humbron liiman irrottaminen?!
humbron liiman irrottaminen?!
Niin siis mitenkäs saisi suht'koht siististi irrotettua figujen raajoja,mitkä on liimattu kyseisellä liimalla?
- Dead Maniac
- Viesti:
Riippuu varmaan pitkälti onko kyseessä poly cement(muoviliima), joku kontaktiliima vai pikaliima. muoviosien kanssa on se pulma, kun se liima sulattaa osat hieman yhteen. Puukko on kuitenkin paras apu.
Eh?Ratovaari kirjoitti:Se on Poly Cement Colle Polystyreneä.
Viimeksi muokannut Dead Maniac, Pe 23.03.2007 14:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Time waits for no slave.
Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Se on Poly Cement Colle Polystyreneä.Dead Maniac kirjoitti:Riippuu varmaan pitkälti onko kyseessä poly cement(muoviliima), joku kontaktiliima vai pikaliima. muoviosien kanssa on se pulma, kun se liima sulattaa osat hieman yhteen. Puukko on kuitenkin paras apu.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Sanoisin että hieman liioiteltua..Anaheim kirjoitti: EI nimenomaan EI!Muoviliimatut figut murtuvat kaikkialta paitsi siittä liimauksesta.
Olen jo jonkin aikaa pohtinut olenko tekniikkanero tai muuten vain mahtavalla onnella varustettu, kun en ole monen kymmenen repimissession aikana kertaakaan hajottanut figuja. Vaikein irrotettava on omakohtaisissa kokemuksissa ollut base, siinä on saanut hieman varoa, mutta muuten liitokset antavat periksi kohtuu helposti. Mitä teen väärin, kun en onnistu hajottamaan figujani?
edit: Olen varsin tietoinen siitä mitä liimaa minä käytän..
Viimeksi muokannut Rogue, La 24.03.2007 08:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse olen repinyt monta marsua liimauksesta ja vain yhden jalka on katkennut...Tässäkin vaikuttaa tietenkin millä liimalla ne on liimannut.Jos jotain oikein ytyä on käyttänyt on itsemurha repiä osia irti...
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Revit vain pikaliimasaumoja?Rogue kirjoitti:Olen jo jonkin aikaa pohtinut olenko tekniikkanero tai muuten vain mahtavalla onnella varustettu, kun en ole monen kymmenen repimissession aikana kertaakaan hajottanut figuja. Vaikein irrotettava on omakohtaisissa kokemuksissa ollut base, siinä on saanut hieman varoa, mutta muuten liitokset antavat periksi kohtuu helposti. Mitä teen väärin, kun en onnistu hajottamaan figujani?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
-
Voimatassu
-
Puistosissi