"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuka on vapauttaja kuka tappaa Abaddonin?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Itsetehty Chapter. Ei vielä täysin valmis, mutta lähes kuitenkin. Frost Clawit kokevat ehkä vielä joitakin muutoksia ja väriteema on vielä hieman työn alla(vaikka pääpiirteissään valmis sekin). Fluffia kirjottelen varmaan kesällä enemmän kun on aikaa. täältä löytyy vanha ketju siitä. Edelleen otan palautetta mielelläni vastaan.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

AnlaShok kirjoitti:Ignoraa Psychic powerit 4+:llaja mielestäni sen lisäksi saa vielä normaalin invusaven(miksi ei saisi?)
Muistaakseni olen jostain lukenut, että 40k:n nykyisessä laitoksessa saveja ei saa kuin yhden/hyökkäys. Riippuu sitten hyökkäyksestä, että mitä savea kannattaa/saa käyttää.

Tämä tosin perustuu huonoon mutta lyhyeen muistiini. Flame on...
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
AnlaShok

ankara halla kirjoitti:
AnlaShok kirjoitti:Ignoraa Psychic powerit 4+:llaja mielestäni sen lisäksi saa vielä normaalin invusaven(miksi ei saisi?)
Muistaakseni olen jostain lukenut, että 40k:n nykyisessä laitoksessa saveja ei saa kuin yhden/hyökkäys. Riippuu sitten hyökkäyksestä, että mitä savea kannattaa/saa käyttää.

Tämä tosin perustuu huonoon mutta lyhyeen muistiini. Flame on...
Totta, saveja ei saa kuin yhden, mutta tämä ei ole save ainakana omasta mielestäni. 'will also nullify any psychic power used against Abaddon on a roll of 4+'
AnlaShok

Nini ja nuo ylemmät laskelmat olisi kuulunut mielummin tuohon "Kovin melee-special character"-ketjuun, koska tässähän nyt haetaan tätä fluffin puolesta sopivaa tappajaa.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

AnlaShok kirjoitti:Totta, saveja ei saa kuin yhden, mutta tämä ei ole save ainakana omasta mielestäni. 'will also nullify any psychic power used against Abaddon on a roll of 4+'
Yep. Nullifyn saa saven lisäksi.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

AnlaShok kirjoitti: Totta, saveja ei saa kuin yhden, mutta tämä ei ole save ainakana omasta mielestäni. 'will also nullify any psychic power used against Abaddon on a roll of 4+'
Tosiaankin, tuota en edes tullut ajatelleeksi. Sehän on Abaddonin armori joka tuon antaa (taas, muistaakseni... heh) mutta se ei varsinaisesti ole mikään save.

Kiitoksia selvennyksestä.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Se on kyllä silleen aika huono se abaddonin invurneri.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
AnlaShok

Andromedus kirjoitti:Se on kyllä silleen aika huono se abaddonin invurneri.
Mitäs huonoa siinä on?
Andromedus

+4. No ei se NIIN huono ole mutta olis se parempi että Abaddonilla olis joku sääntö ettei kuole yhestä osumasta niinkuin kharnilla. Ja sillä sais olla 4 haavaa ninkuin kharnilla.
AnlaShok

Siis force weaponin osumastako tarkoitat? Kuten edellä mainittu, se on aika epätodennäköistä muutenkin tuon nullificationin ansiosta. Ja Abaddonilla ON tuo "vain 1 woundi ison strenan aseista"-sääntö.

Parempaa kuin 4+ invusavea ei taida kovin monella armeijalla olla. Dark Eldareilla taisi olla joku vekotin ja sitten Asurmenilla on 3+ ja varmasti monella muulla, jotka tässä unohdan, mutta yleisesti ottaen paremmat kuin 4+ tuntuu olevan aika tiukassa.
Andromedus

sellanen +2 invurneable save olis aika kova sana. Mutta ylivoimainen. Paljonhan sellanen vekotin maksaisi? Eldradilla on muuten +3 invurneable.
Klaital

Viesti Kirjoittaja Klaital »

Necronien wraitheilla taisi myös olla 3+ inv.
'Overkill, is enough.'

Pertuarbo, Primarch of the Iron Warriors.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Ja Dark Eldareilla on see egu joka antaa 2+ invun mutta sitten ku se failaa niin se kosahtaa. Kassikullilla on se yhden vuoron 2+ invu
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
AnlaShok

Andromedus kirjoitti:sellanen +2 invurneable save olis aika kova sana. Mutta ylivoimainen. Paljonhan sellanen vekotin maksaisi?
Itse hinnoittelisin 60-80pts.
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

AnlaShok kirjoitti:Mäin ainakin minä tulkitsisin, eli 'any hit ignores armour saves and kills the opponent outright' ei tarvitse heittää woundausta ollenkaan.
Mitäs perua tämä sitten on? Minusta 'kills outright' on vain 1 wound -> monta woundia. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta...
Andromedus kirjoitti:Eldradilla on muuten +3 invurneable.
3+ Inv. rerollable, älkää unohtako. :roll:
Viimeksi muokannut Aacheron, Ti 01.04.2003 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Aacheron
Viesti:

Inquisitor Eleandelus kirjoitti:...Kassikullilla...
Elendaelus, mitä perkelettä?!
and her hallway
moves
like the ocean
moves
AnlaShok

Aacheron kirjoitti:
AnlaShok kirjoitti:Minä ainakin minä tulkitsisin, eli 'any hit ignores armour saves and kills the opponent outright' ei tarvitse heittää woundausta ollenkaan.
Mitäs perua tämä sitten on? Minusta 'kills outright' on vain 1 wound -> monta woundia. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta...
Tuossa on jujuna, että siinä lukee 'any hit' eikä 'any wound' minun mielestäni. Löytyisiköhän jo uuden Chaos Codexin Q&A?
Aacheron
Viesti:

AnlaShok kirjoitti:Tuossa on jujuna, että siinä lukee 'any hit' eikä 'any wound' minun mielestäni. Löytyisiköhän jo uuden Chaos Codexin Q&A?
Nii, nii... Mutta siinä ei sanota "you do not need to roll to-wound", kuten esim. Rending Clawsien kohdalla lukee... Jossei ole mainintaa erikseen, toimitaan normaalisti (eli tässä tapauksessa heitetään to-wound).
and her hallway
moves
like the ocean
moves
AnlaShok

Niin eli tuo on mielestäsi niinkuin force weapon, mutta ilman että tarvitsee tehdä psychic testiä?

Haluaisin kyllä virallisen GW:n varmistuksen asiaan
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Uskoisin, että ei tarvitse heittää woundausta. Jos tarvitsisi, olisi tuossa varmasti käytetty standardia sanoitusta "any wounding hit".
Voin toki olla väärässäkin.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”