"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasaran Ropecon meeting

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
TheBerzerker

Viesti Kirjoittaja TheBerzerker »

Tuohon sitä tulisi mukaan :D Arvailisin vain tosin kaikki tunnetut nickit ... sitten kun tulee joku neverheard vastaan ni ei voi mitää :D
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Heh. On sitä typerämpiäkin tapoja iltansa viettää.. samaan teemaan vielä nikkibingoa.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Grond kirjoitti:
dead flesh penalty kirjoitti:Eli missä, milloin, ja keksiikö joku jotain ohjelmaa/tempausta joka tekisi tästä muuta kuin nikkiarvuuttelun sm-kisat?
Toihan olisi hyvä idea - yksi juontajaksi, ja vuorollaan kiskotaan sotulaisia muiden nähtäväksi, jotka sitten kuorohuudantana arvailevat kuka nikki mahtaa olla kyseinen irl-rumannäköinen hyypiö.

Tarvitaan toki tunnelmanluojaksi yksi palkattu tyyppi, joka jokaisen kohdalla huutaa "tuo on niin pervon näköinen että sen on pakko olla huussi!"
Niin, mutta arvaappa, miten minun itsetuntoni siinä sitten murenee, kun tuolleen huudetaan jollekin tavallisen näköiselle ihmiselle.
OneManArmada

Viesti Kirjoittaja OneManArmada »

Özmer sentään, täytyy katsoa jos kerkeän workshopeilta ja pelaamiselta...Kaverin ensimmäinen major-turnaus, täytyyhän sitä varmaan avittaa. Minut ainakin tunnistaa AD/salama/HD paidasta, joten ei tarvitse itkeä missä minä olen ;)
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
J-P

Viesti Kirjoittaja J-P »

OIKEESTI!
Nyt ihmiset otetaan ja päätetään tuo miitin ajankohta ja paikka. Muuten ei saada aikaan miittiä. Viime vuonna koetettiin, mutta hommasta ei tullut mitään, sitä edellisenä vuonna kaikki oli vaan tuppisuuna, vaikka paikalla oliki porukkaa ja sitä edellisenä vuonna oli kuus ihmistä paikalla. Tosin se oli kyllä eka miitti koskaan, mutta viis siitä.
Eniveis, nikinarvauskisa vois olla kiva, mutta toteutus ehkä vähän vaikee. Mutta ohjelmaa nyt keksii spontaanistikkin, tärkeempää on aika ja paikka.
Eli, ei ainakaan missään tapauksessa turnauksen päällä, muuten joku inisee, ettei pääse. Myös maalauspajan kans päälekkäisyys voi olla väähn hiljasta. Ja ei todellakaan niiden tanssiaisten päälle, muuten minä inisen ja palkkaan kaverit pilaamaan teidän miitin.
Eli tuosta ku pikaseen kattoo, niin perjantai-iltana 22.30 jälkeen, lauantaina aamusta ysiltä? EI! No sunnuntaina aamupäivästä, kun kaikki on jo heränny ja ei oo vielä kukaan ehtiny paeta paikalta. Periaatteessa myös tuossa ku lohko A vaihtuu lohkoksi B vois olla vähän aikaa, mutta käytännössä ei varmaan. Eli mielipiteitä.
Itse kannatan tuota perjantai-iltaa. Ei tuo puol ykstoista nyt niin myöhä oo vielä. Ja paikaksi pitäs keksiä joku, johon mahtuu ja jossa ei tule kylmä. Ulkoilmaa en kannata, koska meinasin olla kiltti päällä ja noh... se ei ihan se lämpimin asuste kuitenkaan ole ja yöt alkaa olla jo vähän vilposia.

Mutta oikeesti! Puhukaa! Ehottakaa! Muuten jäädään ilman miittiä, nää on nähty ennenki, että jos ei tehä ni ei tapahu.
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
laurentius

Viesti Kirjoittaja laurentius »

jos jotain tälläistä suunnitelette olen mukana...
minut tunnisttaa eksyneesta katseesta ja olen hyvin paljon yksin (eka kerta) ja ikää löytyy sellaset 15v. joten minut erottaaa niiten partaveikkojen keskeltä helposti...
ja voinhan aina kirjottaa johonkin lappuun laurentius ja teipata se paitaan.
We are returned!
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Perjantaina vaan. Voin käväistä jos muistan.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Rune kirjoitti:Perjantaina vaan. Voin käväistä jos muistan.
x2
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Perjantai 22.30 is good. Sitten pitäisi päättää paikka. Guzlob ehdotti baaria, mutta se siis karsisi alaikäiset joukosta (onko se huono juttu?). Ehdottakaa, lapset jotain. Tai sitten vain etsitään kilttimies ja keräännytään sen ympärille.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
J-P

Viesti Kirjoittaja J-P »

Baari vois olla hyvä paikka meille täysikäsille mennä jatkamaan keskustelua, mikäli juttua riittää.
Tuohon aikaan ulkona on tosiaan jo vähän liian vilposa olla, mutta sisällä rupeaa kyllä taas ohjelma vähenemään jo tuohon aikaan. Äkkiseltään tommosia hyviä tapaamispaikkoja jos rupee miettimään, niin siellä sali 1:n edessä on aina ollu tilaa enemmän tai vähemmän, tietenki siinä portaiden alapäässä on kans tilaa ja ööö... no figusaleissa ei välttämätä oo sitä paljoa, mutta siellä roolipelipöytien luona on kans perinteisesti ollu vähän väljempää.
Siitä sit ku on sovittu joku tapaamispaikka voidaan ettiä joku kiva paikka mihin mennä jutustelemaan mukavia tai jotain.
ja tosiaan perjantaille varmistui asusteekseni nyt nahkainen kiltti, kuulema ehtii kaveri ommella sen siihen mennessä. Todennäköisesti paitapuolella (tuohon aikaan on jo senverta viileä, että paitakin lienee päällä) on sitten semmonen missä on edessä pollo ja teksti Ropeapina ja selässä lukee "Minulle vittuillaan." tai jotain muuta yhtä idioottia. Ruma jätkä paita tulee varmaan ylle vasta sunnuntaina.
Mutta nyt kaikki conissa ennenkin olleet pistävät harmaat aivosolut ruksuttamaan ja miettivät missä kaikkialla on viime vuosina ollut tilaa perjantaina 22.30
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Joku lähistöllä asuva voisi myös järjestää jonkun kyltin "Sotavasara miitti tässä perjantaina kello 22:30" Aina kun siitä kyltistä kulkisi ohi niin muistuisi taas mieleen. Toissakerrallahan unohdin koko tapaamisen ja viimeeksi tulin c'oniin päivän myöhässä.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Pitää kahto jos kerkiän paikalle. Muuten minut löytää ´Conista joka päivä noin 6 tunnin ajan GW:n sinisessä outrider -uniformussa demottamassa hammereita tai Lautapelipuolen infosta...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Maelis kirjoitti:Joku lähistöllä asuva voisi myös järjestää jonkun kyltin "Sotavasara miitti tässä perjantaina kello 22:30" Aina kun siitä kyltistä kulkisi ohi niin muistuisi taas mieleen. Toissakerrallahan unohdin koko tapaamisen ja viimeeksi tulin c'oniin päivän myöhässä.
Kyltti on hyvä idea, mutta paras paikka sille on ehdottomasti pelipöytien alue. Figujen luotahan sotujengi löytyy ja se on luonnollinen paikka tiedolle missä se miitti järjestetään.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Meikä vois muuten tulla, paitsi että tuntuu jotenkin että meikä on se viimeinen henkilö joka siellä haluttaisiin nähdä, taidan jättää tulematta miittiin. Sorry Guys.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Tule vaan, ei ainakaan mua haittaa ja lupaan etten osottele sormella tai muuta epäkohteliasta... ...siis jos itse pääsen, muista Sotun apinoista en tiedä...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Ratovaaria aina yleisesti paheksutaan, mitä minä kummastelen. Kun en ole koskaan nähnyt hänen mitään pahaa tekevän. vai osunko juustotahkossa aina sen reiän kohdalle?
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Jänkäkoira

Viesti Kirjoittaja Jänkäkoira »

Hmm.. miten olis paikkana tuo kaubamajan edusta, kun sehän sulkeutuu aika aikasin kait kuiten? Jos tuolloin perjantai iltana miitti järjestettäisiin.. Itse ilmestyn varmaan tummansinisessa viitassa + kaasunaamarissa tai jotain muuta ihanaa..
saan nyt nähdä..

Jotain sotu miitti kylttiä voisi väsätä jos tässä ehtii/jaksaa. sen sitten lyödä siihen viereen pystyyn ja mennä lattialle istumaan.

..?
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Minulla tulee olemaan niin uniikki t-paita päällä, että siitä minut tunnistaa helposti - vihreä Hattrickin Yhdistyneet Fiilispelaajat -järjestön logolla & Hattrick-tekstillä sydämen kohdalla varustettu tekele. Oletan ettei kaikki ne 6 muutakin ihmistä jotka kyseisenvärisen YFP-paidan omistavat tule paikalle, koska kukaan ei tietääkseni ropeta/figuile/tai ole muuten niin pahasti sekaisin että coniin tulisivat :).
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Poli on vapaa perjantaina 22:30 hyvin tod näk. Nykikää mua hihasta conissa jos sen haluatte miittipaikaksi.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Ratovaari kirjoitti:Meikä vois muuten tulla, paitsi että tuntuu jotenkin että meikä on se viimeinen henkilö joka siellä haluttaisiin nähdä, taidan jättää tulematta miittiin. Sorry Guys.
Miksi sua ei haluttaisi nähdä? Ei foorumi peeloilu vaikuta mihinkään, hyvä että täällä on muutamia jotka väittää vastaan joka asiasta ja aukoo päätä modeille, saapahan ne päivän naurutkin jossain välissä. :)

Kiva, että ylläpitäjä oli suopea ja poisti bänät.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”