Eli, ihan mielenkiinnosta laitoin kuvat, ja haluaisin kuulla mielipiteitänne.

Aika saman laisen vaikutelman sain... hmm... voisit laittaa sihen vähän taloja niin voisi tulla vähän mielen kiintoisempi kenttä.Aabe kirjoitti:Minulle jäi tuosta (ihan positiivisessa mielessä) sellainen autio tunnelma. Maailma on juuri "räjähtänyt". Maa on tollaselle wasteland tyyliselle paikalle vähän tasaista. kaupunkina se taas kaipaisi enemmän rakennuksia tai muuta sellaista. Ja nämähän ovat vain minun mielipiteitäni. En ole itse oikeastaan rakentanut viellä yhtään pelipöytää. Aikeissa olen ja materiaalia on mutta aikaa ei.
En ihan hahmota mitä tällä lauseella tarkoitat, pitäisikö pöydän olla epäsymmetrisen muotoinen?Draven kirjoitti:Hienohan tuo on, vähän vaihtelua maastonmuotoihin voisi kaivata kun harvemmin taistelutantereet aivan biliskenttiä ovat.
Maastoa on tekeillä lisää, monen moista erinäköistä ja kokonaista.Draven kirjoitti:Myös maastoa voisi olla hieman enemmän etteivät ampuvat armeijat saa liikaa etua,
maasto myös lisää hyvin taktikointimahdollisuuksia.
No... Tämähän on oma vikasi, mutta toki tuo pöydän pinta on karkeampi kuin keittiönpöytä, hiekkaa kun on. Itselleni tämä on ainakin itsestään selvyys, tiedä sitten mitä siellä ylä-asteella nykyisin opetetaan.Mer'siles kirjoitti:Figut eivät pysy pystyssä.
"Laitetaan saman tien kaikki palat sun depolle, että örkit on turvassa"Mer'siles kirjoitti:Eikä suojaa ole tarpeeksi, ainakaan näin örkkipelaajan makuun.Itse tuohon kaipaisin jonkinlaista isoa maastopalaa jonka taakse voisin piilottaa basiliskin. Ja sitten kaikennäköistä pikkukivaa.
No älä? Aika karkeaa hiekkaa se vaan onkAmeli kirjoitti: toki tuo pöydän pinta on karkeampi kuin keittiönpöytä, hiekkaa kun on.
Ei depolle vaan matkanvarrelle noob.kAmeli kirjoitti:"Laitetaan saman tien kaikki palat sun depolle, että örkit on turvassa"
Tekisin jos ois jotain mistä tehdä... Ja ei, ei ole varaa siihen 10€ finnfoami levyyn josta riittää vaikka kuinka pitkäksi aikaa. Ja oonhan tehnykkin pari kukkulaa, ne ei vaan sovi tohon tuhka-aavikko teemaan.kAmeli kirjoitti:pelikaverit ovat vain kädettömiä joten joudun itse väsäämään kaiken.
ps. ...heidän pelipöytiä odottaen...
No, sinua lainaten, on hullua maksaa hiekasta mutta pihasta ei hienompaakaan löytynytMer'siles kirjoitti:No älä? Aika karkeaa hiekkaa se vaan on![]()
Mer'siles kirjoitti:Tekisin jos ois jotain mistä tehdä... Ja ei, ei ole varaa siihen 10€ finnfoami levyyn josta riittää vaikka kuinka pitkäksi aikaa.
No, se teema nyt on helpoin ja nopein tehdä, tarjoon maalit, jos tuut kuiva maalaan ton pöydän.Mer'siles kirjoitti:Ja oonhan tehnykkin pari kukkulaa, ne ei vaan sovi tohon tuhka-aavikko teemaan.
Tee se eka, niin nähdään tuunko, keittiön pöytä kun ei herätä peli haluja kun kunnon pöytäkin löytyy.Mer'siles kirjoitti:Eikä mulla oo ees mitään järkee tehdä mitään pelipöytää kun et kuitenkaan jaksa raahautua tänne, vaan pelataan sielä aina.