Pensselit
mä kyllä käytän citadekin pensseleitä, ne kestää jos osaa käsitellä....
niin tekee kaikki pensselit.
niin tekee kaikki pensselit.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
Voisikos noita tilata mistään netinkautta? Itsekkin olen kuullut, että nuo on ihan päteviä.VJ kirjoitti:Windsor & Newton Series 7 miniature!!! Kandee hankkia ainakin koot 2 ja 0. Hintaa noilla on, mutta kun samat pensselit hyvin hoidettuina kestää vuosia, ei niitten hinta minusta mikään paha ole.
Kuolema on deathia!
W&N:n pensselien lisäksi ylipäänsä kaikki vähän hintavammat lyhytkarvaiset pensselit ovat askel oikeaan suuntaan. W&N Miniatures 7 -sarjan suteja on pitänyt tulla Helsingin Arteljeehen, en ole käynyt hetkeen tarkastamassa. Voin käydä viikonlopulla ja ilmoitella.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
-
ChaosBonzai
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Mulla ittelläni on Kolibri golden star kolinsky kokoa 2, täyttää hyvin mun laatuvaatimukset ja ei ole hinnalla pilattu. Tais olla 3.50€ paikallisessa liikkeessä.
Tosiaan ei kannata liikaa alkaa hinta lappua tuijottamaan, hyviä pensseleitä saa todellakin yllättävän halvalla.
Tosiaan ei kannata liikaa alkaa hinta lappua tuijottamaan, hyviä pensseleitä saa todellakin yllättävän halvalla.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Halpiskolinsky pensseleitähän noi. Varmasti voittaa citadel pensselit 6-0, mutta W&N:n sanoisin olevan vielä astetta parempi, ainakin netistä kuulemani perusteella.glaurung kirjoitti:Mulla ois tarkotus tilata netistä noita vallejon pensseleitä. Niiden sanotaan olevan yhtä hyviä kuin nuo W&N ja vielä halvempia. Mahtaakohan jollain olla parempaa tietoa noista vallejon pensseleistä?
And they wonder how he dealt with stress so well..