Jaa, noi Battle repit onki hauskaa luettavaa... Tässä omani..
1 matsi... Iron hands vs minä... Aika tasanen matsi, kumpikaan ei lähtenyt liikkeelle, vaan jäi ampumaan potshotteja lascannonneilla... Se oli sen äijän eka peli, joten tuli semmonen handicap olo, ettei halunnu "over killata" sitä, ja sehän johti minor victoryyn... Mutta hauska peli, vaikka siinä olikin vaan kaks closee(maagi kuoli croziukseen...)
2 matsi.. Örkit, ja vielä ekaa kertaa örkkejä vastaan, tuli paljon kiinnostavia ylläreitä.. Joo, meinas tulla pataan mulle kovaa, kunnes raptorit clearas 60 örkkii 2 vuorossa, pöydältä... sit meni homma paremmin(mut maagi kuoli taas, tällä kertaa powerclaw)... Solid victory...
3 matsi... Ehin just sanoo kaverille et "ny mä massacreen ton seuraavan...", ja joka toiselle hautaa kaivaa... Noh vastaan tuli IG steel legion... Deploymentin jälkeen oli selvä että jos saan ekan vuoron, mä voisin ehkä saada jotain, jos ei, niin sit mennään, ja lujaa...
Eka vuoro IG, ja se siitä(maagi kuoli heavy boltteriin..) ... Peli oli kuitenki rentoa menoa, ja enpä ole ennen kokenu tollasta löylytystä. eli Massacre defeat
4 matsi. Deathwing... No, tuuri oli mun puolella, eka vuoro... 3 vuoro, molemmat lantikat paskana, ja molemmat terminaattor squadit kärsimässä, sit iski oikosulku mun aivioissa... kaks squadia jätti liikkumatta(en tiedä miksi), ja 2 table quarteria jäi valtaamatta, solid victory, vaikka massacre olis vaatinu ÄO 12, ja maagi ei tehny mitään... Propsit DW pelaajalle rennosta gamesta
Et silleen, Ropecon taitaa jäädä tän kesän kohokohdaksi, ainaki mun osalta, jossei nyt lottoa voita...

Terkut vaan kaikille jotka oli siellä...