"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kauhun Silmä 2, uusi turnaus, uudet kujeet...

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Harasova

Joo

Viesti Kirjoittaja Harasova »

Vihdoin jokin muu kuin Örkki voitti
WoW = addictoiva perkele
Rotten sound

Re: Joo

Viesti Kirjoittaja Rotten sound »

Goblineitten vetämässä kurashin ruumista hautuusmaalle musta hahmo tuli nuijan kanssa pimeästä nurkasta. Ennen viimeisen goblinin kuolemaa kuului"mit-mit-mitä sehän on Lord Kurash tappokone murskaaja teloittaja lohikäärmeen tappaja sankarilinen ja mahtava Lord kurash Jr Jr isä, jonka mukana tulee Lord Kurash jr jr äiti!". "älä huoli Leidi Kurash pääset taistelemaan hänen rinnalleen seuraavaan Kuolemman areenalle tämän esineen kautta sinä saat poikasi voiman ja sinun älysi". Rituaalin valmistuttua mahtava "Leidi Kurash" sai ylivoimaiset voimat ja hän otti Kurash jr jr tavarat.
Hieno voitto *köh köh saamerin power monster juusto yyber vämpyyri* tässä tuli samalla tehtyä uusi hahmo taistelemaan. Kiitos ja kumarus
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Eikö voittajalla ole mitään kommentoitavaa? Ainahan olet ollut ensimmäisten joukossa. En tietenkään voi olettaa päivittäisiä sotuvierailuja, mutta miltein sellaisista nuo viestien määrät kertovat... Kenties hieman niitä loistavia tarinoita (eipähän titteli ole turha)?
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Nipsu

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Onnittelut voittajalle vaikka rehellisesti sanottuna eipä ollut kovin yllättävä lopputulos.
Skeneen paluu prokkiksena modata 3ed DE figuista about WYSIWYG armeija. Saa nähä kuin käy.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Minä, jaarli Tirisfal sanoin, ettei kukaan ole minua voittanut, eikä mikään muuttuisi, eikä mikään muuttunut, ja kaikki on ainaisesti yhtä ja samaa.

Nauraen siitä, että tämä uusi jumaluus vieläkin kehtaa haastaa minut, nostan miekkani valmiina katkaisemaan hänen päänsä. Sillä vuosien vaellusteni aikana olen nähnyt monen jumalan kaatuvan ja loppuvan, eikä tämä ole mikään poikkeus, sillä niin on ollut ja on oleva.

Nauran myös jumalille, jotka minulle tämän voiman houkkamaisuuttaan antoivat. Mitä välittäisin heistä tahi heidän suunnitelmistaan jossa he luulevat käyttävänsä minua? Tapan jokaikisen haastajani, jumala tai kuolevainen, niinkuin on ollut, kunnes minulla on hetki rauhaa ja pääsen palaamaan kultaiseen lapsuuteni ja tuntea taas miten makealta elämä voikaan maistua suussa.

Sillä mitään nautintoa en ole saanut tästä, kuten en pitkiin aikoihin mistään muustakaan taistelusta. Kuolleen soturin osa on yksinäinen ja iloton, niin on ollut kaikkina aikoina, ja uskon että tällainen jumaluus on vielä yksinäisempää ja ilottomampaa. Siksi mielummin olisin joenrannan pääskynen, kettu kolossaan pesueensa luona, susi laumassaan tai vaikka kirppu ihmisen päänahassa, sillä mikään ei ole turhempaa kuin ylhäisten ja mahtavien valta ja voima.

Niin sanon minä, jaarli Tirisfal, ketään kumartamatta.

Ja voittohan se sieltä napsahti.

Haluan kiittää Myrskydemonia areenan järjestämisestä, ja varsinkin sen nopeasti loppuun viemisestä. Kiitettävän tahdilla teit tämän homman.

Toiseksi haluan kiittää kaikkia muita osallistujia jotka mahdollistivat tämän areenan olemassaolon.

Ja kolmanneksi, kiitos teille kaikille jotka hahmoni teurasti matkanvarrella.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Viiksivallu

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Dalamar kirjoitti:
Ja kolmanneksi, kiitos teille kaikille jotka hahmoni teurasti matkanvarrella.

Ole hyvä vaan ja onnittelut voitosta. Voisitko vielä kertoa mikä oli alkuperäinen varustuksesi.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Stormdaemon

Minä taidan valaista edellistä kysymystä:
Tirisfalilla oli Strenght of Steel, Master Strike, Barded Nightmare ja Additional hand weapon. Muistaakseni ei muuta.
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Mr_Fineday

Viesti Kirjoittaja Mr_Fineday »

Stormdaemon kirjoitti:Barded Nightmare ja Additional hand weapon.
Eikö tämä ole ristiriidassa keskenään?

Mutjuu, hyvän skaban järjestit ja kivat fluffit. Kiitos, stormdaemon.
Stormdaemon

On se, mutta voittaja ei muistanut sääntöä.
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound »

Monta w jäi vämpyyri pämpyyrille?
Viimeksi muokannut Rotten sound, Ti 06.06.2006 10:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stormdaemon

Rotten sound kirjoitti:
Stormdaemon kirjoitti:On se, mutta voittaja ei muistanut sääntöä.
Monta w jäi vämpyyri pämpyyrille?
Mitenköhän tuonkin lainaaminen mihinkään liittyi... Taisipa se ottaa tuossa vain 1W, varsinkin kun lueskelin tapahtumia kertaukseksi, eli 2W jäi jäljelle.
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”