"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Onko kukaan kuullut kansasta "loxatl"?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Seuraavaksi alat vaatia hobiteille omaa codexia...?

(Codex:Ratling Strike Team)
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Hobitit ovat oikein maukkaita herkkusienien ja grillikastikkeen kanssa.
Luumumehu on soturien juomaa
Anaheim

Huru-ukko kirjoitti:Hobitit ovat oikein maukkaita herkkusienien ja grillikastikkeen kanssa.
Taas päästiin tähän perus nidipelaajan machoilulinjaan ;)
palataanko asiaan?

Henk.kohtiasesti en usko että Geewee liskoja 40koohon tulee ainakaan 10vuoden sisällä pistämään.
JunttuThaLictor

Viesti Kirjoittaja JunttuThaLictor »

Anaheim, toivottavasti ei, koska ite oon alottanu väsäämää omaa liskomaista ydintekniikka armeijaa.

Mut toisaalt jos gw julkasee näitä tälläsii muita kansoi orjuuttaivia tappeluhullu ja ihmissyöjä liskoja ni ois huippu ;).
<(\__/)---<<<
<(='.'=)---<<<
<('.') ('.')--<<<
Bunny is death... SÄÄDSÄDSÄD LMAO
Anaheim

JunttuThaLictor kirjoitti:Anaheim, toivottavasti ei, koska ite oon alottanu väsäämää omaa liskomaista ydintekniikka armeijaa.

Mut toisaalt jos gw julkasee näitä tälläsii muita kansoi orjuuttaivia tappeluhullu ja ihmissyöjä liskoja ni ois huippu ;).
Hei, meillä on jo örkit ja tyranidit ;)
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Anaheim kirjoitti:
JunttuThaLictor kirjoitti:Anaheim, toivottavasti ei, koska ite oon alottanu väsäämää omaa liskomaista ydintekniikka armeijaa.

Yhdistetään sitten kummatkin ja saadaan öranidit. :D
Anaheim

QQ3 kirjoitti:
Anaheim kirjoitti:

Nyt aletaan olla kujalla ;) jos ei kellään enään ole mitään tyhjentävää sanottavaa, voisi tämän läimäistä lukkoon OT tulvan välttämiseksi. Vastaus lienee jo selvinnyt.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Jaa ei mulla vaan ole yhtään tyrkkyä koskaan ollut. Eikö muka kukaan ole V:tä kattonut? Ne liskothan söivät siinä mitä tahansa sätkivää, ja ampuivat lasereilla kapinoivaa roskasakkia. Ei tarvi kauheasti miettiä, mitä eroa niillä olisi örkkeihin tai tyrkkyihin. Hyönteisiähän ne tyraniidit muutenkin enempi ovat.

Mutta tyhjän jauhamistahan tällainen aprikointi on joka tapauksessa, kun ei kukaan oikeasti tunnu tietävän asiasta mitään. Jokainen voi sanoa joo tai ei, eikä se siitä mihinkään muutu.
Luumumehu on soturien juomaa
JunttuThaLictor

Viesti Kirjoittaja JunttuThaLictor »

Anaheim kirjoitti:
QQ3 kirjoitti:
Anaheim kirjoitti:

Nyt aletaan olla kujalla ;) jos ei kellään enään ole mitään tyhjentävää sanottavaa, voisi tämän läimäistä lukkoon OT tulvan välttämiseksi. Vastaus lienee jo selvinnyt.
Todellaki :D, minä tuon Big Örantin paikalle...

Mun mun henk koht mielestä gwn pitäs julkasta pari xenokansaa viel lisää...
<(\__/)---<<<
<(='.'=)---<<<
<('.') ('.')--<<<
Bunny is death... SÄÄDSÄDSÄD LMAO
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Mutta jos julkaistaan uusia kansoja tulee niille keksiä fluffia joka on yhden mukainen jo olevan fluffin kanssa. Samoin pitää kysyä minkä uuden peli elementin kyseinen kansa tuo peliin. Meillä on kova ampuja kansa (Tau), kovat lähistelijät (nidit), koominen ja kova ääninen (örkit) sekä hiipijä ja taktikointia käyttävä (eldar) sekä viimeisenä xenojen space marinet eli kestävä (necron) armeija.
Jos keksitään jotain täysin uuttaa niin sitten voisi uuden kansan luoda.

Itse mietin jotain ei-humanoidi rotua, mikä tuntuu nyt puuttuvan koko galaxista (mikä tuntuu typerältä vaikkakin Old onet olivat lähes kaikkien rotujen juuri ja itse humanoideja). Enslaverit (eli ne kivat olennot warpista jotka menivät ihmisten päihin ja mieliin ja orjuuttivat niitä) voisi olla ihan kiva loota armeija. Eli voisi käytännössä ottaa minkä tahansa armeijan joukkoja kun lähes kaikki ovat alttiita näiden voimille. Ja ne eivät olleet humanoideja vaan jotain henkiolennon ja ison hyönteisen väliltä.

Tietenkin jokin täysin puhdas warp olento, eli hyvis-demoni, olisi ihan kiva mutta se taas sotii ideaa vastaan että warp ei ole vuosi tuhansiin ollut vakaa paikka. Tietty GW voisi luoda sinne jonkun lehdon missä on vielä näitä kauniita ja äärimmäisen voimakkaita olentoja, jotka syntyivät rotujen hyvistä tunteista ja taistelevat kaaosta vastaan. Armeija voisi olla juuri 10 tällästä vastaan 300 kaaos soturia (vertaa 10 enkeliä vastaan 300 demonia).
Hanska

Viesti Kirjoittaja Hanska »

Rogue kirjoitti: Loxatl are a reptilian type of xenos commonly found as mercenaries in service of the Blood Pact Army. They live under water in their natural enviroment thus many of the Loxatl senses are dulled out of water. They navigate using taste and vibrations and when scaling walls use dew claws.
Kylläpäs on GW:n "fluffi-jaos" taas ylittänyt itsensä mielikuvituksen räjähdellessä...

Wikipedia - Axolotl
Tuli vaan mieleen kun hankin tollasia lemmikiksi.

Niin ja anteeksi hieman OT-viesti, mutta eihän yleissivistys ikinä haittaa eihän?
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Anaheim

Hanska kirjoitti:
Rogue kirjoitti: Loxatl are a reptilian type of xenos commonly found as mercenaries in service of the Blood Pact Army. They live under water in their natural enviroment thus many of the Loxatl senses are dulled out of water. They navigate using taste and vibrations and when scaling walls use dew claws.
Kylläpäs on GW:n "fluffi-jaos" taas ylittänyt itsensä mielikuvituksen räjähdellessä...

Wikipedia - Axolotl

Niin ja anteeksi hieman OT-viesti, mutta eihän yleissivistys ikinä haittaa eihän?
Ei tämä edes loppujen lopuksi niin OT:ta ollut, kyllähän tuo lajiin aika oleisesti liitty ija taas Geeween yleinen mielikuvitus paljastui.
Rampe

Viesti Kirjoittaja Rampe »

The Captain kirjoitti:
Huru-ukko kirjoitti:Jos jokunen figu on ehtinyt kakkoslaitoksen loppupuolella päivänvalon nähdä, niin se on justiinsa ehkä mahdollista.
Tinaisille Necroneille oli kakkosedikan mini-codexi WD:ssä. Anaheim viitannee kolmosen sääntökirjaan, jossa mainitut kansat olivat kuvissa mukana.
Niin missä on 2 editioni Necro kodeksiin?
Anaheim

Rampe kirjoitti:
The Captain kirjoitti:
Huru-ukko kirjoitti:Jos jokunen figu on ehtinyt kakkoslaitoksen loppupuolella päivänvalon nähdä, niin se on justiinsa ehkä mahdollista.
Tinaisille Necroneille oli kakkosedikan mini-codexi WD:ssä. Anaheim viitannee kolmosen sääntökirjaan, jossa mainitut kansat olivat kuvissa mukana.
Niin missä on 2 editioni Necro kodeksiin?
WD:(white dwarf)ssä silloisessa julkaistiin. Figuja saat vielä order directistä, sen sijaan tuon codexin metsästys voi käydä hankalaksi.
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Anaheim kirjoitti:
Hanska kirjoitti:

Wikipedia - Axolotl

Ei tämä edes loppujen lopuksi niin OT:ta ollut, kyllähän tuo lajiin aika oleisesti liitty ija taas Geeween yleinen mielikuvitus paljastui.
Ja vaikka GW olisikin keksinyt ko. otukset itse, valitettaisiin siitä kuinka epäaitoja ja järjenvastaisia ne olisivat...
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Anaheim

GW nyt ei mitään järjenmukaista ole keksinyt sitten RT:n.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”