Kuka on vapauttaja kuka tappaa Abaddonin?
Itsetehty Chapter. Ei vielä täysin valmis, mutta lähes kuitenkin. Frost Clawit kokevat ehkä vielä joitakin muutoksia ja väriteema on vielä hieman työn alla(vaikka pääpiirteissään valmis sekin). Fluffia kirjottelen varmaan kesällä enemmän kun on aikaa. täältä löytyy vanha ketju siitä. Edelleen otan palautetta mielelläni vastaan.
- ankara halla
- Valvoja
Muistaakseni olen jostain lukenut, että 40k:n nykyisessä laitoksessa saveja ei saa kuin yhden/hyökkäys. Riippuu sitten hyökkäyksestä, että mitä savea kannattaa/saa käyttää.AnlaShok kirjoitti:Ignoraa Psychic powerit 4+:llaja mielestäni sen lisäksi saa vielä normaalin invusaven(miksi ei saisi?)
Tämä tosin perustuu huonoon mutta lyhyeen muistiini. Flame on...
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Totta, saveja ei saa kuin yhden, mutta tämä ei ole save ainakana omasta mielestäni. 'will also nullify any psychic power used against Abaddon on a roll of 4+'ankara halla kirjoitti:Muistaakseni olen jostain lukenut, että 40k:n nykyisessä laitoksessa saveja ei saa kuin yhden/hyökkäys. Riippuu sitten hyökkäyksestä, että mitä savea kannattaa/saa käyttää.AnlaShok kirjoitti:Ignoraa Psychic powerit 4+:llaja mielestäni sen lisäksi saa vielä normaalin invusaven(miksi ei saisi?)
Tämä tosin perustuu huonoon mutta lyhyeen muistiini. Flame on...
- ankara halla
- Valvoja
Tosiaankin, tuota en edes tullut ajatelleeksi. Sehän on Abaddonin armori joka tuon antaa (taas, muistaakseni... heh) mutta se ei varsinaisesti ole mikään save.AnlaShok kirjoitti: Totta, saveja ei saa kuin yhden, mutta tämä ei ole save ainakana omasta mielestäni. 'will also nullify any psychic power used against Abaddon on a roll of 4+'
Kiitoksia selvennyksestä.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
-
Andromedus
-
Andromedus
Siis force weaponin osumastako tarkoitat? Kuten edellä mainittu, se on aika epätodennäköistä muutenkin tuon nullificationin ansiosta. Ja Abaddonilla ON tuo "vain 1 woundi ison strenan aseista"-sääntö.
Parempaa kuin 4+ invusavea ei taida kovin monella armeijalla olla. Dark Eldareilla taisi olla joku vekotin ja sitten Asurmenilla on 3+ ja varmasti monella muulla, jotka tässä unohdan, mutta yleisesti ottaen paremmat kuin 4+ tuntuu olevan aika tiukassa.
Parempaa kuin 4+ invusavea ei taida kovin monella armeijalla olla. Dark Eldareilla taisi olla joku vekotin ja sitten Asurmenilla on 3+ ja varmasti monella muulla, jotka tässä unohdan, mutta yleisesti ottaen paremmat kuin 4+ tuntuu olevan aika tiukassa.
-
Andromedus
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Mitäs perua tämä sitten on? Minusta 'kills outright' on vain 1 wound -> monta woundia. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta...AnlaShok kirjoitti:Mäin ainakin minä tulkitsisin, eli 'any hit ignores armour saves and kills the opponent outright' ei tarvitse heittää woundausta ollenkaan.
3+ Inv. rerollable, älkää unohtako.Andromedus kirjoitti:Eldradilla on muuten +3 invurneable.
Viimeksi muokannut Aacheron, Ti 01.04.2003 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Tuossa on jujuna, että siinä lukee 'any hit' eikä 'any wound' minun mielestäni. Löytyisiköhän jo uuden Chaos Codexin Q&A?Aacheron kirjoitti:Mitäs perua tämä sitten on? Minusta 'kills outright' on vain 1 wound -> monta woundia. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta...AnlaShok kirjoitti:Minä ainakin minä tulkitsisin, eli 'any hit ignores armour saves and kills the opponent outright' ei tarvitse heittää woundausta ollenkaan.
Nii, nii... Mutta siinä ei sanota "you do not need to roll to-wound", kuten esim. Rending Clawsien kohdalla lukee... Jossei ole mainintaa erikseen, toimitaan normaalisti (eli tässä tapauksessa heitetään to-wound).AnlaShok kirjoitti:Tuossa on jujuna, että siinä lukee 'any hit' eikä 'any wound' minun mielestäni. Löytyisiköhän jo uuden Chaos Codexin Q&A?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves