"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Empire

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
THEONDER

Empire

Viesti Kirjoittaja THEONDER »

Miten pystyy niil militia tyypeil ampumaa ku jokaisel on eri ase?
Rullakuski

Re: Empire

Viesti Kirjoittaja Rullakuski »

Riippuu vähän militiasta, archereilla on kaikilla bow, joten siinä ei ongelmaa.
Free Companiersithan taas eivät ammu ollenkaan, ja heillä lasketaan peliteknillisesti olevan 2 käsiasetta.
THEONDER

Näitä ukezuja aattelin [img]EMPIRE MILITIA
--------------------------------------------------------------------------------

[/img]
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Militialaatikosta voi koota kolmia erilaisia joukkoja. Free Companyja, joilla peliteknisesti on aina kaksi käsiasetta, välittämättä siitä onko figuilla. Archereilla on jouset ja Crossbowmaneilla crossbowt.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
THEONDER

Mä oon laittanu jousia,varsijousia ja tussareita/pyssyjä sekasin. mitä mä nytte teen?!
Eorl Nuori

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

Käytät niitä jonain noista variaatoista esim. varsijousimiehinä. Jos teillä ollaan peliporukassanne tarkkoja wysiwygin suhteen, niin revi osat irti, ja laita kaikille samat aseet.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

THEONDER kirjoitti:Mä oon laittanu jousia,varsijousia ja tussareita/pyssyjä sekasin. mitä mä nytte teen?!
Käytät niitä joilla on jousi Archereina/Huntsmaneinä, varsijousellisia Crossbowmenein ja niitä muita Militiana, tai sitten irrotat ne kädet niiltä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Free Companylla voi olla periaatteessa mitä tahansa aseita, ja kaikki ne lasketaan kahdeksi hand weaponiksi. Vaikka niillä figuilla olisi jouset, tussarit tai kirveet ja lekat, sääntöteknisesti kaikilla on kaksi hand weaponia eikä yhtään ampuma-asetta.

Tai sitten kasaat riittävän kokoiset kasat samoin aseistautuneita miehiä (10 jousta tai 10 crossbowmania) ja teet niistä archer- tai crossbowman-porukan.

Pelaamistarkoitukseen hankittujen figujen kokoaminen ennen niiden sääntöjen lukemista on yleensä huono ajatus.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Griefbringer

Viesti Kirjoittaja Griefbringer »

The Captain kirjoitti: Tai sitten kasaat riittävän kokoiset kasat samoin aseistautuneita miehiä (10 jousta tai 10 crossbowmania) ja teet niistä archer- tai crossbowman-porukan.
Detachment-sääntöjen ansiosta myös 5 figua saattaa olla riittävä porukka oikeissa olosuhteissa.

Griefbringer
Hing

Viesti Kirjoittaja Hing »

The Captain kirjoitti:Free Companylla voi olla periaatteessa mitä tahansa aseita, ja kaikki ne lasketaan kahdeksi hand weaponiksi. Vaikka niillä figuilla olisi jouset, tussarit tai kirveet ja lekat, sääntöteknisesti kaikilla on kaksi hand weaponia eikä yhtään ampuma-asetta.
Näinhän se menee. Itsekin ostin netistä militiani, ja suuri osa niistä pitää kourassaan pitämmän kantaman asetta (jousta, kivääriä jne.). Tämä on aiheuttanut tilanteita jossa vastapuolen pelaaja kysyy shooting phasella "mikset ammu noilla free company fighterseilla?" Eihän tämä kauhiasti haittaa, mutta aika huvittavaa näin Empireläisen silmin. Kohta voin alkaa uhata vihollisen yksiköitä ammutuksi tulemisen vaaralla free compannyllä... (tai vaihtoehtoisesti kertoa Empirestä ei niin tietävälle vastustajalle mitkä aseet niillä on). :)
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth. - Spell of d00m

Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”