Kauhun Silmä 2, uusi turnaus, uudet kujeet...
-
Rotten sound
Re: Joo
Goblineitten vetämässä kurashin ruumista hautuusmaalle musta hahmo tuli nuijan kanssa pimeästä nurkasta. Ennen viimeisen goblinin kuolemaa kuului"mit-mit-mitä sehän on Lord Kurash tappokone murskaaja teloittaja lohikäärmeen tappaja sankarilinen ja mahtava Lord kurash Jr Jr isä, jonka mukana tulee Lord Kurash jr jr äiti!". "älä huoli Leidi Kurash pääset taistelemaan hänen rinnalleen seuraavaan Kuolemman areenalle tämän esineen kautta sinä saat poikasi voiman ja sinun älysi". Rituaalin valmistuttua mahtava "Leidi Kurash" sai ylivoimaiset voimat ja hän otti Kurash jr jr tavarat.
Hieno voitto *köh köh saamerin power monster juusto yyber vämpyyri* tässä tuli samalla tehtyä uusi hahmo taistelemaan. Kiitos ja kumarus
Hieno voitto *köh köh saamerin power monster juusto yyber vämpyyri* tässä tuli samalla tehtyä uusi hahmo taistelemaan. Kiitos ja kumarus
- Stormdaemon
Eikö voittajalla ole mitään kommentoitavaa? Ainahan olet ollut ensimmäisten joukossa. En tietenkään voi olettaa päivittäisiä sotuvierailuja, mutta miltein sellaisista nuo viestien määrät kertovat... Kenties hieman niitä loistavia tarinoita (eipähän titteli ole turha)?
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Minä, jaarli Tirisfal sanoin, ettei kukaan ole minua voittanut, eikä mikään muuttuisi, eikä mikään muuttunut, ja kaikki on ainaisesti yhtä ja samaa.
Nauraen siitä, että tämä uusi jumaluus vieläkin kehtaa haastaa minut, nostan miekkani valmiina katkaisemaan hänen päänsä. Sillä vuosien vaellusteni aikana olen nähnyt monen jumalan kaatuvan ja loppuvan, eikä tämä ole mikään poikkeus, sillä niin on ollut ja on oleva.
Nauran myös jumalille, jotka minulle tämän voiman houkkamaisuuttaan antoivat. Mitä välittäisin heistä tahi heidän suunnitelmistaan jossa he luulevat käyttävänsä minua? Tapan jokaikisen haastajani, jumala tai kuolevainen, niinkuin on ollut, kunnes minulla on hetki rauhaa ja pääsen palaamaan kultaiseen lapsuuteni ja tuntea taas miten makealta elämä voikaan maistua suussa.
Sillä mitään nautintoa en ole saanut tästä, kuten en pitkiin aikoihin mistään muustakaan taistelusta. Kuolleen soturin osa on yksinäinen ja iloton, niin on ollut kaikkina aikoina, ja uskon että tällainen jumaluus on vielä yksinäisempää ja ilottomampaa. Siksi mielummin olisin joenrannan pääskynen, kettu kolossaan pesueensa luona, susi laumassaan tai vaikka kirppu ihmisen päänahassa, sillä mikään ei ole turhempaa kuin ylhäisten ja mahtavien valta ja voima.
Niin sanon minä, jaarli Tirisfal, ketään kumartamatta.
Ja voittohan se sieltä napsahti.
Haluan kiittää Myrskydemonia areenan järjestämisestä, ja varsinkin sen nopeasti loppuun viemisestä. Kiitettävän tahdilla teit tämän homman.
Toiseksi haluan kiittää kaikkia muita osallistujia jotka mahdollistivat tämän areenan olemassaolon.
Ja kolmanneksi, kiitos teille kaikille jotka hahmoni teurasti matkanvarrella.
Nauraen siitä, että tämä uusi jumaluus vieläkin kehtaa haastaa minut, nostan miekkani valmiina katkaisemaan hänen päänsä. Sillä vuosien vaellusteni aikana olen nähnyt monen jumalan kaatuvan ja loppuvan, eikä tämä ole mikään poikkeus, sillä niin on ollut ja on oleva.
Nauran myös jumalille, jotka minulle tämän voiman houkkamaisuuttaan antoivat. Mitä välittäisin heistä tahi heidän suunnitelmistaan jossa he luulevat käyttävänsä minua? Tapan jokaikisen haastajani, jumala tai kuolevainen, niinkuin on ollut, kunnes minulla on hetki rauhaa ja pääsen palaamaan kultaiseen lapsuuteni ja tuntea taas miten makealta elämä voikaan maistua suussa.
Sillä mitään nautintoa en ole saanut tästä, kuten en pitkiin aikoihin mistään muustakaan taistelusta. Kuolleen soturin osa on yksinäinen ja iloton, niin on ollut kaikkina aikoina, ja uskon että tällainen jumaluus on vielä yksinäisempää ja ilottomampaa. Siksi mielummin olisin joenrannan pääskynen, kettu kolossaan pesueensa luona, susi laumassaan tai vaikka kirppu ihmisen päänahassa, sillä mikään ei ole turhempaa kuin ylhäisten ja mahtavien valta ja voima.
Niin sanon minä, jaarli Tirisfal, ketään kumartamatta.
Ja voittohan se sieltä napsahti.
Haluan kiittää Myrskydemonia areenan järjestämisestä, ja varsinkin sen nopeasti loppuun viemisestä. Kiitettävän tahdilla teit tämän homman.
Toiseksi haluan kiittää kaikkia muita osallistujia jotka mahdollistivat tämän areenan olemassaolon.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
- Viiksivallu
Dalamar kirjoitti:
Ole hyvä vaan ja onnittelut voitosta. Voisitko vielä kertoa mikä oli alkuperäinen varustuksesi.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
- Stormdaemon
- Mr_Fineday
- Stormdaemon
-
Rotten sound
Monta w jäi vämpyyri pämpyyrille?
Viimeksi muokannut Rotten sound, Ti 06.06.2006 10:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Stormdaemon
Mitenköhän tuonkin lainaaminen mihinkään liittyi... Taisipa se ottaa tuossa vain 1W, varsinkin kun lueskelin tapahtumia kertaukseksi, eli 2W jäi jäljelle.Rotten sound kirjoitti:Monta w jäi vämpyyri pämpyyrille?Stormdaemon kirjoitti:On se, mutta voittaja ei muistanut sääntöä.
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.