"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Suurennettu marine (entistä vähemmän WIP)+ chapterin tunnus

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Githgulcag

Suurennettu marine (entistä vähemmän WIP)+ chapterin tunnus

Viesti Kirjoittaja Githgulcag »

Aloitan pienenä sivuprojektina pienen n.750 pisteen marine armeijan. Pakkohan se on kokeilla isonnettujen marineiden konveroimista, kun se nykyään näyttää olevan muotia :D . Tässä olisi ensimmäinen Wip marine.

Kuva
Kuva

Koko vertailu
Kuva

Onko kokoa riittävästi? Mitä pitää parantaa? Älkää vielä välittäko pintojen epätasaisuudesta. Pitää viilata ne pois, kun milliputin ja greenstuffin sekoitus kovettuu kunnolla.
Viimeksi muokannut Githgulcag, Su 04.02.2007 20:31. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Slipoilfan

Viesti Kirjoittaja Slipoilfan »

Makee! Tosissaan hienotaa kehiin ja sitten voidaan sanoa kunnolla.
Skenehuora
Korppu3

Viesti Kirjoittaja Korppu3 »

Tuo sen sauva näyttää liian hammastikulta tuon valtavan ruhon kanssa..
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Lähinnä tuo hammastikku on melko realistisen kokoinen sillä paksummasta olisi vaikeaa pitää kiinni. Tuo on ihan hieno kyllä, mutta on kyllä aika iso jopa isonnetuksi Marineksi. Tuolle voisi myös sopia 40mm alusta paremmin.
ötzi

Viesti Kirjoittaja ötzi »

Tuo sauva käsi on jotenkin ihmeellisestä taipunut taakse päin, siinä voisi olla vähän korjaamista, ja tosiaan figu näyttäisi paremmalta monster basella. keppi on nimenomaan realistinen, kun taas GWeen malleissa joskus on melkoiset tukit sauvoina IMO. hienoa työtä, jos vain osaisin itsekkin..
Necron Loiri

Viesti Kirjoittaja Necron Loiri »

Näyttää siltä, että pituutta on tullut lisää, mutta jalat ja kädet ovat yhtä paksuja kuin muutenkin. Eli niitä kannattaisi vielä paksuntaa hieman. Ja mielestäni tämä näyttää seisovan jotenkin 'epämiellyttävässä' asennossa. Lähinnä nuo jalat tässä häiritsee.

-NL
K0tka

Viesti Kirjoittaja K0tka »

Ihan siisitin näköinen, mutta, en tykkää yhtään noista hartia levysitä kun ne ovat YLI-pienet muun mariinin massaan verrattuna. muuten hieno :)
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Onhan se ihan kivan kokonen, mut sen olkapää panssarit o liian pienet. Mutta muute kyl ihan asiallinen
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

hyvin sait pelastettu sen ukon :)

mutta jalat on ohuet ja epäluonnollisessa asennossa, tuo kaatuu.
Ja se 40mm base olisi suotavaa.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Chaos Orc

Viesti Kirjoittaja Chaos Orc »

odotetaan nyt rauhassa, että saadaan tuo heppu maaleihin, niin uskoisin, että näyttää siinä vaiheessa hienosesti paremmalta :D
Mitä zeroke-intiaani tekee, kun hänellä on kivi kengässä? No ottaa sen pois!
Githgulcag

Terminator Sergeant kirjoitti:hyvin sait pelastettu sen ukon :)
Tuohan loputkin marinet, niin pelastan nekin.
Terminator Sergeant kirjoitti:mutta jalat on ohuet ja epäluonnollisessa asennossa, tuo kaatuu.
Kaatuu? kuinka niin?
Terminator Sergeant kirjoitti:40mm base olisi suotavaa.
Ehkä. Mutta pelissä suurempi base on haitaksi.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Asento on tosiaan varsin... epäluonteva. Koitappa itse taipua noin ja mieti että kuka helvetti taistelussa vetää noin.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Korppu3

Viesti Kirjoittaja Korppu3 »

Rectunator kirjoitti:Asento on tosiaan varsin... epäluonteva. Koitappa itse taipua noin ja mieti että kuka helvetti taistelussa vetää noin.
Jep.. Nyt itsekkin tuon huomasin.. Ja minusta nuo sen shoulderit ja reppu ovat myös liian pienet.. Mutta kelpo alku tosiaan..
Githgulcag

Rectunator kirjoitti:Asento on tosiaan varsin... epäluonteva. Koitappa itse taipua noin
Itseasiassa minä suunnittelin asetoa itse taipumalla eri asentoihin ja kaiken lisäksi tuo on space marine. Kai heistä on muokattu sellaisia, että he voivat taipua joskus hassusti.

Mikä tuossa asennossa edes on mahdotonta?
Rectunator kirjoitti:mieti että kuka helvetti taistelussa vetää noin.
Minä hain tuossa asennossa sellaista fiilistä, että hän on juuri iskenyt kuolettavan iskun tuolla aseellaan ja viimeistelee bolterilla. Sellainen henkilö vetää taistelussa noin.

Nyt olen tehnyt pieniä muutoksia. Jalat on nyt paksummat, vasenta kättä paksunnin ja hieman viilailin pintoja tasaisemmiksi. Olkapäihin en uskaltanut tehdä vielä mitään. Pitää katsoa sitä asiaa sitten myöhemmin.

Kuva
Kuva
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Eihän suurennetut marinet koskaan oo menneet pois muodista, johan siitä on melkein kolme vuotta kun ensimmäisen sellaisen näin :P
Mut asiaan: paksuutta sais olla vielä lisää, tai sit pituutta vähän pois, toi taitaa olla kohta daemon princen kokonen. Asennostakin tuli ihan aiheellista kritiikkiä.

Sellanen juttu vielä post scriptumina että tuo ei taida saada polviaan yhtään lähemmäs toisiaan?
Githgulcag

Maelis kirjoitti:paksuutta sais olla vielä lisää
Mikä osa pitäisi olla paksumpi? koko ukkoko?
Maelis kirjoitti:sennostakin tuli ihan aiheellista kritiikkiä.
Olenko minä ainut, joka pitää tuon asennosta? :p
Wintersun

Viesti Kirjoittaja Wintersun »

Siis ei tuossa asennossa mitään vikaa ole.Mutta nou olka suojat on liian pienet ukon käsiin verraten.Laitas kuvaa kun oot maalannu tuon.
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Aziz the combat fighter kirjoitti: Olenko minä ainut, joka pitää tuon asennosta? :p
Et ole :). Minusta tuo asento on juuri hyvä. Ehkäpä se on juuri loikkaamassa ja lyömässä viikatteellaan nidiltä pään irti ;).

Ainoana miinuksena mainitsen ehkä liika pituuden suhteessa sen kapeuteen.
Githgulcag

Masa_90 kirjoitti:Siis ei tuossa asennossa mitään vikaa ole.Mutta nou olka suojat on liian pienet ukon käsiin verraten.Laitas kuvaa kun oot maalannu tuon.
Selvä. Minä suurennan vielä olkasuojat ja sitten aloitan maalauksen. kuvia tulee sitten joskus.
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Tuosta en osaa kyllä muuta sanoa kun että asento ei ole minun silmääni kovinkaan outo, kun vertaa esim. uusiin gw:n gobboshamaaneihin.. Ja ainut mikä tos enemmälti vaivaa on nuo käsien liitoskohdat. Tuolla näkyy selkeä rako, sen saisit jotenkin tilkitä tukkoon. Ideana oli siis joku purity seali tmsp, jonka kangas menis ton sauman yli ja peittäs sen. Mielenkiinnolla odotan maalattua.
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”