)
gaming since '92
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Unelmoin yhä siitä, että jos sitten ensikerralla saisin sen vanhempien asuntoauton lainaksi. Tulisin kavereiden kanssa päivää tai paria ennen valtaamaan paikan parkkipaikalta. Se olisi hienoa. Mukana olevalle 3 - 5 kaverille ja minulle olisi paljon tilaa, mukavat pehmeät sängyt ja ihanteellinen äänentoisto soittamaan suloista pehmeänmetallin tuutulaulua.
Oma keittiö, jääkaappi, liesi. Kaikki kodin mukavuudet näppärästi Dibolin parkkipaikalla....

Unelma, joka jää varmasti unelmaksi..
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Muuttakaa Espooseen, niin ei ole ongelmaa :)
Mä nukuin kotona molempina öinä :wink:
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

Nukkumapaikaksi käy vallan mainiosti mikä tahansa lattiatila jossa on 150cm tilaa. Tyynyn saa konvertoitua sellaisesta tuolista joita sieltä löytyy. Sen kun kaataa selälleen niin maassa oleva selkänoja tukee päätä juuri sopivasti. Tietysti ne matolla päälystetyt lattiat on parempia. Monena vuonna hyväksi koettu :)
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
Daroc

Viesti Kirjoittaja Daroc »

VonCarstein kirjoitti:Mä nukuin kotona molempina öinä :wink:
Mitä kivaa siinä nyt sitten olis :wink: ?
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Daroc kirjoitti:
VonCarstein kirjoitti:Mä nukuin kotona molempina öinä :wink:
Mitä kivaa siinä nyt sitten olis :wink: ?
hehe. No. Tässä iässä sitä arvostaa pehmeätä sänkyä aika paljon verrattuna kovaan lattiaan.
makebou

Viesti Kirjoittaja makebou »

onko ne nukkumasalit yleensä täynnä koska ei viittis kenenkään syliin änkee.
Miks joku tyyny pitäis "konverttaa" ottaa vaan mukaan tyynyn, helpompaa, pehmeämpi
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

Itekki asun 1-2km päässä dipolista, mutta ei sinne mennä! Suomen sissi ei valita. Ennen ei lähetä ku karkit on loppu.
Huumorilla, huumorilla.
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Ropecon on kuin joulu, kerran vuodessa ja kaikki odottavat sitä, valitettavasti...
Tehään vetoomus Conin pidentämisestä tai vähintään 2 Conia vuodessa... :P . Minä ja minun hienot ideani...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Vois mennä ens vuonna voittamaan sen, high elf armeija ei ole hävinnyt 14 kuukauteen. Ja kyllä, olen pelannut n. kerran kuussa. Kaikki voittanut, enkä ees pelkän magian ansiosta 8)

(pitäähän sitä gangstojen uhota)

Nyt soi: Tulenkantajat - Lapin Gangsta

8)
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

(Pelien suhteen puhuin totta)
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
The Rain

Viesti Kirjoittaja The Rain »

Kuinka moni aikoo mennä sinne puvussa tai ja aseella :?:
Corian

Viesti Kirjoittaja Corian »

No aseen kanssa en ainakaan :lol: Mutta kyllä varmaan jonkun bofferi miekan mukaan otan :wink:
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Tupets

Viesti Kirjoittaja Tupets »

Ghe'dahlg kirjoitti:Tehään vetoomus Conin pidentämisestä tai vähintään 2 Conia vuodessa... :P . Minä ja minun hienot ideani...
Kun katselee sunnuntai aamuna niitä nuokkuvia hörhöjä siellä, niin huomaa kyllä, että tekee jo vähän tiukkaa niiden kolmen päivänkin kanssa :).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”